Skocz do zawartości

shooter

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O shooter

Informacje

  • Imię
    Zbyszek
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

308 wyświetleń profilu

Osiągnięcia shooter

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, Posiadam Audi a4 b6, 1.9 tdi AVF (bez egr'u i bez dpf'u oraz chyba po drobnym chip'ie) i mam problem ze zbyt niskimi poziomami BIPów na, na wolnych obrotach oscylują w granicach (-70) - (-80) Przy podkęceniu obrotów wskakują nawet do (-120). Dodam, że problem zauważyłem gdy szukałem przyczyny kiepskiego palenia samochodu - po kilku dniach postoju musi kręcić kilkadziesiąt sekund. Mało tego, miałem ustawiony kąt synchronizacji rozrządu na jakieś -6.0 . Po wyregulowaniu na wartość bliską 0.0 zaczęło telepać silnikiem, więc wróciłem do około -5.0 Zrobiłem obieg paliwa pomijając filtr i dalej nic się nie zmieniło. Natępnie wziąłem się za sprawdzenie ciśnienia paliwa na tandemie. W warsztatach wołali sobie 100zl za pomiar, wiec kupiłem manometr i resztę drobiazgów. Zdjęcia pokazują kolejno pomiary: - wolne obroty: - 2 tys: - 3 tys: - 4 tys: Nie wiem czy to są poprawne wskazania ale chyba nie odbiegające zbytnio od normy. Gdzie teraz szukać rozwiązania problemu? Dzięki za wszelką pomoc
  2. Te zewnętrzne wkręty które widać na powyższych zdjęciach przed przyjazdem rzeczoznawcy zostały zastąpione nowymi tak jak mi doradziles, więc na sporządzonych zdjęciach są nowe. Ten Pan przyjechał, pstrykał i nic nie mówił o wkrętach. Tylko stwierdził że zderzak jest do malowania tak samo jak spojler zderzaka. Z całego postępowania rzeczoznawcy nie dało się zauważyć by chciał w ogóle słuchać moich komentarzy. Tylko wychodził już ze swoich założeń i temat zamkną. To co chciał to napisał. Słowo przeciwko słowu. Tyle mogłem co tylko patrzeć. Gdy zacząłem pod koniec kwestionować kilka rzeczy to się zapierał i tyle. Jedyną sporną rzeczą dla niego przy której długo patrzył to czy poszedł pas przedni czy lampa i niczego więcej nie oglądał jakoś dokładnie. Dla mnie jasną sprawą jest jedno..szkody które doznał mój samochód nie są wartę 1600zl i na pewno na to nie pójdę.
  3. Myślałem że tylko w przypadku jego pytań o to. Wymieniłem te zewnętrzne wkręty które były zardzewiałe. Mógłbym spróbować jeszcze wnioskować o ponowne oględziny, argumentując, że zostało pominięte kilka szczegółów, w tym pęknięty spojler zderzaka, który nie kwalifikuje się do zwyklego malowania. Jest sens?
  4. Dzięki za zainteresowanie moim tematem Dodzwoniłem się do mojego opiekuna zdarzenia z ergo hestii, rozmowa nic nie przyniosła. Zadzwoniłem więc do serwisu ASO. Mam się spotkać z kobietą w środę na oględziny i w razie czego podpisanie pełnomocnictwa. Poinformowała mnie, że w przypadku gdy element jest skorodowany, bądź szpachlowany zostaje poinformowany ubezpieczyciel i mam pokryć koszt amortyzacji. Znajomy mechanik mówi, że to może być rzędu 60% wartości, np. w tym przypadku nowego błotnika. Co jeśli nie zgodzę się na taki zabieg? Mam wypłaconą wartość tego elementu sprzed zdarzenia i robię to na własny rachunek? Powiem szczerze, że nie uśmiecha mi się dokładać do naprawy. Poza tym, nie wiem czy samochód był wcześniej gdzieś "robiony" i na dobrą sprawę nie muszę dysponować taką wiedzą czy jest gdzieś szpachla czy jej nie ma. Zakładając scenariusz, w którym następuje ponowna wycena i zostaje uznane pęknięcie farby na masce, to byłoby to nieporozumienie, płacić 60% wartości tej maski bądź jej naprawy. Pani w rozmowie stwierdziła, że z opisu uszkodzeń może wyjść nawet całka xD czyli trochę nakoloryzowałem oburzając się na wycenę Miała prawo tak stwierdzić, bo nie widziała zdjęć, natomiast mój mechanik mówił, że owej całki tu nie ma. Pani od ASO tłumaczyła to tym, że już nawet w przypadku trzech elementów zdarzają się całki dlatego sama musi to zobaczyć. Dodatkowo mój mechaniczny znawca mówi by wkręty zderzaka tłumaczyć tym, że musiałem zabezpieczyć zderzak przed oberwaniem w czasie korzystania z samochodu co w sumie ma sens.
  5. No to Pan Artur Kot (Likwidator mobilny) poleciał Wycenił na 1600zł Jak rozmawialiśmy z gościem to zaczął być nerwowy i straszyć sądami xD Nawet tej rdzy nie zarejestrował, nie policzył w ogóle maski, zamiast lampy policzył pas przedni. Wszystkie elementy do malowania, do wymiany tylko kratka, gdzie widać, że spojler przedni jest pęknięty. W dodatku mówił, że za tyle śmiało znajdzie serwis, który to zrobi, a jak zapytałem jaki to serwis to była błoga cisza ^^ Lecim do ASO i tyle w temacie, albo do znajomego mechanika. Nawet daruje sobie odwołania, bo to zwykła kpina.
  6. Spokojnie quadral20004, żadnych niecnych czynów tu nie robiłem zostawiłem samochód prostopadle do drogi. Jak się pytałem kobiety to mówiła, że chciała zaparkować przodem, ale jechało coś z naprzeciwka i nie mogła zrobić "łuku" i boczkiem mnie skosiła. Miejsce zdarzenia jest często uczęszczane i odsłonięte. Jak jej dziękowałem za kartkę, to z jej odpowiedzi wynikało, że własnie bała się, że ktoś zobaczy xD O ile się orientuje, jeśli by ktoś to zgłosił to koszta naprawy idą na nią. Samochód wypucowałem i czekam na wycenę. Jeśli będą sypać biednym groszem to niech idzie do ASO. Oni wiedzą jak wycenić ten model, a sam będę miał zrobione jak należy. Jakby tego było mało, to dali mi samochód zastępczy (z uwagi na lampe) BMW 318i. Niby fajnie...jeździło się dość przyjemnie mimo automatu, z którym miałem pierwszy raz styczność, ale jak mi wtedy przeczytał warunki wypożyczenia to chciałem się go jak najszybciej pozbyć. Nie miałem teraz gdzie garażować samochodu, za duże ryzyko.
  7. dzięki za odpowiedź. przeglądałem ceny elementów ze strony: http://www.sklep.motorpol.pl/sklep/ i zrobiłem rozpiskę nowych elementów, oczywiście w celach poglądowych: elementy s-line: 8E0 807 103 BA GRU - Poszycie zderzaka gruntowany 2398.81PLN 8E0 807 110 B GRU - 793.18PLN 8E0 807 682 C 01C - Kratka wlotu powietrza 131.62PLN + zwykłe... 8E0821105B - błotnik 1329.46PLN 8E0823029 - pokrywa przednia (maska) 2423.12PLN 8E0941029C - reflektor halogenowy 1370.64PLN suma: 8446,83PLN do tego malowanie i robocizna w aso... Rzecz jasna na tyle nie liczę, a jedynie posłuży mi to do rozmowy. W razie kiepskich warunków zdecyduje się na ASO. Co też mnie zadowoli. Chcę mieć kompletny i na dobrych częściach samochód z uwagi na fabrycznego s-line. W piątek będą oględziny.
  8. Witam odwiedzających mój post Miałem pewne zdarzenie na parkingu. Po pierwszej palpitacji serca i wstępnych oględzinach znalazłem kartkę pod wycieraczką. Spisałem oświadczenie. Kobieta była ubezpieczona w ergo hestii. Mój samochód jest ubezpieczony w PZU OC+AC. Konkretnie Audi A4 B6 s-line 1.9 130KM, 2004 - rok produkcyjny według VIN. Wyceniony przez PZU na jakieś 17,5k PLN. Przed stłuczka... W ten sam dzień przed wypadkiem szukałem błotnika na necie, bo jak widać rdza zaczęła mi go zjadać (swoją drogą błyskawicznie to nastąpiło). Z samym zderzakiem miałem kilka tygodni wcześniej przygodę, tzn. moja luba naderwała właśnie prawą stronę zderzaka, zahaczając o krawężnik kiedy wyjeżdżała i trochę zwisał. Zawiozłem to do mechanika, bo mrozy były a ja bez dostępu do kanału, musieli go ściągać całego. Zamontowali to na paru wkrętach. Poszła wtedy też ta mała kratka. Powiadomili mnie jeszcze o tym, że zderzak już miał drobną przygodę i był już na wkrętach. Po stłuczce... Dziś dzwonię do Ergo by zgłosić szkodę. Na ile byście to wycenili? Jest to moja pierwsza "przygoda", więc w zasadzie nieco zielony jestem. Błotnik przyrdzewiały uszkodzony. Zderzak ciężko stwierdzić jak bardzo, ale spotykać się u mechanika na jego ściągnięcie może tylko potwierdzić, że był na wkrętach. Lampę mam cofniętą i nieco przyszorowaną, a na masce pojawił mi się jakby odprysk - nie jest to zewnętrzne otarcie, tylko wygląda to jakby blacha była ugięta i pękła farba. Znajomi stwierdzili, że można gadać, że pas przedni został uszkodzony, bo w sumie pod maską dwa zaczepy znajdujące się na wierzchu nie są uszkodzone. Czytałem też cos o wycenie w ASO, ale jak mniemam za darmo mi tego nie zrobią Samochód woła o myjnię, ale sam nie wiem czy jechać, żeby nie wyglądał samochód za ładnie xD. Jak możecie to pomóżcie pozdrawiam Zbyszek
  9. Byłem właśnie u mojego mechanika. Najpierw on jechal i nie pojawiala mu sie owa wada, mowil ze raczej to nie jest sprzęgło (moze dlatego ze oszczedzal go troche), że na dwumase mu to nie wyglada, ale ze cos drży. Kiedy zacząłem wracac do domu znowu mi sie to pojawiło, zadzwonilem do niego, wrocilem i tym razem ja jechalem. No i jak mu to pokazałem, wtedy zaczął coś podejrzewać, że faktycznie może to być problm ze sprzeglem. Dziwne bylo tylko to dla niego, że na nizszych biegach jest ok, a tylko przy 5 i 6. Dodam że to sie dzieje jak daje mu pelny gaz od obrotow ponizej 2tys. czyli ze wtedy kiedy potrzebuje wiecej mocy. Wygląda to wtedy jakby sie slizgal na mokrej nawierzchni. Dodam jeszcze ze jak go w drodze powrotnej tak sprawdzalem to ESP sie swiecilo i gasło (oczywiscie to bylo normalne) ale pozniej swiecilo sie caly czas, nawet jak juz stalem w miejscu na luzie. Kiedy zgasilem silnik i odpaliłem wszystko wrocilo do normy.
  10. Witam wszystkich, mam maly problem jak sądzę ze skrzynią. Przy biegu 4 bądź 5 jak chce mocniej depnąć na gaz obrotomierz leci w górę, a moc w zasadzie stoi badz lekko rosnie. Sprawdzalem czy slizga. Na recznym zaposcilem 4ty bieg, ruszam i zgas. Mechanik niby nic "nie wyczuł". Jakieś pomysły? 1.9tdi 6stp. wyciety dpf, (bardzo mozliwe ze byl chipowany)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...