Skocz do zawartości

lukasz14614

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasz14614

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    chełm

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia lukasz14614

0

Reputacja

  1. no właśnie ja kupiłem oryginał i też śmiga jak ta lala
  2. no nie wie ja też mam taki silnik i u mnie pompka dobija ciśnienie po zgaszeniu i nawet gdzieś to jest opisane na forum o1.6adp . Najlepiej kolega niech sprawdzi ciśnienie i będzie pewny http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1762035.html#8483466
  3. zapewne pompa też padła ogólnie to przewody nie mogą być załamane.A ile dałeś za pompe?
  4. w tym silniku nic nie da przekręcanie kluczyka 5-6 razy ponieważ pompka pracuje dopiero przy kręceniu rozrusznikiem i po zgaszeniu silnika przez 2-3 sekundy aby dobic cisnienie. najlepiej niech ci zmierzą ciśnienie jak nie masz czym to będziesz wiedział czy pompka do wymiany czy nie
  5. no to czujnik powinien być ok tempetatura podawana komputerowi zaznaczam ze rano powinna być zbliżona do temp otoczenia czyli teraz nie ma mrozów i tak gdzieś jest ok 10 stopni czyli czujnik odpada. lepiej jest zawsze sprawdzić ciśnienie bo może pompka dobra jest,a jeśli już chcesz wymienić to wymień w tym koszyku jest tylko pompka czyli tzw wkład ten aluminiowy walec z filterkiem
  6. ja nie słyszałem o czymś takim jak kasowanie starej adaptacji nie ma czegoś takiego na vagu. a jeśli z plakiem odpalił to znaczy ze z zapłonem jest wszystko wporządku a coś jest nie tak z dawkowaniem paliwa za to odpowiadaja czujniki temp.i zasysanego powietrza z nich komputer pobiera informacje i ustawia dawkę paliwa przy rozruchu.Czyli wychodzi na to że za mało paliwa dostaje i nie daje rady zapalic. Sprawdz ciśnienie pompy i czujnik temp
  7. a sprawdzałeś jaką temperature teraz ten nowy pokazuje bo ja też kupiłem nowy i okazał się zły. przepustnicę możesz wyczyścić i zrobić adaptacje
  8. im więcej tym lepiej ja pryskałem około 5-8sekund i zaraz kręciłem i bez problemów zapalał i pięknie pracował a bez tego to też mi się dusił strasznie nie równo chodził dlatego wiedziałem że problem jest w układzie paliwowym a nie w zapłonie.kupiłem czujnik i teraz codziennie wsiadam rano 2 sekundy i chodzi. Nie wiem czy u cb też tak jest ale sprawdz
  9. wszystko jest opisane na necie i program za darmoche do pobrania. a z tym telepaniem to dziwne że na jeden i dwa nie a nie zastanawiałeś się czy to nie skrzynia biegów?
  10. innych chyba nie ma:) najlepiej kup sobie kabelek vag 409 i sam sobie będziesz błędy kasował i nie będziesz płacił,bo bez niego nic nie zobaczysz.Koszt to 30pln z przesyłką piszesz,że na 3i4 biegu ci telepie a na 1i2 nie telepie???
  11. maniek 194 a ty próbowałeś z plakiem jak nie chce zapalic???
  12. witaj a próbowałeś z tym plakiem???bo rozumiem że jeśli dalej opisujesz swój problem to pewnie nic się nie zmieniło?
  13. temperaturę sprawdza się vagiem a za używkę zapłaciłem 10pln i jest dobry bo sam sobie podpinam kompa i wiem a nowy kupiłem ze sklepu i niby też działa ale nie jest dokładny zaniża temp.o 15 stopni np:jeśli na zewnatrz jest temp.10 to on podaje do komputera -5stopni i lipa. a jak wyjąć palec rozdzielacza??? było gdzieś już to na forum ktoś to chciał wyciągnąć i połamał ale jak się ma już nowy obok to można i tak:)
  14. sprawdz jakie parametry pokazuje komputerowi ten czujnik bo ja tak właśnie miałem strasznie szarpała przy ruszaniu i zmianie biegów po wyianie czujnika temp.który dawał sygnał komputerowi że ma 24 stopnie czyli silnik niby zimny jeszcze a w rzeczywistości było 90 to tak mi się robiło nawet już zastanawiałem się czy to nie sprzęgło a to wina czujnika.tylko że jak kupiłem nowy zamiennik to też nie było dobrze dopiero jak dostałem używkę ale oryginał to jest cacy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...