Skocz do zawartości

kleszcz75

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kleszcz75

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Coventry

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia kleszcz75

0

Reputacja

  1. To jest silnik na pasku, czy na łańcuchu? Pewnie jeszcze pasek... Czyli temat dla speców od B7.... Silnik jest na pasku
  2. Co do ustawienia walka rozrzadu to mam pytanie.Na walkach rozrzadu sa punkty i na pokrywie od walkow sa strzalki.Patrzac na kolo ktore jest na walku i na kolo na wale znaki sie pokrywaja,ale znaki na walkach sa przesuniete wlasnie o jedez zab.Wiec na co mam patrzec.na znaki na kolach czy na znaki i strzalki.Dodam ze znaki na walkach sa w tym samym polozeniu ale przesuniete wzgledem strzalek
  3. Czesc.Chcialbym sie podpiac pod temat nierownej pracy silnika 2.0 tfsi 150KM .Kupilem Audi A4 2003r.Na poczatku okazalo sie ze jest zatarta pompa wody.Wiadomo zawory do wymiany.Wszystkie ssace i dwa wydechowe.Glowica zrobiona rozrzad ustawiony...Pali od pierwszego..Okazuje sie ze nie ma mocy i silnik pracuje nierowno.Po podpieciu do komputera okazuje sie ze do wymiany czujnik polozenia walka rozrzadu i bledy na 1 i 4 cewce.czujnik wymieniony cewki nowe.silnik pracuje bez zmian i nadal wyskakuje blad zwiazany z rozrzadem. takie bledy jeszcze wyskakuja 16725-17748-16698-17912.Zastanawiam sie nad wymiana czujnika polozenia faz rozrzadu czy czujnik wariatora(czujnik przy lancuszku rozrzadu) ale nie wiem czy to pomoze poniewaz czytalem na forum ze przy takich objawach moze byc 10 mozliwosci.Ktos wymienil czujniki za 400zl a okazalo sie ze napinacz lanczuszka byl do wymiany.Najlepsze jest to ze czujnik ktory chce wymienic ma 5cm kabel i nigdzie nie moge znalesc takiego czujnika.Nawet w serwisie Audi w UK nie moga ogarnac.Zreszta Oni tutaj nic nie ogarniaja.Prosze o jakies podpowiedzi.Dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...