Skocz do zawartości

A4Rider

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O A4Rider

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Chodzi o częstotliwość w MHZ. Poszukaj tematu o pompkach, tam jest wypisane jaka pompka jest z jaką częstotliwością i jakie wyposażenie obsługuje. Szukaj pilota 433,92 MHz
  2. Pompka była wymieniana, pewnie ma inną częstotliwość niż pilot. Sprawdź na pilocie i pompce czy są opisane częstotliwości. Jeśli inne, to kup sobie scyzoryk z odpowiednią częstotliwością do pompki, bo wychodzi taniej niż wymieniać pompkę, podmień transponder i dorób grot. Pozostaje tylko kodowanie i będzie działać.
  3. Sprawdź czy w bagażniku z lewej strony pod tapicerką nie dostała się wilgoć do pompki centralnego, ona odpowiada za sterowanie. Możesz delikatnie otworzyć obudowę i sprawdzić czy w środku nie jest zielono.
  4. Panowie posiadacie schematy do a4 b7 cabrio usa i europa. Kupiłem wersję z USA i wymieniam tylne lampy, widzę że w lampach Europejskich piny się nie zgadzają, kodowanie na tej wiązce nie pomaga. Jeśli byłby ktoś w stanie się podzielić schematem, to z chęcią opiszę na forum postęp prac, zrobię małe "foto story". Pozdrawiam
  5. Witam wszystkich, mam nadzieję, że będę w stanie udzielić forumowiczom ciekawych informacji! Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...