Skocz do zawartości

Kamil Kołodziejczyk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamil Kołodziejczyk

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Pabianice

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

266 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kamil Kołodziejczyk

0

Reputacja

  1. Wtrysk uszkodzony czwarty ( cyka plus cała mapa gazowa się rozjebudała )
  2. Powracam z tym silnikiem a raczej złomem! strzelił mi gaz została nowa instalacja gazowa wraz reduktorem i sterownikiem ( przy 5.5k obrotów auto wpada w serię zapłonów przeczuwam że dawka lpg przy tej predkosci jest za mała ) na benzynie auto do 7k obrotów idzie nie ma zawahań. Kwestia Łapie zbyt uboga mieszankę na gazie ( na benzynie przez 200km tak sie nic nie wydarzyło ) i kat niski próg wartości ( brak kata jest strumiennica ) logi... ok kat niech wyskakuje ale zbyt uboga mieszanka? za każdym razem linki ponizej: Jazda LPG: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_4SU87o3.html Jazda Benzyna: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_UbT8P0.html Bieg jałowy Gaz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_Ab5LcEt.html ( wahania 720-760 obrotów i czuć nierówna prace auta ) Bieg jałowy benzyna: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_85172P.html ( tutaj to samo 720-760 ) ( Próbowałem zrobić Test sondy nr 1 Test OFF cały czas przed katem i przez chwile jak zaczyna test podnosi do 800rpm i dalej OFF, Za Katem 2 Sonda przeszła pomyślnie )
  3. Pochodzi z a4 b6 2.0 ALT który mam identyczny silnik ( nie mam kata ) niestety wymontowałem starego kata i faktycznie mechanik mi pokazywał że był zapchany ale ten smród mnie dobija od strumiennicy i zaczałem szukać innego kata.
  4. Witam, jak w tytule kupiłem okazyjnie kata za 50zł.... ale nieznam się czy jest wypalony czy nie... Daje fotki.
  5. Co jest najlepsze przez 6 tyś wziął max 2L oleju, a teraz z d*py nigdy wzieło mu się że po 100km zażadal pan ok. 400 ml oleju bo miał taki kaprys wiec poszlo Odma, czwórnik i uszczelka pokrywy zaworow plus silikon do 250*C ( brak wycieków a oleju złopie dalej Motulu X Cess 8100 5w40 norma 502 vw ) i wciaga dalej jak mu sie zachce. ( długo sie rozgrzewa do 90*C w szczegolnosci zima przy ujemnej temp a jak złapie to trzyma chodź przy -8 lasami z 90*C potrafi wskazowka sie delikatnie cofnac ;P ) co jest najlepsze że swiece wygladaja na suche brak jakiegokolwiek oleju na nich. Jutro jade na wyciecie katalizatora bo zakonczyl swój żywot i zobaczymy jak to będzie i przy okazji poszukam nieszczelnosci w dolocie ( bo moze tam tedy gdzies spier ten olej >.> ) Ten silnik to wielka loteriada... jezdze spokojnie do 3 tys obrotow delikatnie bujam sie i wpierdziela olej... pocisne mu do 4-5 tys caly czas jak pirat chla mniej oleju... ( JESTEM GŁUPI DO TEGO SILNIKA ) co jest najlepsze że przy 5 tys obrotow a 6 na lpg jest takie szarpniecie stop nie mam gazu czekaj pol sekundy i odmulenie jadziemy dalej z obrotami ( wyglada to tak jakby 5,5 tys obrotow stop gazu ale obroty nie maleja i znow jedziemy z sledziem i znow stop po chwili i potem opór do maxa moze wtrysk sie zawiesza )
  6. Bieg jałowy benz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_gc0b1.html Bieg jałowy gaz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_9B3T4mQ.html Pomiar Jazdy benz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_5hSYy.html Pomiar jazdy Gaz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_L384p9U.html 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded ( Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności ) 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded ( Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy )
  7. Witam serdecznie jestem posiadaczem tego pięknego silnika >.> mam następujący problem: Vag ukazuje kody błędów 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded ( Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności ) 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded ( Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy ) jestem po wymianie czwórnika i uszczelki pokrywy zaworów ( olejek sobie leciał na 100km potrafił wciągnąć ok. 300-400ml oleju i tak po kolejnych 130km wciągnał znowu... teraz po 150 Oil min sie nie świeci a na bagnecie tym zółtym jest 3/4 miarki, na oil min krzyczy już w połowie. ) Jezdzi aktualnie Motul X-cess 8100 5w40 ale zastanawiam sie czy nie polepszyłoby się na 10w40 motul 6100 synergie+ dużo ludzi poleca i zmniejszył sie pobor oleju. Jezeli chodzi o te dwa błędy mam Logi które byly robione na benz i gazie bieg jalowy i w trakcie jazdy na 3 biegu do oporu ( od 1500 Rpm do max ) na benzynie żwawo szatan szedł nawet, jak przełączyłem na gaz i zrobiłem ponowny test między 5-6 tyś rpm jakby odcieło gaz i auto po nacisnieciu gazu nie chciało iść taki chwilowy przerywnik znów szedł na obroty i wgl szarpal potem przestał. Bieg jałowy benz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_gc0b1.html Bieg jałowy gaz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_9B3T4mQ.html Pomiar Jazdy benz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_5hSYy.html Pomiar jazdy Gaz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_L384p9U.html Szykuje się do wycięcia katalizatora i wstawienia strumiennicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...