vincent-1987 1 Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 Usuwał ktoś z was katalizator ? Jest w ogóle sens takiego zabiegu ? Nie ma później jakiś problemów np. check engine ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BEX4 6 Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 może sie pojawić metaliczny dzwiek było o tym na forum 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincent-1987 1 Posted September 29, 2014 Author Share Posted September 29, 2014 I turbinka też powinna być bardziej słyszalna, co do tego metalicznego dźwięku to jest do przyjęcia ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BEX4 6 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 zależy jak dla kogo jedni to lubią inni nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitroo 22 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Ja nie jestem zwolennikiem, ale ile osób, tyle opinii. Jeżdżę po Niemczech, więc nie mogę sobie na to pozwolić. Poza tym - 16 stron tematu... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1118-czy-warto-wyciac-katalizator/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
BEX4 6 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 dokładnie i na tym ju koniec temat wałkowany Link to comment Share on other sites More sharing options...
qewqeqw 0 Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Wybaczcie za odnawianie tematu. Czytałem te 16 stron tematu, jednak mam inne pytanie. W A4 B6 są sondy, tak? I jak to wygląda z wycięciem katalizatora, zeby niczego nie uszkodzic i zeby auto nie przechodzilo w tryb awaryjny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekhxc 140 Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Wybaczcie za odnawianie tematu. Czytałem te 16 stron tematu, jednak mam inne pytanie. W A4 B6 są sondy, tak? I jak to wygląda z wycięciem katalizatora, zeby niczego nie uszkodzic i zeby auto nie przechodzilo w tryb awaryjny? zalezy . benzyna ma dwie sonty z czego jedna trzeba usunac w ecu diesel ma jedna Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricco90 0 Posted December 3, 2014 Share Posted December 3, 2014 zamiast wycinki kup sobie DP a sonde wylaczyc u tunera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekhxc 140 Posted December 3, 2014 Share Posted December 3, 2014 zamiast wycinki kup sobie DP a sonde wylaczyc u tunera to jest diesel a nie benzyna ze ma dwie sondy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrix1540 1 Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Siema, podłączę się z tematem bo sedno sprawy identyczne tylko inny silnik. A więc chcę przed zrobieniem programu w 3.0 TDI usunąć katalizator (DPF-a nie ma fabrycznie) i nie wiem co z sondą za katalizatorem...na pewno będzie błąd jak wspawam rurę...ktoś mi mówił o tulejkach dystansowych wkręcanych w wydech i potem w nie sonda. Zdaje to egzamin? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radeksc 0 Posted January 21, 2015 Share Posted January 21, 2015 Ja mam emulator kątowy i check się nie wyświetla póki co. Musisz liczyć się z tym, że jest to półśrodek, niektórym działa, niektórym nie, czasami check potrafi się wyświetlić po 100km lub 1000km, nie ma reguły. Przy robieniu chipa poproś o wyłączenie drugiej sondy, to jest najlepsze wyjście. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xsebo1 11 Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Druga sonda za katem jest tylko do diagnostyki. Ewentualnie czasem może zwiększyć dawkę w celu dopalenia sadzy w kacie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrix1540 1 Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 xsebo1, Niech mnie ktoś poprawi ale sonda druga owszem jest diagnostyczna ale nie po to żeby zwiększyć dawkę w celu dopalania sadzy bo sadzy w katalizatorze się nie dopala...raczej jakieś NOx albo inny syf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziadekM 1 Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Pytanie do tych co wycinali kata w AVF/AWX. Czy taki tłumik od Gruchota pasuje idealnie P&P http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-19tdi-awx-avf-avb-i5000057424.html??? Jestem po zabiegu usunięcia. Dla mnie wszystko na plus. Ładnie słychać turbinkę przy wchodzeniu na obroty, ale tylko przy otwartym oknie. W środku może tylko delikatnie. Lepiej się wkręca. No i najważniejsze mniej spala, bynajmniej u mnie. Wcześniej na trasie chwilowe spalenie nie schodziło poniżej 5,7-6,0 a teraz spokojnie łapię poniżej 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
muunv 81 Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Ja planuje u siebie wywalić kata, tylko nie będzie potrzebna u strumienica? Link to comment Share on other sites More sharing options...
C4NC3R 7 Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 żadna strumienica. można ewentualnie otworzyć puszkę i wspawać rurkę, puchę ładnie zaspawać i wygląda jak fabryka. dla bardziej wymagających DP 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziadekM 1 Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Ja wstawiłem coś takiego http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-19tdi-awx-avf-avb-i5177262604.htmlbo nie bardzo miałem koncepcję jak zrobić na zwykłej rurce bo wiadomo są różne kąty, do tego trzeba by było jakoś flansze dorabiać Link to comment Share on other sites More sharing options...
iceweed 0 Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 Wycinaj będzie lux Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin4x4 48 Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 (edited) To nie lux tylko tanie rozwiązanie jakiegoś problemu. Nie ma się czym chwalić a w pewnych środowiskach lepiej się do tego nie przyznać. Edited March 23, 2015 by marcin4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grigori 1 Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Ja planuje u siebie wywalić kata, tylko nie będzie potrzebna u strumienica? strumiennica do turbo potrzebna jak świni kamizelka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin4x4 48 Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 strumiennica do turbo potrzebna jak świni kamizelka Na wiejskiej ich całkiem sporo Link to comment Share on other sites More sharing options...
muunv 81 Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 Pytam o strumienice bo jeden z warszawskich tunerów zamontował to koledze w Leonie 1.8T 180KM Link to comment Share on other sites More sharing options...
C4NC3R 7 Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 To zabłysną ten tuner... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xsebo1 11 Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Nie jestem zwolennikiem wycinania kata, nowy 600 zł i nie masz problemów na przeglądzie czy za granicą. Jeśli nie jest zatkany to tak samo wkreca się na obroty i spala tyle samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
iceweed 0 Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 w tdi wycinaj odrazu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek89 0 Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 U mnie nie ma kata i wywala checka.Przy odpalaniu puszcza dymka.Musze kupić używany i wstawić Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 U mnie nie ma kata i wywala checka.Przy odpalaniu puszcza dymka.Musze kupić używany i wstawićSkoro już nie masz kata to wstaw Downpip a sondę wyłącz programowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalgp05 1 Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 Przy wyciętym kacie w 1.9 TDI nie kopci bardziej ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortiis 2 Posted July 8, 2015 Share Posted July 8, 2015 Jeśli ktoś robi wydech pod konkretną moc z czym wiarze się zmiana średnicy wydechu to przeważnie nie ma kata bo sportowe kosztują naprawdę sporo, jeśli ktoś usuwa sobie kat zostawiając ori średnice wydechu do najprościej wywalić wkład, wspawać rurkę i na ori puszcze wstawić spowrotem, usunięcie kata wiąże się z usunięciem sondy z ECU chyba że ktoś chce patrzyć na pomarańczową kontrolkę na fisie Ja u siebie będę wyrzucał drugie katy zostawiając ori puchy i wyrzucam sondy z ECU i możliwe że środkowe tłumiki zrobie na v-clambach 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now