KSU
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O KSU
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia KSU
0
Reputacja
-
Problem znaleziony...To zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej,taki zielony grzybek.numer OE to 035 103 245 G ale co z tego jak nie idzie tego kupić?chyba że nie umiem szukać...
-
Zakładam nowy temat ponieważ po podpięciu się pod stary nikt nie odpowiada;)Ja mam taki problem z obrotami;)gdy na jałowym biegu wcisnę pedał hamulca obroty się wyrównują a po puszczeniu hamulca wzrastają,ogólnie non stop delikatnie falują a czasami utrzymują się na jakieś 850 a raz 1100,1200,1300 co ciekawe na zimnym jeszcze skrzypi przez jakiś czas w okolicach paska ale to wrzucę dopiero następny filmik;)jakieś konkretne porady??audi A4 B6 1.8T 163 KM BFB Dodam iż to się zaczęło zaraz po planowaniu głowicy,cewki i świece nowe,turbo po regeneracji.dodam jeszcze jeden filmik po odpaleniu na zimno
-
Ja mam taki problem z obrotami;)gdy na jałowym biegu wcisnę pedał hamulca obroty się wyrównują a po puszczeniu hamulca wzrastają,ogólnie non stop delikatnie falują a czasami utrzymują się na jakieś850 a raz 1100,1200,1300 co ciekawe na zimnym jeszcze skrzypi przez jakiś czas w okolicach paska ale to wrzucę dopiero następny filmik;)jakieś konkretne porady??audi A4 B6 1.8T 163 KM BFB
-
a czy spełni on rolę podobną co katalizator??bedzie ciszej i mniej dymił?to może jeszcze jakiś programik do tego?warto?zna ktoś gdzieś w okolicach Kraków,Nowy sącz kogoś co to zakłada.oczywiście kogoś sprawdzonego.
-
Cześć;)podpiąłem się pod temat o usunięciu katalizatora ale do dziś nie ma odpowiedzi więc zakładam nowy temat;)Usunąłem katalizator w Audi a4 b6 1.8t 163km s-line,ale zaczął mnie denerwować głośniejszy dzwięk więc zacząłem szukać jak rozwiązać problem.Nowy katalizator nie w chodzi w grę bo około 4k z tego co się dowiedziałem.Strumienice warto zakładać i nie warto...podobno,rurkę 2,5 cala można wsadzić...lub jezdzić z samą obudową Kata...Więc skłoniłem się do wsadzenia rurki 2,5 cala o grubości 1,5mm.Wszystko ładnie niby trochę ciszej ale zaskoczyło mnie to że podczas jazdy od 3k do około 3,3k obrotów buczy że nie idzie wytrzymać a przed założeniem rury było cicho.Zastanawiam się nad założeniem podróbki katalizatora za parę stów + programowe wyłączenie Sondy żeby Check nie świecił...czy to dobre rozwiązanie?czy podróbka katalizatora spełni tą samą rolę co oryginał?
-
Elo mam kilka pytań;)wyjąłem katalizator i wspawałem rurkę nierdzewną 2,5 cala a na to obudowę kata ale to mi ni jak teraz odpowiada;)czy nie lepiej kupić podróbkę katalizatora i wyłączyć sondę żeby check nie denerwował;)czy taki katalizator jest taki sam jak oryginał chodzi mi o jego działanie,pomijając już to że check świeci;) denerwuje mnie dzwięk trochę i to że więcej kopci... Silnik 1.8t 163km BFB
-
Elo mam pytanie...ubyło mi około ponad pół zbiornika płynu chłodniczego po prze jechaniu kilkunastu kilometrów,strasznie kopci na siwo.Widać ślady płynu na silniku z tyłu bardziej z prawej strony;)Audi a4 b6 1.8t.BFB;)mechanik dopiero będzie ogarniał temat w przyszłym tygodniu...co to może być za przyczyna?tak z ciekawości...
-
Z tego co mi powiedział Gaziarz to taka instalacja jak u mnie to w okolicach 10 tys.zł no ale ja tam nie wiem i się nie znam więc nie chce szerzyć głupot;)
-
Dziękuję za pomoc;)okazało się dzisiaj że to jakaś instalacja Vialle 5 generacji,wszystko sprawdzone i działa poprawnie;)
-
w pierwszym poście nic nie piszesz o żadnym problemie, tylko o gazowniku Pisze wyraznie:który sprawdzi jaką mam instalację.a to jest problem czyż nie?
-
Dzięki za Info.Jeżeli ktoś miał podobny problem i jakiś gaziarz pomógł to proszę o kontakt.
-
Jak w temacie,szukam kontaktu do konkretnego fachowca w okolicach Nowy Sącz,Kraków im bliżej tym lepiej.Który sprawdzi mi jaką mam założoną instalację gazową.