witam wszsytkich, mam podobny problem jak kol ZARADNY silnik 2.0 BPW zaczyna mi kopcic po przekroczeniu 50 stopni ,tak na siwo bialo ale smierdzi bardzo palonym olejem, tyle ze moj bierze duzo oleju , glowica po remoncie szczelna , pompki byly sprawdzane w profesjonalnym punckie serwisowym, zadnych plynow nie ubywa obrucz oleju , spala tak srednio 3 litry oleju na 1000tys km dpf ma zapelniony popiolem w 85g , mam go 2 lata a dopiero raz zobaczylem kontrolke od wyplanania DPFa na polpicie i to zaraz po awarji (wymianie peknietej rury interculera),auto po starcie zaczyna kopcic nie na zimnym ale lekko rozgrzanym w lusterku widac nawet duzo dymu potem ustaje i dopiero jak sie zaytrzymam np na swiatlach albo w korku zaczyna znowu kopcic, nie opuszczam nawet szyby latem boi caly czas czuje smrod oleju . egr wyczyszcony ale kicha nieraz i szarpie jak lekko jade musze mu dawac w gaz ostro , wtedy przestaje szarpac, , turbo wymienione , czy moze tak byc jak sa mocno zuzyte pierscienie tlokowe??? odma sprawdzona jest drozna , auto pali bez problemow niewiem juz co robic , nawet myslalem o wymianie silnika bo mnie irytuje to dymienie, mialem a4b5 1,9 tdi AJM zlote auto 6lat i zero problemow, moze ktos mial takie objawy???
gniaz pompek nie sprawdzalem .