Skocz do zawartości

Łukasz Pliszka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Łukasz Pliszka

Informacje

  • Imię
    Lukasz
  • Miasto
    Bdg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Łukasz Pliszka

0

Reputacja

  1. U mnie brało duzo płynu, grzał sie, jak odpalalem klime na HI to jeszcze szybciej sie grzał, na co2 wykazalo uszczelke, wymienilem uszczelke(sladow na niej zadnych nie bylo zeby przepuszczała) pompe wody, rozrzad, glowice tez okazały sie szczelne, pojezdzilem ok 1000km i znowu zaczal brac plyn 4-5cm ubylo, wczesniej przejechaniu 60km dolewalem 1,5L, dzis robiłem co2 to wykazało 700g co2 , wrocilem wlaczylem klime na HI na max i odrazu 3/4 plynu wywalilo mi ze zbiorniczka, potem wlaczylem na LO i nie wywalało juz płynu, wydaje mi sie ze to blok wiec sprzedaje tą pijawke za grosze.
  2. podobnie jak u mnie,Jak mialem za duzo czynnika to klima zalaczala sie tylko przy wiekszych obrotach na chwile i po chwili sie wylaczala, teraz mam uregulowany czynnik i klima mi sie wylacza przy 4-5 tys obrotow, przy takich obrotach cisnienie mi wzrasta do 15b
  3. Daj znac czy ogarneles problem, mam to samo, u mnie sie pomiary ciśnienia nie zgadzaja zamiast 5-6 mam 16 lub na odwrot slabo jarze holenderski, bylem w dwóch serwisach juz i nikt nie potrafi mi pomóc w jednym stwierdzili ze kompresor jest w słabej kondycji, ale przecież pracuje tylko go cos rozlacza, jak jade autostrada to klima działa praktycznie caly czas czasem tylko zapali sie econ, jak auto sie nagrzeje to tez zadziej rozlacza, na zimnym przewaznie nie dziala ale przejade kawałek to sie zalacza i wylacza. Dodam ze wczoraj podczas jazdy na wyższych obrotach poczulem jakis smrod spalinizny z kratek podczas dzialania klimy
  4. Tam chodziło zeby nie przekroczyc 520g raczej, dobrze wiedzieć o tym zaworze bezpieczeństwa, ogolnie znalazlem źródło problemu, ze środka jednego z węży syczy jakby cos hamowało obieg czynnika albo czujnik celowo hamuje jego obieg bo jest przesadzone ok 250g, jak poruszalem docisnelem lekko to klima caly czas chodzi jak ma chodzic ale jak pojezdze na wiekszych obrotach to econ znowu zawita, jutro jade do serwisu ktory poleciał z tą klimą czyli aso suzuki w Holandii.. dziekuje za pomocne odpowiedzi pozdrawiam Byłem u mechanika w aso od suzuki, pozbyli sie nadmiaru czynnika zrobili pare pomiarów stwierdzili ze kompresor jest na wykonczeniu bo pokazuje pomiar 16 zamiast 5/6 nie pamietam jakiej jednostki, zbytnio nie moge sie sugerować ich diagnoza, w drodze od serwisu do domu klima dzialala w porządku, wjechalem na autostrade zaczal migac ekon co jakis czas i tera znowu sie pali jak mu sie zachce, pojeździlem troche wiecej poczulem jakis dziwny zapach spalinizny jakiejs i reszte dnia klimatronik chodzil.
  5. Ustawil na 750/150 o ile dobrze pamietam wiem ze czynnik jest z 7 z przodu napewno. Czujnik ciśnienia mialem na myśli, na postoju po odpaleniu zalacza sie klima wentylator chodzi, bywa ze po odpaleniu klima dziala caly czas, a po nastepnym odpaleniu juz jest econ i zgasa jak dodaje obrotow.. Mam napisane jak byk zeby ładować 500g (+20), czyli 230 G za duzo... 100% przyczyna ? ale w takim miejscu jest ta notka ze malo kto by sie spodziewal Mozna to jakos samemu spuscic czy lepiej jechac uregulować i dopilnować zeby uzupelnic o wlasciwych proporcjach ? Pozdro
  6. Witam Posiadam Audi A4 B6 2001, 3.0 v6 220koni benzyna ASN , od ostatniej rekonstrukcji silnika ( był przód zdejmowany) pojawił sie nowy problem tym razem z klimatronikiem... Mianowicie na samym poczatku klima była pusta i palił sie cały czas ECON, po napełnieniu econ zgasł, pare godzin klimatyzacja pochodziła i bylo wszystko wporzadku, temeratura taka jaka ustawilem taka byla potem ECON zaczął sie zapalać 5 min potem gasnąć, na wiekszych obrotach klima pracuje praktycznie cały czas tzn mniej razy zapala sie ECON, ostatnio klima przez 2 dni działała bez zarzutu czy na postojach czy wiekszych obrotach, na 3 dzien pojezdzilem na multitronicu troche pogazowalem i w pewnym momencie na wysokich obrotach znowu sie palił ECON i jakis czas potem znowu znikał, sprawdzalem vagiem niema zadnych bledów. Mechanik z warsztatu nie był pewien jaką ilością środka uzupelnic klimatyzacje, wykonał 3 telefony ktos mu powiedział ze 750 czy cos takiego i tyle ustawił. Nie serwisujcie aut w Holandii bo tu narawde jest jakis koszmar z tymi mechanikami.. Szukałem podobnego tematu niestety nie znalazłem, nikt nie miał podobnego przypadku ? czujnik ?
  7. A ten remont trwa i trwa, mechanik nie potrafil stwierdzic czy usterka zniknie po zlozeniu silnika mówił ze na 90% jest pekniety blok a remont raczej nic nieda, 980 euro w plecy plus laweta 160€ wiec zlawetowalem auto do innego serwisu, rozmawialem z 4 innymi mechanikami i kazdy wyklucza blok w moim przypadku,( ubytek plynu chlodniczego, i bialy dym dopiero jak sie nagrzeje, ogolnie dym z wydechu tak jakby seriami leci, nie kiedy jak wlacze klimatronik to temperatura wskakuje powyzej 90, jak np stoje w korku czy podczas jazdy, kolejni mechanicy podejrzewaja nagrzewnice, katalizator uszczelke lub uszkodzone tuleje.. Pozdro
  8. Jestem w trakcie remontu od tygodnia w jednym z sewisow, wymiana uszczelek pod glowicami, uklad rozrzadu pompa wody,glowica na sprawdzaniu szczelnosci wypadla niby elegancko (robili 7 atmosfer i sa w 100% szczelne) jedno co mnie zmartwilo to ze na uszczelkach niema żadnych sladow przeciekow,moze dlatego ze sa metalowe? Mechanik zapytal rowniez czy ma wykorzystac jakis sylikon niby 90% korzysta z tego, czy oryginalny klej od audi, warto wymieniac srubki czy to bez znaczenia? Pozdro
  9. W sobote bede leciał po pracy priorytetowo,zamowilem juz pompe plus zestaw paska rozrzadu calutki 1000zl za pakiet, w zestawie uszczelek glowicy beda uszczelki na lewą i prawą czy dwa zestawy trzeba kupic?
  10. Tera go odpalilem i w srodku czulem benzyne a potem jakby olej
  11. Takie dwie uszczelki, tej firmy i bedzie dobrze? czy musze dwie uszczelki lub dwa zestawy,zalecane wymieniac odrazu dwie czy tylko jedną wadliwą ? Z gory dzieki http://google.plczesc/uszczelka-glowicy-silnika-swag-30934827,audi,a4-8e2-b6-2000-11-2004-12,3-0-220km,5-4731-15509-100225-0-151-30934827.html Ogolnie musze sie z tym bardzo spieszyc? z 2-3 tygodnie ujezdze jakos? Pozdro
  12. Aha dzieki za odpowiedz,czyli musze zamówić uszczelke pod głowicą,jakie moga byc koszty robocizny mniej więcej,wymiany tej uszczelki na kanaliku od komory spalinowej? Jak bede wymieniac niebawem rozrzad oraz pompe wody to jest mniej wiecej w tym samym miejscu wszystko?
  13. Dziekuje BayerBrown;) uszczelka na kanalikach a uszczelka pod glowica to jest to samo czy jak? Bo jeden mechanik z pracy mowi ze to jest to samo..
  14. Test na CO2 w sobote bede robic, jak sie zabrac za sprawdzenie kompresji? Uszczelka na kanaliku a na glowicy to dwa odrebne komponenty? Zapach jest taki slodki woda z płynem chlodniczyn by pasowała
  15. Witam Od jakiegoś czasu mam problem z ciaglym ubywaniem płynu w zbiorniczku wyrównawczym, mianowicie kiedy odpalam silnik lekko szarpie i zapala sie kontrolka wtryskow, kiedy ruszam dalej szarpie, musze po odpaleniu silnika dodac mu obrotow na 3-5 sekund i wtedy to ustaje i kontrolka od wtrysków gaśnie i dalej jest wszystko okej, nastepnie z wydechu kiedy sie zaczyna nagrzewac powyzej 50 leci gesty dym czuc cos jakby pare od wody ktora od paru dni mu dolewam, wymienialem ostatnio termostat i mam do wymiany uklad rozrzadu oraz pompe wody ( na postoju czesto nie łapie ciepła węże przewaznie sa zimne nagrzewaja sie dopiero przy obrotach) chociaz dzisiaj mnie zaskoczyl odpalilem go przy temperaturze -1, temperatura w srodku na max i byl w 2-3 minuty nagrzany elegancko. Sprawdzalem tez olej i wszystko gra wcale go nie bierze i zaden syf sie nie dostaje. Na tłumiku wieksza ilosc wody niz zazwyczaj Plyn chlodniczy sie nigdzie nie skrapla spod bebechów Wiec czy to jest uszczelka pod ktąraś z głowic badz peknieta głowica ? Czy to moze coś zwiazanego z pompą wody ? Dziekuje z góry oraz pozdrawiam ! Zapomnialem dodac ze ciagle sie zapowietrza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...