Skocz do zawartości

Mini

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mini

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Oława

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Mini

0

Reputacja

  1. Mini

    1.8 ADR - Wysokie obroty

    Dziękuję. W sumie dość prosta sprawa Lecz dysponuje niezarejestrowanym VCDS - Lite, więc raczej adaptacja nie jest dostępna, chyba że polski VAG 4.9 posiada możliwość adaptacji. Zobaczę w poniedziałek co da się zrobić. EDIT: Znalazłem przyczynę problemów i autko chodzi jak dawniej. Usterka okazała się być prosta (a nawet za prosta) - śrubka na przepustnicy, która służy jako regulacja nie była dobrze zabezpieczona i wkręcała się podczas jazdy, zwiększając obroty. Z kolei falowanie obrotów, spowodowane jest błędem: "17923 0 przełącznik zamknięcia przepustnicy - brak sygnału,/ brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem". Dziękuję za pomoc Myślę że temat można zamknąć.
  2. Mini

    1.8 ADR - Wysokie obroty

    Wtyczkę od przepływki sam odpinałem, zanim sprawdzałem błędy, reszty nie tykałem, ale fakt mógł to zrobić ktoś przede mną. Co do wężyków podciśnieniowych, to w zeszłym tygodniu przeglądałem, zaraz jak problem się pojawił, bo liczyłem na to że jakiś spadł, no i faktycznie jeden przy kolektorze ssącym nie był założony, ale po wciśnięciu na miejsce, zmian nie było. Co do adaptacji, to sam nigdy nie robiłem i przyznam że boję się w to mieszać, szczególnie że dzisiaj pierwszy raz podpiąłem się skutecznie pod kompa, bo do tej pory miałem problem z tym i szukałem przyczyny.
  3. Mini

    1.8 ADR - Wysokie obroty

    Witam. Od półtorej tygodnia mam problemy z silnikiem 1.8 adr w a4 b5. Odebrałem samochód od mechanika po wymianie rozrządu, odmy i myciu silnika. Auto od tego czasu było bardzo mułowate na lpg, a więc zdecydowałem się poruszać na benzynie (na pb problemów nie było). Któregoś dnia przęłączyłem na lpg i po powrocie na benzynę, zaczęły się problemy, silnik utrzymywał 2 tyś obrotów, które wzrosły już nawet do 3. Czasem trzyma stale obroty z zakresu 2-3 tyś, a czasem faluje od 1300 do 2500. Miałem dziś chwile czasu, więc spróbowałem się podłączyć vcds'em, w celu odczytania błędów: 18010 - sterownik ecm - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30) 17978 - uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody 16885 - czujnik prędkości własnej pojazdu VSS lub jego obwod 16486 - przepływiomierz powietrza (MAF) - niskie napiecie wyjscia 1249 - wtrsykiwacz cylindra 1 (n30) przewody, bezpiecznik, wtryskiwacz Potrzebuję wskazówek dotyczących tej usterki, podejrzewam że wina leży w tym wtryskiwaczu. Od dwóch godzin szukam podpowiedzi w internecie, ale bezskutecznie. Błędy sprawdzałem, na zgaszonym silniku, z włączonym zapłonem, skasowałem je, ale problem oczywiście pozostał. Układ dolotowy wygląda na szczelny, więc lewego powietrza raczej nie łapie. Miał już ktoś podobny problem, lub zna rozwiązanie? Dodam że po odpięciu wtyczek od przepływki, wtrysku i jakiegoś czujnika z tyłu silnika (z czystej ciekawości chciałem posprawdzać piny itd. po tym całym myciu.) i wpięciu z powrotem, po odpaleniu silnik miał 1300 obr, które bardzo powoli wzrastały, aż do 2 tyś.
  4. Cześć wszystkim ! Stałem się szczęśliwym posiadaczem audi a4 b5 i jednocześnie członkiem tego klubu Jako że mam dużo roboty przy swoim aucie, na pewno przyda mi się wasza pomoc, a i z czasem pewnie sam będę mógł w niejednej sytuacji pomóc, czy też pochwalić się nowościami ;D Pozdrowienia z Oławy (woj. Dolnośląskie)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...