-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dziend0bry

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
424 wyświetleń profilu
-
Witam, Moja A4 jest z 2000r, po lifcie, licznik 1/2 FIS z cyfrowymi zegarkami. Gdzies doczytalem ze modele poliftowe maja CAN, a ja chcialbym sobie zainstalowac radyjko Concert z CD, tylko teraz tak. Jest taka mozliwosc? Interesuje mnie oryginalne radyjko z CD bez jakichs wiekszych przerobek. Doprowadzenie kabla skads to nie problem, kwestia tylko czy mi sie to oplaca i czy jest taka mozliwosc.
-
O widzisz, sprobuje zerknac w wolnej chwili. Jakbys coś sie dowiedzial w swojej sprawie to daj prosze znac
-
Czesc, Walcze juz z tym dluzszy czas, wiec do rzeczy: Jest u mnie problem z predkosciomierzem, nie działa, nie zlicza kilometrów. Czasem jest tak, ze przez 1000 km dziala swietnie, zeby nagle spasc do 0kmh i tak jest przez nastepne 3000km. Nieraz podczas jazdy poskakuje, wskazuje przez sekunde pooprawna predkosc, waha sie w gore w dol, spada do 0, potem wraca, no cuda na kiju. MAŁO TEGO! Kiedyś przekrecilem kluczyk bez odpalania samochodu a predkosc juz leciała w góre, stojąc w miejscu bez odpalonego silnika mialem ponad 100kmh i nabijany przebieg! Test zegarow w VAG przechodzi perfekcyjnie, bledow w zegarach nie ma. Jest jeden dotyczacy 'Vehicle Speed Sensor - Implausible signal' - idac tym tropem wymienilem czujnik - myslalem, ze juz jest ok, dwa dni jezdzilem i powtorka z rozrywki, odpalam rano samochod i juz jade z 0kmh. Zamowilem kolejny czujnik, majac nadzieje, ze ten moze byc uszkodzony - sprobuje jeszcze raz wymienić, posprawdzam tez kable, kostki (bo tego nie robilem) a teraz ode mnie pytanie bardzo wazne: Chcąc wykluczyc uszkodznie pierscienia magnetycznego w skrzyni (automat 4 bieg) czy możliwe jest, ze przy jego uszkodzeniu predkosc nawet jest podawana na licznik po przekreceniu kluczyka bez zaplonu? Czy po prostu jest gdzies zwarcie i dlatego są takie odpały? A jeśli juz pierscien... da się go wymienić bez targania skrzyni? I moze znacie kogos, nawet znajomego, ktory byłby w stanie mi to zrobic na dolnym slasku? Pozdrawiam i licze na odpowiedz!
-
Mam okropny problem z predkosciomierzem, raz dziala, raz nie, wskazowka potrafi opasc podczas jazdy, najczesciej lezy na 0, skrzynia wtedy szarpie przy zmianei biegow, jak przycisne bardziej pedal gazu to predkosc wraca na 5-6 sekund, potem spada, znowu gaz i z powrotem wraca, ale ostatnimi dniami w ogole lezy, przebieg sie nie nalicza. Mechanior mi wymienial czujnik predkosci, prosilem zeby posprawdzal kable, ale podejrzewam, ze tego nie zrobił. Chciałbym wykluczyć wszystkie usterki, zeby miec pewnosc, ze to... pierscien w skrzyni, wiec powiedzcie mi: Gdzie jest ten czujnik? Wiem, ze wystarczy sciagnac koło,na lewarku mozna sie do niego dobrac, ale.. ktore koło? Jak sprawdzić poprawność dzialania czujnika? Jakie powinno byc napięcie? Pozdrawiam
-
To już sprawdziłem, w miejscu koła mam butle LPG... A z tego co wiem, skrzynia była wymieniania w tym samochodzie już.
-
Jak vagiem zrobic adaptacje? Znalazlem tylko informacje, ze nalezy odlaczyc aku na kilka minut, podlaczyc, rozgrzac skrzynie, przejechac sie powoli na D, nastepnie N, to samo na R. Tak robilem, ale czy to cokolwiek pomaga.. A synchronizacje pedalu gazu dzisiaj zrobie. Dobra, mam inne pytanie. Będę jechał w październiku do specjalistow od skrzyn, akurat wpadnie mi trochę pieniędzy i teraz tak: Nie wiem, czy na naprawe/regeneracje będzie mnie stać (o ile to coś powaznego) totez zastanawiam się nad kupnem innej skrzyni, moj dobry kolega jest w stanie załatwic mi skrzynie, ktore są w Passatach B5, tylko pytanie - czy te skrzynie beda pasowaly? Wiem, ze sa jakies przerozne oznaczenia, nie wiem jaka ma moja.
-
Czesc, Pewnego dnia spotkala mnie przykra sytuacja, wywaliło mi prawie caly plyn ze skrzyni biegow (automat 4 biegi), nie wiedzac o tym dojechalem do mechanika, czujac ze coś jest nie tak z przelozeniami. Wyciagneli mi skrzynie, pouszczelniali, wymieniono filtr i olej, zalozono - wyciekow nie stwierdzono i jezdzilem - było ok, czuc ze zmienia biegi, ale zachowywala się w miare normalnie. Teraz od jakiegoś czasu jest tak, ze biegi wrzuca jakby na 2 razy, dochodzi 3 tys obrotow, lekko szarpnie, spada do 2,5 czuc ze dalej ciągnie ten bieg i zrzuca drugi raz do 2k (juz niewyczuwalnie) i jedzie, czasem zmienia biegi perfekcyjnie, a czasem sie dzieją takie cuda, ale to jest nic, najgorzej jest przy hamowaniu, dojezdzaniu do swiatel, czy zjezdzaniu z autostrady, dopoki jedzie na 4 biegu jest ok, dochodzi do 2 tysiecy obrotow, spadaja wraz z predkoscia i wyczuwam deilkatne poszarpywania samochodem, czuc wyraznie ze zbija biegi, czasami ostatni bieg zrzuca jakby skrzynia dostała z kopa. Dodam, ze jak zahamuje np. ze 100kmh gwałtownie, az auto samo zapali awaryjne to biegow nie odczuwam, tak samo jak rusze na pełnej. Będę odstawiał auto do jakiegoś specjalisty (swoja droga mozecie cos polecic na dolnym slasku, okolice Legnicy/Wroclawia) ale podejrzewam, ze z minimum 1000zł trzeba się pojawić. Co wg. was moze się tam dziać, biorac pod uwage ze jest olej? Na jakie koszta się ew szykować? Bledow w skrzyni nie ma. Przekodowywalem skrzynie - jezdze aktualnie na trybie ekonomicznym. Pozdrawiam
-
Widziałem, ze są dostepnę jakies opcje zakodowania skrzyni, jakiś tryb sport, ekonomiczny. Mam 4 biegowy automat, kabel i VAG-COM, co takie kodowanie daje, jak np. ustawie sobie ekonomiczny i najwazniejsze: jak to zrobić?
-
Od kilku dni czasem FIS wyswietla zolty komunikat informujacy o minimum plynu chlodniczego (mimo, ze jest pelen zbiorniczek) i od tego czasu po odpaleniu (niewazne, czy cieply, czy zimny) obroty spadaja jakby się przydławiał i po chwili wraca do normy. Czy to moze miec jakis zwiazek, bo gdzies na elektrodzie widzialem, jak ktos tak pisał.
-
Oby dwa
-
Mam mały problem, mianowice czasami przestaja dzialac elektryczne szyby, odcina całkowicie prąd, gasną przełączniki i to trwa do minuty, potem wracaja do zycia i moge je juz domknac, czasem bywa to uciazliwe, jak otworze gdzies na autostradzie i w polowie umiera i musze jechac z otwartą Gdzie mogę szukac problemu?
-
A jeszcze przy okazji, cos sie stalo z temperatura na zewnatrz (1/2 FIS) na poczatku normalnie sie wyswietlala nad literką, na jakim biegu jadę, a nagle zniknela. Jesli np. otworze drzwi (to pojawia sie ikonka otwartych) i doslownie na sekundke mignie temperatura, po czym znika. Co to sie moglo wydarzyc?
-
Mam problem z moim 1/2 FIS, po nagrzaniu się w zasadzie nic nie widać, nawet na jakim biegu jadę (automat) Specjalisci cenia naprawę (wymiane LCD) od 200zł do 400, serio to tyle kosztuje? Jak to jest naprawdę? Czy jestem w stanie sam to sobie zrobic?
-
A4 B5 4 biegowy automat - delikatne szarpanie
dziend0bry odpowiedział(a) na dziend0bry temat w Audi A4 B5
Olej jednak uciekał gdzieś po jakichś wężach, nie wchodziłem w szczegoly, ale zostało to uszczelnione, olej uzupełniony - skrzynia pracuje jak nowa, zrobilem sobie przejazdke, powoli, szybko, kickdown - zadnych zastrzezen. Ale dzieki temu nabieram sporo wiedzy, teraz wiem, ze jakakolwiek nieprawidlowa praca skrzyni - auto na bok, laweta i sprawdzamy stan oleju, nie ma co ryzykowac. Pozdrawiam -
A4 B5 4 biegowy automat - delikatne szarpanie
dziend0bry odpowiedział(a) na dziend0bry temat w Audi A4 B5
Długa przerwa, ale nie mialem czasu na nic. Zaczelo szarpac bardziej, nie tylko z 3 na 4 bieg, oddalem auto do mechanika - znowu gdzies wyciek ze skrzyni (jakas uszczelka ktora byla wczesniej robiona), wiec miał za mało oleju, dobrze ze pomyslalem o lawecie, zawiozlem i mamy diagnoze. Teraz poprawiana jest ostatnia robota, uzupelnienie oleju i zobaczymy jak dalej się bedzie jezdzic.