Skocz do zawartości

marbrz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marbrz

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Suchedniów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

302 wyświetleń profilu

Osiągnięcia marbrz

0

Reputacja

  1. Dokladnie cena u mnie za tą część to 400. A mechanik na 100% raczej tego nie odkręcał. Mój odkręcił i dopiero jak dostal drugą podstawę kapnął się że jeden nie działał prawidłowo. Po wymianie wsio gra.
  2. Gdybam tylko. Może przy takim ciśnieniu niewłaściwie układa się lub otwiera zaworek w podstawie obudowy filtra. Właśnie w obudowie za środkowym zaworem jest umiejscowiony czujnik ciśnienia. Nie ma bata, że usterka nie jest z tym związana i jeden z nich chodzi ciężej niż powinien.
  3. marbrz

    Obroty silnika

    U mnie wystąpił objaw drgań zarówno na postoju jak i w czasie jazdy, i było to początkiem końca wałków na pompie oleju. Dziwnie też zachowywały się także obroty. Usterka opisana w poście 2.0 TFSI ciśnienie oleju.
  4. Woyteusz. Niech odkręcą obudowę podstawy filtra oleju.Zaworki tam umieszczone mszą chodzić delikatnie- wszystkie 3 szt. Jeśli któryś idzie ciężej do wymiany. Potem dokładnie wszystko wymyć i wysuszyć.
  5. Prawdopodobnie tak mogło być. Może zasyfiła się ta podstawa w trakcie robienia płukanki i wtedy ją zablokowało. W każdym bądź razie,w razie wystąpienia podobnych objawów u innych wiadomo bedzie gdzie szukać przyczyny. Jak mi mówił mechanik, to jemu zasugerował właśnie te zawory jego sąsiad co sprzedaje te pompy i zestawy. Bo mieszkam w tej samej miejscowości co goście z częściami. Miał ten sprzedawca niedawno przypadek, że ktoś kupił zestaw, i po wymianie nadal świeciła się kontrolka. Wymienił mu pompę i nadal nie działało. Dał mu cały nowy komplet i nadal nie działało. Dopiero wtedy wpadli na pomysł, że wysłali gościowi info wraz z całą obudową filtra by ją podmienił. No i usterka zniknęła. Sam widziałem te zawory w obudowie jak wyglądają i jak jeden z nich chodził sporo gorzej niż 2 pozostałe. Najważniejsze, ze wszystko już jest ok.
  6. Grzebią nadal i szukają przyczyny. No to sprawa się wyjaśniła. W przypadku zmiany pompy i bebechów jak w moim przypadku i jesli po tych wymianach będzie nadal świeciła sie kontrolka oil pressure to powodem jest zawieszanie się lub blokowanie zaworów w plastikowej podstawie filtra. Prawdopodobnie wynika to ze zmiany wartości cisnienia na pompie, która wartosc obecnie wskazuje ponad 5. Z nieznanej przyczyny powoduje to dziwne zachowanie tychże zaworów, lub jednego z nich. Po namoczeniu w benzynie i wydmuchaniu do cna i wymianie jednego ciężej chodzącego, kontrolka zgasła.
  7. Tak. Tylko opcja ta tańsza za 800 zl.
  8. Byłem dziś w warsztacie u mechanika. Tem otwór został zaślepiony, bo nawet sama instrukcja montażu zestawu juz to przewidywała.
  9. Witam. Mam taką sytuację. Zapaliła się kontrolka Oil pressure po kilku kilometrach jazdy. W warsztacie zmierzyli cienienie oleju i na zimnym pokazało ok 3 atm a po rozgrzaniu po kilku minutach spadło do poniżej 0.8. Wymieniłem całe bebechy pompy oleju na model cichy + do tego cały rozrząd. Na próbie postojowej nie było żadnych nieprawidłowości. Silnik rozgrzany był i nic się nie działo. Jak wyjechałem tylko za bramę warsztatu od razu zapaliła się z powrotem lampka Oil Pressure nawet na zimnym silniku. Kilka razy zgasiłem i po każdym ruszeniu to samo. czerwona kontrola. Ciśnienie obecnie jest ponad 5. Gdzie szukać przyczyny dalej ?
  10. Witam. Co Koledzy zaproponują założyć do A4 B7 2.0 TFSI (rok 2007) z klocków przednich? Ogarniam Audi po raz pierwszy i nie chciał bym filharmonii słuchać w trakcie hamowania. Jak ktoś coś ma do sprzedaży to na pw. proszę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...