
vSilveR
Pasjonat-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O vSilveR

Informacje
-
Imię
Lukasz
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
455 wyświetleń profilu
-
Witam, otóż poprzedni właściciel zamontował w aucie zegar turbo boost, lecz chcę go całkowicie zdemontować. Odłączyłem już wężyk powietrza, ale problem leży w tym, że nie wiem, dokąd idą kable od podświetlenia ukazane na zdjęciu. Idą one w nawiew, a gdzie dalej to nie mam pojęcia. Czy mogę kable uciąć i zaizolować czy muszę znaleźć miejsce podłączenia i bezpiecznie to odłączyć? Nie ukrywam, ale niezbyt mam chęć na demontaż deski, a chciałbym się tego zegara bezpiecznie pozbyć, a jestem w tym temacie zielony. Dodam, że podświetlenie załącza się przy uruchomieniu już świateł pozycyjnych.
-
Witam, otóż mam problem z jednym błędem ABS'u. Wyskakują mi dwa błędy: 018014 - P1606 - Informacja o nawierzchni drogi/docelowe obroty z modułu sterowania ABS - uszkodzenie elektryczne 065535 - U48023 - Błąd wewnętrzny modułu sterowania - błąd sumy kontrolnej Miał ktoś takie przygody? O co z tym chodzi? Błąd pojawia się również na liczniku (czerwony wykrzyknik) oraz ikonka ABS. Przy odpalaniu jest pyknięcie 3 razy oraz uruchamia się wtedy ten błąd. Ostatnio miałem przygodę, że musiałem ostro hamować i system ABS mi nie zadziałał. W czym tkwi problem, czujnik ABS czy coś innego?
-
Płyn sprawdzałem - jest. Akumulator jest dobry, raczej chyba nie w tym tkwi problem. Podłączany był pod komputer to pojawił się jakiś błąd od ABS'u. Błąd na czerwono pojawia się wraz z kontrolką ABS'u.
-
Witam, co może oznaczać błąd pokazany na filmiku? Auto jest po wymianie tarcz i klocków.
-
Witam, otóż mam pewien problem z moim samochodem. Otóż 2 tygodnie temu były wymieniane klocki hamulcowe oraz tarcze, wszystko było dobrze przez tydzień. Zaczął mi wyskakiwać taki błąd jak na filmiku. Dodam, że błąd znika i sam się pojawia po odpaleniu auta. Ktoś miał już taki błąd i wie, jak to naprawić?
-
Duzy koszt naprawy tego i czy w ogole oplaca sie robic?
-
Auto jak narazie stoi u właściciela ponieważ byłem go dzis ogladac i zastanowilo mnie to stukanie. Wstrzymalem sie dzis wlasnie z kupnem ze wzgledu na to. Zastanawialem dzis czy ten silnik jest na lancuszu czy normalnie. Nie mam pojecia ponieważ w silnikach 1.8t jestem poczatkujacy. Moze autko stalo troche i dlatego.
-
Odpisuję teraz na przyszłość, gdyby ktoś miał podobny problem. Co do oleju okazało się, że po prostu UPG kończyła swój żywot i dlatego tyle brał, tak samo z płynem chłodniczym i dymieniem. Po wymianie ustąpiło, od wymiany czyli 3k km, wypiła może z 500ml.
-
Panowie, od 3 dni mam dość upierdliwy problem z audicą. Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi co jej jest. Otóż Audi powyżej 3k obrotów na 3,4,5 biegu szarpie, tak jakby się dławiło. Jest to dość widoczne i wkurzające. Wieczorem jadę podłączyć go pod kompa, ale może wy coś będziecie wiedzieli na ten temat. Ktoś miał coś takiego? Kiedyś już miałem ten problem, ale wymieniana była wtedy UPG i na jakiś czas przestało.
-
To o to mi najbardziej chodziło. Chyba za bardzo przewrażliwiony jestem już na punkcie tego samochodu, bo trochę pieniędzy wydałem i szykuje się jeszcze kilka wydatków Dzięki
-
O to mi chodziło, dzięki za zainteresowanie tematem. Znajomy mi mówił, jak i czytałem po różnych forach, że podobno to stukanie/pukanie(?) jest normalne w tym, to prawda?
-
Witam, powie mi ktoś co to jest za część i dlaczego mi to tak jakby wali? Nie zawsze, ale co jakiś czas. Wkurza mnie to osobiście, i nie wiem czy to akurat przez to, czy nie, ale audi nie ma wtedy siły jechać na 3 i 4 biegu. Co to jest, ile kosztuje?
-
Jak narazie dolałem trochę tego płynu i tak jeżdżę na tym, ale w planach mam wymianę na taki co będę wiedział ja. Dzięki za odpowiedź.
-
Witam, mam jedno nurtujace mnie od wczoraj pytanie. Czy plyn od chlodnicy mozna mieszac? W srode odebralem auto od mechanika po wymianie uszczelki pod glowica, a wczoraj otwierajac maske zauwazylem ze zalany do pelna plyn od chlodnicy jest przy minimum. Spieszac sie przy wyjezdzie dolalem petrygo niebieskiego (na opakowaniu napisane jest ze mozna mieszac) ale najlepsze jest to ze nie wiem jaki plyn zalal mechanik, tzn kolor jest tak jakby rozowy/bordowy. I pytanie mam czy jak wymieszalem go to nic sie nie stanie? Jezeli zly dzial to przepraszam. Zastanawiajace jest to tez dlaczego po wymianie samochod wzial znow plynu..