Skocz do zawartości

twir

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O twir

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

461 wyświetleń profilu

Osiągnięcia twir

1

Reputacja

  1. ja kupiłem z eurodrive ale się pospieszyłem. Sam polecam SKF Jak u Ciebie luzy na flanszy przy wewnętrznych?? i co z zewnętrznymi ja nie wymieniłem jeden zewnętrznego, bo mechanik nie mógł rozpiąć wahaczy po lewej stronie. U mnie lekko telepie ze strony niewymienionego zewnętrznego, mam 4 tyś po wymianie, następna w kolejce skrzynia i zewnętrzny lewy. Narazie jest w miarę ok (mega lepiej niż przed wymianą), wiec jeszcze tak trochę po jeżdzę, aż zacznie mnie to wkurzać. PS Od 140 w górę zero telepania. Tylko przy małej prędkości jak depne mocno na małych obrotach (przebieg 226000 potwierdzony na wszystkie możliwe sposoby)
  2. ja kupiłem z eurodrive ale się pospieszyłem. Sam polecam SKF
  3. Samochód ma 220tys km udokumentowanego przebiegu od 2 lat wstecz serwisowany w aso w niemczech. Jak 2 lata temu przyjechał do polski zrobił tu niecałem 10 tys. potwierdzone bo odrazu zamontowana instalacja gazowa i jest przebieg w papierach. Jedynym kto grzebał przy silniku od aso był gazownik. Wtryskiwacz benzyny na którym przerywał był wymieniony przez poprzedniego właściciela który pewnie dał auto do jakiegoś patafianomechanioroelektryka. Gaz jest na gwarancji i oni grzebali przy instalacji. Po co mam szukać elektryka (w mojej okolicy nie ma albo każdy się wypina - ja jestem lepszym elektrykiem chociaż sprzedaje tylko części). Zacząłem od gazowników - dlatego PS k232 wszyscy gadają - na gazie OK to nie wina gazu (gazu może nie ale instalatorów gazu wyszło, że TAK) wystarczy pokminić i znać historię auta. Przecież gaz podłączasz do istniejącej instalacji elektrycznej, komputer emuluje sygnał do sterownika silnika komputera fabrycznego. Wiem również, że niektóre sterowniki gazu nie nadają się do współpracy z wybranymi komputerami auta.
  4. Wymienione: 2 przeguby wewnętrzne i prawy zewnętrzy. Wszystko jak na leży. Zero telepania mimo dużego luzu na prawej flanszy. Nie wiem co ma przegub wewnętrzny do telepania budą gdy stoję na trybie D ale już nie trzęsie, to tak przy okazji W wewnętrznych przegubach nie było smaru a z manszety prawego zewnętrznego po ściągnięciu trytytki która robiła za opaskę wyleciała woda (mechanik chciał zmienic na normalną opaskę jak to zauważył i decyzja o wymianie przegubu zewnętrznego). Posumowanie - mimo luzu na flanszy przegubu telepanie całkowicie ustało. Polecam wymianę 2 wewnętrznych za jednym zamachem jeżeli u kogoś telepie budą.
  5. Byłem u gazowników, którzy zakładali gaz. Samochód stał 2 dni. Przy odbiorze rozbebeszona osłonka od wiązki i przy komputerze. "Elektryk" "warsztatu" powiedział, że podmieniali komputer gazu i sprawdzili wiązkę i ich zdaniem to nie wina gazu (gaz jeszcze na gwarancji). Diagnoza - uszkodzony wtryskiwacz benzyny. Odziwo po odbiorze auta przerywanie na benzynie ustało jak ręką odjął. Wszystko śmiga. Zrobiłem 1000 km i szafa gra. Jednak cuda się zdarzają albo gazownicy dali dupska i nie chcieli się przyznać. Tylko dwie opcje D:
  6. Byłem na podnośniku. Luz na prawym przegubie wewnętrznym i duży luz na flanszy ale bez wycieków. Z lewej na wewnętrznym pęknięta guma ale bez luzu. Narazie zamówiłem 2 wewnętrzne, wymienie oba i dam znać czy pomogło. W planach oczywiście likwidacja luzu na flanszy. Wg mechanika luz nie ma dużego znaczenia jeżeli nie ma wycieków - zobaczymy Na początku, kiedy trzesło budą byłem przekonany, że to tył. Okazało się inaczej. Luzy tylko z przodu. Tył sztywny jak ...
  7. Dzięki Member. Zamówiłem z eurodriveshaft, bo potwierdzone info, że byly wkladane to tego auta i śmigają, jutro bede miał to napisze też nr. Czyli potwierdziło się to co myślałem. Pasują od Sharana nr SKF VKJA 8509 czyli do większości tych aut, których etka nie pokazuje nr.
  8. Witam. Czy ma ktoś numer zamiennika przegubu wewnętrznego np. SKF do a4 b6 3.0 ASN quattro tiptronic. Na forum czytałem, że wkładają zamienniki ale nikt nie podaje numerów. Podobno jest dostępny w eurodriveshaft ale nie mam potwierdzonego info, że bedzie pasował. Niby to to samo co w VW Sharan, i niektórych T4. W etce nie ma numerów tylko całe półosie, których nigdzie nie ma nowych. Tylko serwis i cena z księżyca za regenerowaną.
  9. Auta juz nie mam ale przyczyna roznego spalania i nierownej pracy byl uszkodzony przeplywomierz i weze podcisnienia. Po wymianie szafa zagrala. Pisalem w innym temacie. Pozdrawiam
  10. Witam. Mam problem w audi a4 b6 3.0 quattro tiptronic. Trzęsie cała budą na boki TYLKO przy przyspieszaniu niezależnie od prędkości, najbardziej między 80-110km/h. Na kierownicy nic nie czuję. Koła sprawdzone. Ciężko określić co jest przyczyną. Mój mechanik rozkłada ręce (sprawdzane luzy ręcznie na półośkach z tyłu i wszytko sztywne, przy ruszaniu na ręcznym przód tył nic nie stuka). Moim zdaniem któryś z przegubów wewnętrznych z tyłu. Jak wchodzę z dużą prędkością w łuk w prawo lub w lewo, nie czuję drgania. Może ma ktoś jakiś pomysł albo zna warsztat, który to rozkmini i ogarnie w lubuskim albo okolicach. Pozdrawiam
  11. Witam. Mam instalację gazową w ASN i przerywa, mi wtrysk na pierwszym cylindrze tylko na benzynie, na LPG wszystko OK. Cewki sprawdzone, wtryskiwacz wymieniony przez poprzedniego właściciela na używkę. Błąd na kompie zawsze jak jadę na benzynie. Przerywana praca silnika. Błąd 17645 -Fuel Incjector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit P1237 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Może ktoś miał taki problem. Instalacja LOVATO. Zastanawiam się czy to nie przez instalację LPG.
  12. Wymieniłem moduł zapłonowy i ok.
  13. Co do pytania: wszystko masz w normie, nie przejmuj się spalaniem oleju, na 7tys to i tak nie dużo Ci ubyło jak na silnik 1.6 A co do dymienia to też norma. Wszystko mam tak jak Ty. Na początku też się tym przejmowałem ale jak pogadałem z użytkownikami audi to okazało się, że wszyscy mają podobnie nie szukaj dziury jak nie ma. A co do paska to pewnie jakiś klinowy ci się ślizga. podjedź do jakiegoś mechanika to Ci to wymieni. Koszty nie wielkie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...