Skocz do zawartości

Dawko856

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dawko856

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Eg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Dawko856

0

Reputacja

  1. Do półki nie pchałbym nic - to nie jest golf Ori nagłośnienie Bosse proponuję a będziesz zadowolony w 100% Bez żadnych kombinacji z półkami. Jeśli jesteś audiomaniakiem to wygłuszyć drzwi jak kolega powyżej pisze i dodać dystanse
  2. Faktycznie o wiele ładniej wygląda. Nie zwracałem uwagi na kolor podświetlenia bo myślałem, że jeden i drugi mają te same funkcje. Szukam od kilku miesięcy auta do 10 tyś i z pełnym fisem i w dobrym stanie jest ciężko znaleźć, a teraz kolejny atrybut z białym podświetleniem to może gdzieś za kilka lat znajdę auto Dzięki raz jeszcze
  3. O kurde, dzięki za obszerną wypowiedź i nie ukrywam, że bardzo mi pomogłeś za co bardzo dziękuję. Jednak wolę poszukać już z gotowym pełnym FISem bo raz, że ja nie potrafiłbym tego wszystkiego zrobić, a w moim mieście są tacy elektrycy, że jak na 5 jeden się zgodził podłączyć zamek centralny w golfie 3 to i tak krzyknął 500zł... (wszystko było w aucie, tylko miał wpiąć w dobre miejsca itp.)
  4. Ten kod to wypowiedź znajomego, z którego mało zrozumiałem Czyli pół fis na fis jest pikuś, ale kontrolki na FIS to już jest sporo zabawy?
  5. Mógłbyś rozwinąć dlaczego jest to łatwiejsze? Bo spotykam się z przeróżnymi opiniami... Mój znajomy napisał mi na moje pytanie dokładnie coś takiego : Ogólnie CAN wprowadzono w grupie VAG w 99 roku, najprościej to sprawdzić numer obecnego licznika. Jeśli w środku ma 919 to bez CAN, i trzeba szukać FULL FISA z numerem 919. Natomiast jeśli 920, to każdy FIS z 920 podpasi. W obu sytuacjach nie trzeba nic więcej dłubać. Auta be CAN też mogą obsłużyć licznik z CAN, których jest więcej na sprzedaż, ale trzeba kłaść CAN między nim a ECU oraz wymienić ECU na takie z CANem.. I już nie wiem co myśleć a za wiele nie zrozumiałem z jego wiadomości. Wiem co to CAN, ECU itp. ale jest chaos..
  6. Hertz nie jest złą marką, ale może popatrz jeszcze na Helix'y. Moreli nie bierz bo za bardzo dają po uszach. Wzmacniacz fakt dużo zmienia jak pod niego podepniesz głośniki ale żadne blaupunkty i inne chinole. Jak patrzeć to za czymś o wiele ciekawym i bardziej rozglądałbym się za używanym sprzętem bo jest w cenie nowego ale za to jakościowo 3 razy lepszy. Poszukaj oryginalnego wzmacniacza Bosse i do tego oryginalnych w DOBRYM stanie głośników także Bosse, a myślę, że będziesz bardzo zadowolony Co do tuby i skrzynii to są dwa różne pojecia o których warto poczytać. Wg. mnie nic nie pchaj w półkę bo to będzie Ci grało w dach zamiast do pasażerów i Ciebie kierowcy. Zamiast półki zainwestuj w jakąś skromną skrzynię zamkniętą (nie polecałbym z bass-reflexem czyli dziurą bo pierdzi za bardzo) takich marek jak jl audio, re audio, audio system, kicker czy też helix A najlepiej określ budżet
  7. Witajcie Panie i Panowie potrzebuję szybkiej porady. Orientujecie się czy w Audi A4b5 poliftowych z zegarami z kontrolkami lub pół fisem jest w standardzie wiązka pod którą można podłączyć pełny FIS? Czy trzeba coś dorabiać przy wiązkach, czujnikach itp? Bo mam zamiar kupić A4 ale z pełnym fisem ich jak na lekarstwo, dlatego myślę, że lepiej byłoby kupić z kontrolkami np. i dorobić FIS po przez samą zmianę licznika. Jeśli jestem w błędzie prosiłbym abyście mnie z niego wyprowadzili bo nie chciałbym kupić Audiczki z kontrolkami a potem okazałoby się, że trzeba dokupić 50 czujników i 2 km kabli, a na koniec znaleźć kogoś kto to podłączy bo ja z elektryki/elektromechaniki jestem noga... Z góry dziękuje za wyrozumiałość oraz pomoc. Pozdrawiam
  8. Spoty orgaizujecie tylko w gronie Audi? Na wiosne moze juz bede w posiadaniu A4B5 to może i ja zawitam:)
  9. Czy autorowi udało się uporać z problemem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...