Jump to content

kuba.tkn

Pasjonat
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About kuba.tkn

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    TK

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    3.0 V6
  • Engine code
    ASN
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

387 profile views
  1. kuba.tkn

    Zawieszenie

    0JJ - klasa wagowa 9 przód- przy 1BA 886-918 kg- przy 1BP 886-918 kg- przy 1BB 886-918 kg- przy 1BT 886-918 kg- przy 1BC 886-918 kg- przy 1BD 941-982 kg- przy 1BE 941-982 kg 0YJ - klasa wagowa 9 tył- przy 1BA (Zawieszenie Standard): 520-544 kg- przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 520-544 kg- przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 545-570 kg klasy_sprężyn.pdf - directupload.net WWW.DIRECTUPLOAD.NET klasy_sprężyn.pdf
  2. Cześć, Potrzebne siłowniki klapy bagażnika Audi A4 B6 AVANT. Podobno Krosno dobre? I zestaw wahaczy kpl przód (proszę o cenę głównie MEYLE HD). VIN: WAUZZZ8E3A338815
  3. Poproszę o numer tej gumy poniżej zaznaczone na czerwono:
  4. Chciałem po prostu obniżyć samochód i na grupie FB jeden gostek sprzedawał akurat sprężyny Eibach Pro Kit nowe. Przeczytałem, że sprężyny dobiera się pod zakres mas na przód i tył, dlatego po długich poszukiwaniach wziąłem od tego gościa kody ze sprężyn Eibach i na jakiejś stronie znalazłem zakres mas w PDF w kg. Okazało się, że pasowały do mojego samochodu, więc kupiłem (zgodnie z numerami pasowały też w konfiguratorze na stronie Eibach). Amortyzatory wymieniłem z przodu na MONROE (wcześniej miałem założone Sachs prawdopodobnie jeszcze z produkcji, bądź zmieniane w ASO -samochód do mojej sprzedaży był serwisowany na bieżąco). Na tył nadal miałem Sachs. Na tych MONROE-przód przejechałem 50k/km i w tym momencie założyłem sprężyny, a przy okazji padły amorki na tył więc wszędzie miałem już MONROE. Przód i tył padł po 10k/km (na stacji kontroli miały poniżej 50% i auto w ogóle nie trzymało się drogi). Obecnie zdjąłem wszystko i założyłem gwint, na którym przejechałem sezon i jest nawet spoko Sprężyny mam na sprzedaż. PS. zawieszenie 1BA komfort oczywiście zapomniałem dopisać
  5. Jak założysz sprężyny obniżające do OEM amortyzatorów to amor Ci szybko padnie (tak jak u mnie to było). Do sprężyn obniżających musisz zastosować amortyzatory o obniżonym skoku. Mam nadzieję, że o taką informację Ci chodziło?
  6. Serwus, Proszę o wycenę następujących rzeczy: - 2x amortyzator przód (0JM) - SACHS 558 301 - 2x amortyzator tył (0YN) - SACHS 312 783 - 1x sprężyna tył (0YN) - SACHS 996 950 Wszystko do A4 B6 3.0 ASN 220KM/162Kw VIN: WAUZZZ8E53A338815
  7. Serwus, Proszę o wycenę następujących rzeczy: - 2x amortyzator przód (0JM) - SACHS 558 301 - 2x amortyzator tył (0YN) - SACHS 312 783 - 1x sprężyna tył (0YN) - SACHS 996 950 Wszystko do A4 B6 3.0 ASN 220KM/162Kw VIN: WAUZZZ8E53A338815
  8. Cześć, Potrzebuję wymienić 4x amortyzatory i 1-2 sprężyny na tył (jedna pękła druga w średnim stanie, więc raczej wymienię obie-przód oryginał w dobrym stanie, więc zostawiam). Zawieszenie 1BA (0JM) przód kat. wagowa 12/ (0YN) tył kat. wagowa 13 Czy takie sprężyny będą pasować? PRZÓD: https://aftermarket.zf.com/pl/pl/sachs/katalogi/#/article/558+301?languageID=19&brandID=32&countryID=PL&vehicleTypeIDs=p TYŁ: https://aftermarket.zf.com/pl/pl/sachs/katalogi/#/article/312+783?languageID=19&brandID=32&countryID=PL&vehicleTypeIDs=p i sprężyny na tył: https://aftermarket.zf.com/pl/pl/sachs/katalogi/#/article/996+950?languageID=19&brandID=32&countryID=PL&vehicleTypeIDs=p Czy taki zestaw podejdzie? Może polecacie coś innego? Wziąłem pod uwagę SACHS, bo były już wsadzone wcześniej i sporo wytrzymały.
  9. To zależy, czy zależy Ci na komforcie bardziej (1BA), albo mniej (1BE). Oba wyjścia są dobre. PS. Jakiej firmy sprężyny kupowałeś?
  10. kuba.tkn

    Potrzebna pomoc!!

    Sprawdź na wlepce wyposażenia jaka skrzynia wchodzi do Twojego auta. Zaznaczone na czerwono to będzie 3 literowe oznaczenie skrzyni
  11. Tomasetto Artic z zapasem do 240 koni
  12. kuba.tkn

    Maglownica

    Znasz numery tych maglownic? Z exeo i b7 servotronic?
  13. Tomasetto ale modelu nie pamiętam
  14. Tyle nawet nie zdążyłem zrobić w tym czasie :) Ale filtr jak najbardziej był też zmieniony. Reduktor okazał się być wadliwy. Udało się dostać nowy na gwarancji, przeczyszczono wszystko co potrzeba i założono nowe filtry. Od tamtego czasu 0 problemów z LPG.
×
×
  • Create New...