Skocz do zawartości

dziadekM

Pasjonat
  • Postów

    381
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O dziadekM

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    LBL

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dziadekM

1

Reputacja

  1. Witam. Szukam i nie mogę znaleźć... Potrzebuję numery nakrętek trzymających turbo do kolektora. Silnik AVF. Ewentualnie śruby bo na zdjęciach widzę że w turbo jest 3 otwory przelotowe a w kolektorze 2 szpilki a jeden otwór też przelotowy więc chyba jest jakaś śruba?
  2. dziadekM

    Jakie śruby

    Do jarzma śruby są takie same czyli M14x1,5x38
  3. Wydech z B7 1,8T. Zostawiać czy przerabiać? Spawać jakoś mi się nie widzi. Może obciąć i końcówki przykręcić ?
  4. Obejrzałem filmik na YT i tam koleś kazał jeszcze zdjąć tą listwę chromowaną ozdobną, okazało się niepotrzebnie i przy okazji kilka zatrzasków padło ?. Ma ktoś pomysł jak ją przymocować. Jakaś taśma czy klej? Bo cena nowej przeraża
  5. Mogłeś dać od razu proste i nie było by problemu.
  6. No właśnie szukam i z TRW widzę tylko 2 rodzaje. Długość ta sama tylko różne średnice są. A wiesz może jakie wymiary trzpienie idą pod 288?
  7. Jarzma ładnie pomalowane to szkoda było ruszać więc standardowo podszlifowałem klocki ale jak się okazało problem leżał gdzie indziej. Mimo że zaciski po regeneracji to jeden z trzpieni okazał się jak by krzywy bo podczas kręcenia nim zacisk tak jak by oddalał się i przybliżał do jarzma tak w koło. Do tego ten trzpień w zależności od obrotu był albo luźno albo naprężony w jarzmie i przez to zacisk się nie cofał. Na razie ustawiłem tak żeby wszystko było luźnie bez naprężeń i już się nie grzeje ale i tak będę szukał nowych prostych trzpieni.
  8. A przy montażu klocków do tarczy 288 trzeba zakładać te blaszki z kompletu? Bo z blaszkami strasznie ciasno klocek siedzi, głównie z prawej strony i widzę że to koło grzeje się podczas jazdy.
  9. Ok hamulce wymienione tylko jedno ale... Elastyczne były popękane i chciałem przy okazji wymienić. Lewy poszedł bez problemu, a z prawej tak zgniła końcówka że z 11mm zostało jakieś 9,5mm i nijak nie idzie tego odkręcić bo nie ma sześciokątu prawie w ogóle. Myślałem obciąć kawałek rurki i połączyć z nową takim czymś allegro.pl ALLEGRO.PL Używał ktoś tego? Ewentualnie jakieś pomysły?
  10. W końcu po prawie roku zabrałem się za montaż 288 z tyłu i teraz mam 2 pytaniea. 1. W zestawie który montuje oba jarzma są identyczne. A nie powinno być prawe i lewe? Bo z jednej strony jest tak by grubsze i wyjdzie tym grubszym od kierowcy na dole a po drugiej stronie odwrotnie. Tak ma być? 2. Linkę szukać dłuższą czy tą naciągnie?
  11. Dzięki bardzo, teraz chociaż wiem co szukać i nie będzie problemu że nie spasuje ?
  12. Podepnę się pod temat. Sprężarka padła ale nie mam numeru jakiegoś od 8E0..... Wie ktoś jaka podejdzie w miejsce tej co mam?
  13. dziadekM

    Nakładki B7

    Imitacją hamulców chcesz hamować? Załóż większe heble jak chcesz żeby ładnie wyglądały (i nie tylko? i nie kombinuj
  14. Tarcze Zimmermann i klocki Ferodo.
  15. Tak studiuję od wczoraj tą instalację i coś mi nie pasuje. Na 1 stronie jest schemat podłączenia a dokładniej złącze 13-pinowe przyczepy i podane że pin 6 to lewa pozycja a pin 7 to stop. To złącze nie jest standardowe? Bo na wszystkich schematach gniazda przyczepu akurat te dwa piny są odwrotnie (pin 7 to lewa pozycja a pin 6 to stop). Jak jest fabryczna instalacja gniazdo-moduł to wiadomo, a co jeśli trzeba łączyć? Podłączać gniazdo według schematu z pierwszej strony czy według standardu gniazda 13 stykowego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...