Skocz do zawartości

Piotrek_80

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotrek_80

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

175 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Piotrek_80

0

Reputacja

  1. Dzięki za pomoc, teraz jestem znacznie spokojniejszy?
  2. Ostatnio tankowałem 95 na BP, logi sa na benzynie. Jutro jadę ba kalibrację LPG, bo to jest główne paliwo u mnie.
  3. Ok, udało mi się, albo przynajmniej tak myślę zrobić logi. Robiłem to pierwszy raz i sam, wiec zapis zaczyna się wcześniej niż powinien i kończy trochę później niż powinien. Będę wdzięczny jak by ktoś mógł okiem rzucić. 118 jest dwa razy, bo za pierwszym przeszkodził mi rowerzysta. http://vaglogi.pl/log-003_cZgHL9.html http://vaglogi.pl/log-002_87EqQP7.html http://vaglogi.pl/log-020_4T8H53.html http://vaglogi.pl/log-033_77NA8AH.html http://vaglogi.pl/log-115_abT2KP.html http://vaglogi.pl/log-118_Y143mSa.html http://vaglogi.pl/log-118_3AQuXzr.html
  4. Trochę mnie zastanawia jeszcze, po programie ok, ale na oryginalnym sofcie przebieg mocy bardzo podobny. Może intercooler nie wyrabia?
  5. Może to być wina wtryskiwaczy benzynowych? Z racji LPG nie były ostatnio długo używane, tylko przy starcie.
  6. Wszystko jest seryjne. Dziwi mnie że na oryginalnym sofcie moment wyszedł 25Nm za duży w stosunku do katalogu, natomiast moc max 10km niżej i przy niższych obrotach niż katalogowo. Pomiar był robiony na pb95, zatankowanej gdzieś w styczniu chyba, auto ma instalacje LPG. Ale może faktycznie, czepiam się
  7. Witam. Ma ktoś pomysł czemu u mnie przebieg momentu i mocy dziwnie wygląda. Na mój gust, moment nie powinien tak szybko opadać, co wiąże się z tym ze moc też jest trochę niższa. Turbina trzyma ciśnienie, zero błędów.
  8. Piotrek_80

    LPG Łódź - brc

    Czesc, Zakladalem w Lodzi na Zlotnie w tym roku, BRC sq 32, butla 72 l, wczesniej zakladalem u nich do Golfa IV tez BRC, przez 5 lat zero problemow. Zaklad nazywa sie BLOKMAN http://www.blokman.pl/
  9. Piotrek_80

    Spociki Łódzkie

    Witam. Jest ktoś z okolic Łodzi kto pomoże zakodować moduł ABS. Nie mam sprzętu by to zrobić samemu. Mam błędy G85 ,Control Module for Airbags (J234) , 4687 Coderung/variante der steuergerate prufen, podejrzewam że uwaliłem kodowanie. nr sterownika to 8E0910517B, znalazłem że poprawne kodowanie do tego sterownika sterownika to 0004402
  10. Witam Na wstępie chciałem zaznaczyć ze jestem tu nowy, proszę więc o wyrozumiałość, audi posiadam od dwóch tygodni. Dołożyłem tempomat i manetkę do FIS. Wszystko pięknie działa, zaświeciła się niestety lampka ESP i nie zgasła po przejechaniu kilku kilometrów (zwykle po odłączeniu akumulatora gasła po przejechaniu kilku km) Pojawił się błąd G85 w module ABS. Napisze ktoś jak krowie na rowie jak zrobić kalibrację czujnika skrętu ? Niestety mój kabelek/ bądz Vag, uzywałem 3.11 nie chce się łączyć z modułem ABS. Błąd sczytałem używając VAG+K+CAN Comannder i kabelkiem vag k+can 3.6. Da się w tym programie zrobić adaptację ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...