Skocz do zawartości

JACK1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JACK1

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    sanok

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

229 wyświetleń profilu

Osiągnięcia JACK1

1

Reputacja

  1. JACK1

    stuki w silniku

    Już się nie martwię. DPF zarąbany jak cholera. Nie wiem co zrobić-wyrzucic czy wymienić oraz tem pieprzony EGR do kitu. Też dylemat kupić czy wymienić? Co do stukania nie wiem gdyż jak pojechałem do szpeca przestało całkowicie stukać i nie wiadomo co to było. Mam wrócic jak zacznie ponownie. Doradź czy jak wywalę DPF i EGR to nic złego się nie satnie z silnikiem? Pozdrawiam Zpomniałem dodać wtryski jak nowe czymają normę a to stukanie może się uspokoiło po dodaniu Liqui Moly do czyszczenia układu paliwowego plus zatankowana VERVA Niestety mam ten pieprzony DPF moje audi 12,2004 BKN z PDF pierwsza rejestracja 27,01,2005 Już się nie martwię. DPF zarąbany jak cholera. Nie wiem co zrobić-wyrzucic czy wymienić oraz tem pieprzony EGR do kitu. Też dylemat kupić czy wymienić? Co do stukania nie wiem gdyż jak pojechałem do szpeca przestało całkowicie stukać i nie wiadomo co to było. Mam wrócic jak zacznie ponownie. Doradź czy jak wywalę DPF i EGR to nic złego się nie satnie z silnikiem? Pozdrawiam Zpomniałem dodać wtryski jak nowe czymają normę a to stukanie może się uspokoiło po dodaniu Liqui Moly do czyszczenia układu paliwowego plus zatankowana VERVA Niestety mam ten pieprzony DPF moje audi 12,2004 BKN z PDF pierwsza rejestracja 27,01,2005 Marcin jeszcze bardzo ciekawa sprawa otóz data pierwszej rejestracji to 17,12,2004 a Vin mnie mówi rok produkcjii 2005 jak to jest możliwe?
  2. JACK1

    stuki w silniku

    Już się nie martwię. DPF zarąbany jak cholera. Nie wiem co zrobić-wyrzucic czy wymienić oraz tem pieprzony EGR do kitu. Też dylemat kupić czy wymienić? Co do stukania nie wiem gdyż jak pojechałem do szpeca przestało całkowicie stukać i nie wiadomo co to było. Mam wrócic jak zacznie ponownie. Doradź czy jak wywalę DPF i EGR to nic złego się nie satnie z silnikiem? Pozdrawiam
  3. JACK1

    stuki w silniku

    Dzięki za odpowiedź. Może napisałbyś jaki olej mam użyć przy wymianie w silniku gdyż chcę zmienić Castrola na inny. Myślałem o zrobieniu płukanki środkiem LIQUI MOLY i wlać olej LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W30 czy to dobry pomysł? Pozdrawiam
  4. JACK1

    stuki w silniku

    na konkretny niższy czy zawsze obojętnie jaki? wysokie czy niskie rpm ? szukałbym w poduszkach skrzyni, może silnika choć ciężka v6 tego tak nie odczuwa. Puka Ci w skrzyni a oni każą robić rozrząd ? inne objawy a koło pasowe masz na wale (na dole), na górze masz napęd popy CR. Jak już to między dwoma głowicami. nie, dymi ? Również życzę wesołych świat. Podpaleniu z zimnego nie dymi wcale przez jakieś 5 min, Dopiero zaczyna dymić tak lekko na biało po upływie tych minut,Zauważyłem to jak chodzi na biegu jałowym na wolnych obrotaach. Po świętach zrobie logi a jutro nagram filmek z stukania. Dzieki za wiadomość.
  5. JACK1

    stuki w silniku

    Dziękuję za odpowiedż. Jutro sprawdzę co z tym ruszaniem i drganiami, a co do ceramizera zalałem silnik,skrzynię, tylny dyferencjał,wspomaganie gdyż tak doradził mnie mechanik i koleś który używa to już od paru ;at i to z bardzo dobrym skutkiem. Napiszę jutro co i jak ale wiem na pewmo że w czasie jazdy jak przełączm bieg na niższy to mam takie stuknięcie i takie samo występuję przy odejmowaniu i dodawaniu gazu na tym samym biegu. Byłem u TRZECH MECHANIÓW i każdy podaje inną diagnozę np. wymiana rozrządu nr1 nr2 dwuamasa,nr3 wałek w glowicy lub koło pasowe na wieloklinie od napędu-te górne pomiędzy dwoma cylindrami. Idzie oszaleć gdyż okaże się za niedługo że wszystko padło! Dodatkowo muszę przekręcic parę razy rozrusznikiem tj. 5-6obrotów silnika by zapalił na zimnym,zy to normalne?Na gorącym o połowę mniej tj 3razy. Pozdrawiam i przy okazji życzę tobie wesołych,pogodnych i szczęśliwych świąt Bożego Narodzenia dla ciebie i całej twojej rodziny.Jacek
  6. JACK1

    stuki w silniku

    Dziękuje za odpowiedź ale trzemu słychać tylko z tej strony i po rozgrzaniu silnika. Dziwne trochę. Proszę o wyjaśnienie jeśli możesz. Jacek
  7. JACK1

    stuki w silniku

    Po osiągnięciu temperatury roboczej 90 zaczyna się taki jakby łomotanie,stukanie w prawej częsci silnika-pasażer. Silnik pracuje płynnie na biegu jałowym około 750rpm. Nie trzeęsie ani nic nie wali oprócz wspomnianego przypadku. Na zimnym silniku OK Chciałem dodać ze nie zawsze tak jest, czasami po rozgrzaniu jest OK a czasami nadal coś zaczyna stukać. Jaka mogłaby być przyczyna? Olej zmieniany co 10k plus cerazmizer do silnika co drugą wymaianę oleju i co tzrecie tankowanie ceramizer do ON. Przebieg 242000 Komputer nie pokazuje żadnych błedów i nie świeci się żadna kontrolka.Proszę o radę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...