Skocz do zawartości

tomasss92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomasss92

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Jelenia Góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tomasss92

0

Reputacja

  1. Dziś założyłem nowy osuszacz i nowy zawór rozprężny wcześniej zeczywiscie był zły założony był koloru kręgowego a powinien być brazowy i jadę nabić klimatyzacje gazem i dam znać jaki jest efekt wieczorem. Witam . Trochę mi zeszło czasu z ta klima ale efekt jest jeszcze gorszy niż był zmieniłem zawór rozprężny na brązowy taki jak był a temperatura podczas rozprężania wynosi od -4 stopni do 0 stopni i na rurce potrafi się uzbierać centymetr lodu i w ogóle nie chłodzi. Na sitku zaworu rozprężnego który miał dwa tyg uzbierała się maź mieszanki aluminium i oleju zegary pokazują prawidłowa prace sprężarki. Jadę do innego ,,szpecjalisty" od klimy i dowiem cie co jest winne.
  2. Wyglądałoby na to ,że to wina dławika. Nie mam dużego pojęcia na temat klimatyzacji ale pomyślałem o osuszaczu. Sprzedający auto wspomniał ze wymieniał sprężarkę bo się zatarła i czy czasem osuszacz nie jest przytkany i daje taki efekt. aha ostatnio miałem chwilkę pobawić się klimą i wychwyciłem ze na postoju na obrotach 3 tyś klima schodzi do 8 stopni na wylocie z nawiewu. Mogło by to być słabe sprzęgło klimatyzacji?
  3. Cześć wszystkim. Mam problem z klimą w swojej A4. Maksymalna temperatura na wylocie z nawiewu to 18 stopni czasem zejdzie do 10 stopni ale to zdarza się ale tylko wtedy gdy pojadę w dłuższą trasę a na postoju max 18 stopni i nie mniej. Czas chłodzenia z temperatury 28 stopni do 18 stopni zajmuje około 4 do 5 minut. Ostatnio wymieniłem skraplacz bo dotychczasowy był skorodowany i rozsypywał się i filtr czynnika. Na starym znalazłem może 3 opiłki aluminium. Po zrobieniu pojechałem nabić klimatyzacje do znajomego nabicie obeszło się bez problemu, klima zaczęła chodzić , ciśnienie zasysania 2 bary a ciśnienie kompresji około 10 -12 barów i rośnie w zależności od temperatury na zewnątrz . Po dwóch dniach zaczęła słabo chłodzi i maksymalna temperatura na wylocie to 18 stopni. Może macie pomysł co może być przyczyna ? mam możliwość robienia logów
  4. Witam wszystkich forumowiczów. Nie dawno stałem się posiadaczem A4 B6 quattro i postanowiłem zawitać na forum .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...