Skocz do zawartości

Empirat0r

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Empirat0r

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Empirat0r

0

Reputacja

  1. My z kolegą naprwno się zjawimy tj jutro 28.02. Komu nie straszny chłód to wbijać ba podpromie!
  2. Witam. Czy możecie i mi powiedzieć, jakiej średnicy są moje tarcze? Nr. Vin - WAUZZZ8E54A006309
  3. Intercooler z tego co widzę jest oryginalny. Kat również. Jeżeli chodzi o listwę wtryskową i same wtryski to nie jestem pewny co do tego, czy były wymieniane na większe. Ja takich przeróbek nie robiłem. Ja w zasadzie włożyłem tylko nowy filtr powietrza JR do wcześniej już (Szwecja) zamontowanego dolotu firmy BSR. Filtr ma zakres optymalnego podawania powietrza dla samochodów do ~265 km. Generalnie wszystko chodzi elegancko Jedyne co myślę zrobić to wsadzić oświetlenie led do tablicy rejestracyjnej, być może włożyć listwy w drzwiach od S4 no i zrobić dopływ zimnego powietrza bezpośrednio do filtra, chociaż co do tego mam pewne obiekcje, bo jak filtr zassie wodę, to może być nieciekawie. Obecnie co do takiego układu jaki jest nie mam najmniejszych zastrzeżeń Pozdrawiam
  4. Witam. U mnie problemem było jak to powiedział mój specjalista: Padł soft. Zrobił aktualizację i do tej pory wszystko jest ok Pozdrawiam.
  5. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów! Przyszedł czas, abym i ja zaprezentował swoją a4 ;-) Poprzednikiem czerwonej laleczki był poczciwy, każdemu dobrze znany, przez jednych kochany, przez innych znienawidzony, a przez jeszcze innych wyśmiewany VW Passat B5, również z silnikiem 1.8T po chipie na około 190 koników. I tak Passata przejął tata, a że silnik 1.8T bardzo przypadł mi do gustu, to decyzja nie mogła być inna jak kolejne 1.8T ;-) Specyfikacja Audi jest następująca: - Audi A4 B6 Avant S-line 2003r pochodzenia Szwedzkiego, - Kolor - LZ3M, - Silnik 1.8T BFB 163 KM w serii, modyfikowany już w Szwecji (układ dolotowy firmy BSR na filtrach JR, turbina K03s i programie na 190 KM i 288 Nm), - Przebieg 240 tyś. km, (myślę że prawdziwy patrząc przez pryzmat stanu technicznego i wizualnego auta, a także po sprawdzeniu nr. vin w serwisie Skody), Wyposażenie: - Fotele kubełkowe, pół skórzane podgrzewane (tylko przednie) z elektrycznie regulowanym odcinkiem lędźwiowym i wysuwanymi podudziami, kanapa oczywiście również pół skórzana, całość w czerni, - Reflektory standardowe z soczewkami (nie xenony), bardzo ładnie świecą, nie myślę zmieniać na xenony + halogeny, - Tempomat, - ABS, ESP, - Pełny czerwony FIS, - Przód - elektryka, tył korbotronik - Czarna podsufitka, - Spryskiwacze reflektorów, - Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, - Kierownica 3-ramienna, obita skórą, - Gałka zmiany biegów obita czarną skórą, - Pakiet chrom, - Chromowane relingi, - Klapa oczyszczona z emblematów, - Radio Audi Concert 2, - Oryginalny suboofer wraz z wzmacniaczem Audi, - Klimatyzacja dwustrefowa, - Oczywiście poduszki powietrzne, podłokietnik przód + tył, podświetlany podłokietnik, klamki wewnętrzne itp... - Domykanie szyb z kluczyka, - Fabryczny autoalarm, - Immobilizer, - Przyciemnione szyby od szyb pasażera tył, - Zawieszenie 1BV -20 mm + sztywniejsze amortyzatory (auto świetnie klei się do jezdni ale każde wyboje... Strasznie niesie po budzie...) - Felgi stalowe 16" zima na nokianach, - Alufelgi 17" na lato, - Pakiet oświetlenia drzwi + nogi, - No i oczywiście pewnie coś, czego zapomniałem dopisać ;-) Wymienione rzeczy eksploatacyjne: - Rozrząd wraz z pompą wody, - Świece, - Płyn chłodniczy, - Pasek i rolki alternatora, - Olej Motul 5w30, - Olej w skrzyni biegów, - Filtry oczywiście oleju, paliwa, kabinowy, - Filtry przy dolocie JR, - Maszyna wyprana, - Wymieniony akumulator, - Profilaktycznie zakonserwowane podwozie + drzwi i klapy. Pazerność na moc była spora więc został zrobiony chip przez firmę CarConnect w Rzeszowie (polecam) co zaowocowało w granicach rozsądku w moc 220 KM i 340 Nm. Jeżeli chodzi o zdjęcia, to postaram się wrzucić przy najbliższej okazji, aura niestety nie dopisuje, więc proszę uzbroić się w cierpliwość. Jeżeli chodzi o dalsze modyfikacje, to raczej sobie daruje. W pełni akceptuję Audiczke w takim stanie, w jakim jest obecnie, byle by się nie psuła (odpukać ) Pozdrawiam!
  6. Witam. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jakiej firmy i jaki model sprężyn i amortyzatorów zawiera seryjne zawieszenie 1BV? Szukałem ale nie mogę znaleźć..
  7. Witam. Posiadam od niedawna audi a4 b6 1,8T, kod silnika bfb. Po kupnie w aucie oczywiście zostały wymienione rozrząd, pasek alternatora i wszystkie rolki, pompa, płyn chłodniczy, świece, filtry olej, generalnie tak jak należy. Wczoraj byłem w Rzeszowie i chipowałem samochód, wypluł 220 koni i 340 nm, po czym wróciłem do domu (60km) bez najmniejszych zastrzeżeń, nic, kompletne zero, maszyna chodziła idealnie. Przyjechałem, zgasiłem samochód, po czym poszedłem do sklepu. Po powrocie wsiadam do auta, chcę odpalić a tu nic. Rozrusznik kręci, pompa paliwo podaje, sprawdziliśmy to odkręcając wąż od listwy wtryskowej, sprawdziłem bezpieczniki w samochodzie, wszystkie sprawne. Po podpięciu do komputera wyskakuje błąd sterownika.. wyciągnąłem sterownik, sprawdziłem bezpieczniki, wszystko gra, zawiozłem do Rzeszowa sterownik, sterownik sprawny, pliki mapy po zgraniu na inny komputer i porównaniu z mapą wgrywaną są identyczne, czyli pamięć flash jest w porządku, sterownik jest ok... Dodam, że samochód był sprawdzany ale nie vagiem.. niestety nie posiadam.. Elektromechanik w Rzeszowie powiedział że musi być jakieś zwarcie na przewodach elektrycznych, ale czy tak by się to objawiało? Może jakieś sugestie? Dodam że pompa paliwa po wymianie filtru paliwa wyła, ale rozebraliśmy to, wyczyściliśmy, dokładnie złożyli i wyć przestała, ciśnienie na listwie podawała 4 bary więc wzorowo... Może świece? Cewki? Jakieś pomysły? Po przekręceniu kluczyka nie pali się żaden błąd oprócz że jest brak żarówek w tablicy rejestracyjnej, ponieważ je wyciągnąłem bo były spalone? Może to przez to jest jakieś zwarcie? Może ktoś coś poradzić? Miał ktoś podobny przypadek? Dodam jeszcze, że podczas diagnostyki komputerowej przed chiptuningiem komputer wykrył błąd położenia wałka rozrządu, Pan powiedział że może być to spowodowane przeskoczeniem rozrządu o 1 ząbek. Czy może być to przyczyną? Podczas wymiany rozrządu i adaptacji komputerowej, komputer kolegi nie wykrył takiego błędu. Czytałem troszkę teraz o czujniku wału i błędzie EPC. W zasadzie pali mi się ten błąd.... Czy to może być walnięty czujnik wału?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...