Skocz do zawartości

Dejnjell

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dejnjell

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Godkowo

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Dejnjell

0

Reputacja

  1. Gibons"Przecież B8 ma otwór centrujący 66,5mm i to nie są dystanse tylko pierścienie jak już coś. Jakie ta felga ma ET wygląda z przodu jakby z 2cm wystawała poza obrys błotnika" Zgadza się b8 ma kołnierz piasty ~66,5 mm i felga na zalączonym obrazku ma otowór centrujący 57.2 która nie weszla by na tą piaste bez dystansu ze zmiennym centrowaniem(tak istnieje cos takiego...) bo cieżo jest nasadzic cos co ma mniejszy otwor na kolnierz o wiekszej srednicy... Tak na wszelki wypadek... "Jak już coś" Tą są dystanse : a to po pierścienie centrujące które zakładamy gdy otwór centrujący felgi jest wiekszy niz średnica kołnierza piasty
  2. Kupiłem dystanse dzięki ktorymi zszedłem z otwóru centrującego 66.6 mm na 57,2mm . Zdecydowanie lepiej by wyglądał na felgach 15 cali z oponą o profilu 65 ...
  3. Opona siedzi całkiem fajnie, wychodzi delikatny naciąg i komfort jazdy w miare ok . A fotki dośle Ci jutro Profil 40 naciagnąłem bo mialem kiedys 45 i za duży balon był a teraz jest idealnie No niestety ta nie za bardzo wygląda :/ i zbieram sie do wymiany na jakąs z S'ki
  4. Taki oto zestaw zawitał na lato Opona: Uniroyal Rainsport 3 225/40R18 92 Y XL, FR Felga: 18'' 8,5j Dystanase: 20mm Dawno mnie nie było na forum i dlatego dopiero teraz wrzucam zdjęcia. Postaram się wrucić niedlugo zdjecia jak zestaw prezentuje sie na aucie. Co ze zmian w aucie... -zrobione łożysko docisku sprzegła (okazało sie ze do wymiany sa 3 łozyska w skrzyni a koszt całkowity ~` 1000zł ) [/url] adult photo sharing
  5. Przebieg nie straszny bo jak sie napatrzylem na auta z 2000 roku z przebiegiem po 200tyś to juz wolałem kupić coś pewnego. A po wnętrzu i kondycji innych elementów twierdze ze przbeieg to pewniak.
  6. Siema Wszystkim Oto i moja skromna A4 : 2008r , 2.0 CAGA , 143km . W chwili zakupu czyli w pazdzierniku 2015 miała okolo 226464 km . Aktualnie 232tyś km Coś wiecej o samochodzie : -FWD -manual 6-biegowy -aktualny zestaw na zime 16'' + opony Firestone 225/55 Wyposażenie (najważniejsze) : -grzane d*py ( ciemna skóra) -szyberdach -lusterko fotochrom -ręczny hydrauliczny -czujnik zmierzchu i deszczu -navi -tempomat -multifunkcja -przyciemniane szyby -czyjniki parkowania (tylko tył) -Coming/Leaving Home -kolorowy FIS Auto mam od paru miesięcy i wymieniałem w nim : -łożysko przednie lewe -olej Castrol Edge - filtry -dwa wachacze ( prawe górne ) -klocki hamulcowe (przód + tył) Aktualnie do wymiany jedynie mam łożysko docisku sprzęgła , na postoju przy dłużej wćsinietym sprzęgle sie odzywa. Samo łożysko niby 70 zł + robocizna ~200zł . No i z karoserii pare rzeczy do zrobienia : odpryski na masce, prawa kratka w dokładce do wymiany(bo dziura) i delikatne wgniecenie w tylnym zderzaku . Z planów co do auta jak na razie to : -Felga na lato 18'' + 225 albo 215 -Dystanse 17-20 mm -Lotka na klapie -Sprężyny obniżające ~35 mm Mam nadzieję ,że z czasem przybędzie więcej pomysłów na mody No i zdjęcia środka : image url upload
  7. Witam wszystkich forumowiczów .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...