Skocz do zawartości

Damian Sadowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Damian Sadowski

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    zwolle / slupsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

150 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Damian Sadowski

0

Reputacja

  1. Nie sanki mam takie ja w automacie tylko łape skrzyni kupiłem od 2.8 manualna i podeszło. Jak lata.. przyspieszenie torpeda ale na trasie jest lipa jedziesz 100kmh i prawie 3 tys obr. I szarpie
  2. Tak ja w temacie. Auto miało zrobioną przekładkę z automat na manual. Skrzynia jest zła ( od 1.8)więc będę ją wymieniał. Tylko nie wiem czy półosie trzeba wymienić również i jak już trzeba czy jest różnica czy to od 2.4 2.8 lub 2.6?
  3. Tak na 5 korbie nie ma w ogóle panewki smok zaklejony syfem możliwe że było słabe smarowanie calu czas. Teraz muszę szukać silnika.
  4. Za słabo kręci coś. Też bym rozrusznik obstawiał
  5. Zatrzymałem się tak szybko jak mogłem zaraz jak poczułem że auto zaczęło szarpać jak zwalniałem to zaczęła temp oleju rosnąć i zalaczyla się kontrolka oleju a auto odpalalem na zimnym silniku tylko raz na ciepłym ale czekałem aż temp. Oleju i silnika zejdzie poniżej 90
  6. Witam. Auta używam na trasie pl-nl lecz ostatniej trasy nie ukończyłem. Podczas jazdy prawdopodobnie obrucila się panewka. Przy obrotach ok 5.5 tys poczułem spadek mocy (ok 220kmh) parę sekund po tym temp oleju skoczyła do 170 i zapaliła sie kontrolka oleju na fis w tym momencie już zwalniałem jak zjechałem na pobocze wcisnolem sprzęgło silnik stanol. Temp silnika podczas jazdy przed awaria ok 97 stopni a olej prawie 140 czyli dość wysoko. Po odczekaniu 20 min postanowiłem odpalić go i tu był problem bo praktycznie nie dało się go zakręcić więc go popchaliśmy i po następnych 20min spróbowaliśmy jeszcze raz tym razem z lekkim trudem zakręcił i odpalił więc zajechalismy na stację 1km dalej ( na niskich obrotach musiałem trzemac gas bo gasł). Na stacji benzynowej wpiolem vag i wyszło że oby dwa walki są przedstawione czyli problem z rozrzadem. Po całkowitym ostygnięciu postanowiliśmy pomału pojechać i po 6 km olej osiagnol ok 100 stopni i zapaliła się kontrolka oleju i tu jazdę zakończyłem. Auto stoi u mechanika a ja zastanawiam się co się mogło stać czy z tego silnika jeszcze coś da się zrobić. Wydaje mi się że wał się skrzywił i panewka obrucila blokując silnik czy to jest możliwe ? Jeśli chodzi o olej to był wymieniony nowy przed wyjazdem na 10w 40 valvoline. Na bagnecie max stan.
  7. Tez jestem chetny na zlot;) Jestem z ommen/zwolle
×
×
  • Dodaj nową pozycję...