Skocz do zawartości

ccamillo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ccamillo

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Chełmno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia ccamillo

0

Reputacja

  1. To ile powinno być przy serii? Łukasz 13 kiedyś napisał, że przepływka ok.
  2. Znowu kanał 032 się rozjechał -0,2/12,5, a było jakiś czas dobrze. -0,2 jest bez zmian od ostatniego sprawdzania. Szczelność ok. Ile trzeba przejechać km, żeby odczyt kanału 032 był miarodajny?
  3. Witam Znowu mam problem z kanałem 032, -0,6/10,2, wcześniej po usunięciu nieszczelności było 0,7/6. Sprawdziłem szczelność i nie syczy. Zaciekawiły mnie wartości sondy na pb i lpg. Gaz się rozregulował po 6tys. km? Wcześniej tankowałem na orlenie, a ostatnio na generonie. Może to mieć znaczenie? Na postoju: http://vaglog.pl/log_249136.html- lpg http://vaglog.pl/log_249135.html- pb Dzięki
  4. Jakieś głośne masz opony, może wyząbkowały.
  5. ccamillo

    Hałas od wiatru

    Prośba o opinie odnośnie hałasu spowodowanego opływem powietrza. U mnie w okolicach lusterek jest głośno od wiatru już od 100km/h. Hałas się nie zwiększa ze wzrostem prędkości. Lewe lusterko zdemontowałem, pianka jest. Nie widać, żeby drzwi były niespasowane. W czasie jazdy dociskałem je, wypychałem, ale różnicy nie było. Czytałem o regulacji ramki, ale nie jestem przekonany, że to jest przyczyną. Wcześniej miałem Vectre C to było cicho, ostatnio jechałem Audi A6 i tez było cicho. Zawsze uważałem Audi za bardzo dobrze wyciszone auto. Może ze starości uszczelki straciły sprężystość i każdą szczeliną trochę wiatr hałasuje. Ten typ tak ma, czy o co chodzi? Dzięki
  6. Jest jakiś magiczny sposób na to? Na pb to zapewne pompka, filtr, ciśnienie paliwa.
  7. Nie jest do końca dobrze. Jest postęp, bo zrobiłem 600km na lpg i nie zamuliło. Natomiast przy gazie w podłodze się dusi, coś go za d... trzyma. Jak trochę odpuszczę pedał gazu, to jakby lepiej przyspieszał. Na pb i lpg jest podobnie. Generalnie to dzięki za pomoc. Zaczął jeździc w miarę normalnie:)
  8. Wkręciłem mosiężne króćce od gazu na farbkę i już nie puszcza, ale teraz wyszła nieszczelność na bagnecie. Jakiś oring chyba powinien na bagnecie być. Wreszcie jakaś poprawa ... kanał 032 lpg -0,2/7,0, pg 0,0/7,0. Zostało poprawić 7,0 i może zacznie wreszcie jeździć normalnie. Tylko nie wiem jak poprawić 7,0, bo już nieszczelności zlikwidowane.
  9. Po regulacji lpg, odpukać błędu nie ma. Śmigam drugi dzień na pb i znowu coś mi nie pasuje:). Czuć jakby go coś przyhamowywało, nie przyśpiesza płynnie, szczególnie w trakcie rozgrzewania się. Wykasowałem kanał 032, zobaczę w weekend co się pojawi. Po wyzerowanie kanału 032 i zrobieniu na pb 300km, kanał 032 pokazał 1,3/7,8. Chyba tragedii nie ma. Natomiast teraz lepiej chodzi na lpg, ciekawe jak długo. Sprawdzę moze ciśnienie paliwa. Na lpg lepiej reaguje na pedał gazu i ogólnie jest bardziej elastyczny. Gdzie jeszcze szukać przyczyny zubożania? Po usunięciu ewidentnych nieszczelności (króćce od gazu i bagnet) wyszło na kanale 032 0,0/7,0. Pierwsza wartość jest już ok, ale druga bez zmian. Nie ruszałem jeszcze pompki i filtra. Nie przełączam na lpg, ciągle jeżdżę na pb.
  10. Sprawdziłem szczelność kompresorem, syczy i bąbluje na rurkach od wtryskiwaczy gazu. Nie wiem jak tam się dostać z opaską i czy to jest przyczyną. Zrobiłem trasę 400 km na lpg i na kanale 032 wyszło 0,2/9,8, czyli lepiej. Gorzej wychodzi na odcinkach miejskich. Może ta instalacja lpg jest marna i trudna do regulacji?
  11. Chyba podjadę na regulację, ale do innego gazownika. Od złej regulacji takie cuda wyszły? Ciągle jest zamulony. Dwa razy regulowany, gazownik po 4% wzbogacił, ale kanał 032 bez zmian, 0,9/14,1. Na pb rewelacji też nie ma, 0,6/7. Jak zresetuję, to ze 200 km jest ok, potem znowu zamula. Co dalej z tym robić?
  12. Odgrzeję niedogrzanego kotleta:) Też mam wrażenie, że mój wolno się nagrzewa. Jak się nagrzeje to temperaturę trzyma. Wydaje mi się, że termostat jest ok, bo dolny wąż zaczyna być ciepły przy ponad 90st. (temperatura na vag'u).
  13. Te cztery tak. Zobaczyłem, że za pierwszym razem coś na lpg wyszło dziwnie i zrobiłem trzy następne. Te z linku to przed regulacją lpg.
  14. Witam Kolega Łukasz13 przeglądał logi i wyszło, że lpg do regulacji. Byłem, zrobiłem, niecałe dwa dni było tak jak powinno, no i znowu go coś przymuliło. Zrobiłem logi sondy. Nie robiłem innych logów, bo ruch dzisiaj duży, a na pb robiłem niedawno i są ok http://a4-klub.pl/index.php?/topic/339887-18t-avj-slaby-dol-i-blad-p0171/?p=4669279 Logi na robione w kolejności: http://vaglog.pl/log_241290.html- lpg http://vaglog.pl/log_241289.html- pb http://vaglog.pl/log_241291.html- lpg http://vaglog.pl/log_241288.html- pb Coś jeszcze zrobić? Dzięki
  15. Dzięki. Uspokoiłeś mnie:), widocznie tak ma być. Wcześniej miałem Lexusa is200, Vectre C 150km. Lex to chodził jak wściekły, szczególnie jak zmienne fazy się włączyły. Z pompą to trafiłeś, słychać ją jak się rozgrzeje. Może najpierw wymienię filtr. Jeszcze raz dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...