Skocz do zawartości

eskaoera

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eskaoera

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Zgorzelec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia eskaoera

0

Reputacja

  1. Mam możliwość kupienia kompletu do przekładki wyjęte wszystko z innego a4. Czy za 1150 zł z wysyłką się opłaca ? i czy warto wkładać używane sprzęgło ? Wracając do tematu automatu... Zaobserwowałem wczoraj, że po dłuższej trasie (200 km) autostradą, jadąc 120-140km/h problem jakby przestał występować(a bynajmniej nie odczułem uślizgów i drgań). Kiedy przekraczałem 3000 obrotów czułem delikatne wibracje pod pedałem gazu. Czy to może wskazywać jakiś konkretny problem?
  2. Też się zastanawiam nad tym rozwiązaniem.... mam ogromną prośbę. Opisz przekładkę, co potrzeba, koszty, problemy. Będę niezmiernie wdzięczy ! Pozdrawiam
  3. Mam takie drobne szarpniecie ale tylko jak widzę, że obroty spadły na "wolne"(np z górki) i bieg się zapina jeszcze raz . Dziękuję, jak znajdę trochę czasu to podrzucę do sprawdzenia specowi od skrzyń
  4. Jutro postaram się podjechać na komputer i sprawdzić olej. Czy do wyjęcia sprzęgła trzeba rozbierać całą skrzynię ?
  5. Witam. Mój samochód to Audi A4 B5 '97, 19 TDI 90KM, 285 tys przebiegu, automat 4 biegowy. Samochód zachowuje się niepokojąco. Być może ktoś już miał podobne objawy i zlokalizował przyczynę usterki. A więc... Po odpaleniu samochodu na zimno jedynym objawem jest to, że powoli zaczyna pełzać, co zanika po lekkim rozgrzaniu. Niestety kiedy już nabierze temperatury zaczyna się jakby ślizgać. Szczególnie odczuwalne jest to przy jeździe na niskich obrotach pod wzniesienie. Jadąc np. równo 50 obroty delikatnie wzrastają, a następnie spadają. Biegi zmieniają się prawie za każdym razem płynnie, jednak najczęściej na 4 biegu (na 3 też się zdarza pod większe górki) w okolicach 1.5-2 tys obrotów zdarzają się dosyć mocne wibracje całego auta. Odwiedziłem do tej pory tylko jednego „speca od automatów” i stwierdził tylko po takim opisie, że trzeba wyremontować całą skrzynie i sprzęgło hydrokinetyczne. Dodam, że auto zakupiłem nieco ponad miesiąc temu i niestety nie zauważyłem, żadnych z tych objawów podczas jazdy próbnej. Proszę uprzejmie o opinie.
  6. Witam szanownych forumowiczów. Jestem Mateusz i niedawno zakupiłem audi a4 b5, 1.9 tdi 90 KM. Liczę że zrobię nią sporo kilometrów Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...