Skocz do zawartości

Arecki00

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Arecki00

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Kartuzy

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    ABB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

251 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Arecki00

0

Reputacja

  1. Arecki00

    bagażnik dachowy

    Jakie belki polecacie jako bagażnik dachowy? Muszę na urlop założyć na dach box... Szukam czegoś w miarę taniego ponieważ będe używal tego może dwa razy do roku.
  2. Arecki00

    Matrixy

    Ok fajnie dzięki!
  3. Arecki00

    Matrixy

    Witajcie, Zapewne ktos z Was przerabiał tylne kierunkowskazy na dynamiczne,potocznie matrixy.. Szukam namiary na takiego specjalistę Jedyne co znalazłem to na allegro przerabiają za 1400zł komplet. Spodziewam się że to nie tania zabawa ale szukam alternatywy.
  4. Arecki00

    Podlokietnik

    Witajcie! W ten weekend najprawdopodobniej wejdę w posiadanie a4 b8 2012r...wszytko jest Ok,ale brakuje mi w niej..... podlokietnika... niby nic wielkiego ale to jednak -... powiedzcie mi dużo zachodu żeby to dołożyć?
  5. Witam ponownie. Temat nie miał zainteresowania ani też nie uzyskałem tu pomocy ale zamykam go. Problem zażegnany. Przyczyna lezała w zużytym wałku rozrządu.
  6. Hmm,musze zapytac bo szczerze nie wiem jaki był to komputer... Ale był sprawdzany u dwóch różnych osób innymi komputerami,błąd był ten sam czyli P1568,tylko opis sie delikatnie różnił. Przeguby podobno sa ok... ale pogłebie ten temat. Dzieki za odpowiedz
  7. Witam. Zgłaszam sie do Was z prośbą o pomoc. Sytuacja wygląda następująco. Od pewnego czasu podczas przyspieszania odczuwałem drganie,trzesienie samochodem,a że ma nakrecone ok 320 tys to każdy sugerował dwumas... Po pewnym czasie,wielu przemysleniach,bólem serca wymienilem kompletne sprzeglo na nowe. Po wymianie okazało sie ze problem został bez zmian. Dalsza diagnostyka wykazała że poduszki pod silnikiem mogą być zmęczone,najpierw została wymieniona prawa,ta bez czujnika. Po podłaczeniu komputera wyswietla sie blad P1568 (zwarcie na zaworze silnika),czyli poduszka. Wymieniłem kolejna. Problem dalej ten sam. Sprawdzona została również wtyczka,prześwietlona wiązka i mechanik rozłożył ręce. Dowiedziałem sie tylko tyle ze przy tym bledzie rowniez ograniczona jest moc,to prawda rzeczywiscie tak jest,ale myslalem ze to poprostu wina turbiny badz wieku auta. Wydałem ponad 3500 tys zł.... Pany pomóżcie...
  8. Arecki00

    BRAK ogrzewania

    Płukanie przerabiałem niejednokrotnie. Skutki były znikome i wcale nie dziwię się bo po wymianie nagrzewnicy rozciąłem starą i uwierz mi że niczym tego syfu bys nie wypłukał. A wymiana trwała tyle co i płukanie.
  9. Arecki00

    BRAK ogrzewania

    skoro wymieniałeś już nagrzewnicę, a objawy są nadal takie same to na chłopski rozum masz pełno syfu w układzie, który stopniowo zapycha kolejną nagrzewnicę. Albo masz zapowietrzony układ, albo pompa słabo działa. Słyszałem też, że jest jeszcze jakiś zaworek na układzie, może on jest zamknięty?? Jutro wymieniam nagrzewnice,jestem juz pewien ze jest zapchana. Witam po długiej przerwie. Wymieniłem w godzinę nagrzewnicę, BEZ ZDEJMOWANIA PULPITU! Grzeje pięknie ale pewnie niedlugo to pptrwa bo syf w układzie jak w kanalizie.
  10. Arecki00

    BRAK ogrzewania

    Płukałem 2 tyg temu,fakt żę kamień był był spory i ogólny syf. Podejrzewam że poprostu nagrzewnica zasyfiła sie na amen i grzeje tylko kilkoma kanałami. W przyszłym tyg chce spróbować wymienić nagrzewnice bez zdejmowania pulpitu. We wtorek jade jeszcze dla pewności na test uszczelki.
  11. Arecki00

    BRAK ogrzewania

    jutro dam znac Jeszcze jedno,dziś zrobiłem ok 100km. I próbowałem rozmaitych konfiguracji. Zauważyłem jedno,przy ustawianiu ogrzewania manualnie tzn np. silnik 90 stopni,temp HI i prędkść wentylatora na zaledwie III kreski,wszystkie kratki nawiewowe zamknięte opócz jednej to wtedy z niej leciało ciepłe powietrze,po otwarciu reszty bądz po zwiększeniu prędkości wentylatora ciepło znika.. A więc drodzy Panowie,zrobiłem jak pisaliście,niestety wynik bez zmian... Działa tak jak napisałem wyżej.. :/ Po zdjęciu filtra kabinowego nie widze nigdzie filcu...
  12. Arecki00

    BRAK ogrzewania

    Sprawdze,ale obawiam sie ze to byloby zbyt piękne by mogło byc prawdziwe...
  13. Arecki00

    BRAK ogrzewania

    ok,jutro do południa dam znać Jeszcze jedno,dziś zrobiłem ok 100km. I próbowałem rozmaitych konfiguracji. Zauważyłem jedno,przy ustawianiu ogrzewania manualnie tzn np. silnik 90 stopni,temp HI i prędkść wentylatora na zaledwie III kreski,wszystkie kratki nawiewowe zamknięte opócz jednej to wtedy z niej leciało ciepłe powietrze,po otwarciu reszty bądz po zwiększeniu prędkości wentylatora ciepło znika.. A więc drodzy Panowie,zrobiłem jak pisaliście,niestety wynik bez zmian... Działa tak jak napisałem wyżej.. :/
  14. Arecki00

    BRAK ogrzewania

    Hmmm...Z klapkami jeszcze nie próbowałem,sprawdzę. Ale wciąż dolny wąż nagrzewnicy jest gorący a górny zimny,co każdy interpretuje że jest zapchana. Gdy zdejmę wąż zasilajacy a silnik pracuje na wolnych obrotach to płyn ledwo z niego leci.. Pisałem początkow że klapy zostały sprawdzone,mój błąd,tak nie było,chodziło mi o to że na VAG'u nie pokazał zadnych błedów. Chyba że zastosuje to http://allegro.pl/nagrzewnica-samochodowa-12v-dmuchawa-wentylator-i5647718137.html
  15. Arecki00

    BRAK ogrzewania

    Witam serdecznie. Zaczynam ten temat ponieważ mam nadzieję iż ktoś podzieli sie ze mna swoja wiedza. Jestem posiadaczem Audi a4 b6 1.9 tdi AVF 2004r która to niestety kazdej zimy sprawia problem z ogrzewaniem. Czytałem na tym forum podobne tematy ale moj jest indywidualny,ponieważ wiekszosc z podanych przez Was wskazówek została wyeliminowana. Mianowicie we wnętrzu bardzo rzadko jest ciepło. Raz w roku płukałem cały układ chłodniczy bo mechanik stwierdzil ze poprzedni wlasciciel zamiast płynu wlał wode i tym samym zakamienił układ. Płukanie i czyszczenie nagrzewnicy i węży pomagało na jakis czas aczkolwiek cudów nie było. Wymieniony termostat niejednokrotnie oraz nagrzewnica w zeszłym roku też. Klapy sprawdzone elektronika również,została chyba tylko pompa wody. Dziś kolejny mechanik podejrzewa że może to być problem z głowicą(delikatny przedmuch) . Ale płynu mi nie ubywa a samochód nie przegrzewa sie. Inny chce znowu wymienic nagrzewnice a trzeci silnik rozbierac i czyscic... To chyba tyle,nie jestem w stanie wspomnieć raczej wszystkich zabiegów więc jeśli macie pytania zadajcie mi je,chętnie odpowiem bo szukam ratunku,gdyby nie zima to chyba sprzedałbym ten samochód......;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...