
Jumber
Pasjonat-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jumber

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Radom
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
670 wyświetleń profilu
-
Et jest 41, ale z tylu dystans 25mm, a z przodu 15mm
-
Temat wspomagania się rozwiązał. Wystarczyło wejść pod samochód i tego krzyżaka pod kierownicą smarem w sprayu spryskać i po problemie
-
Sam malowałem, ale nie polecam czarnego koloru. Każdą najmniejszą przycierkę widać. A co do czystości to w miare spoko jak nie są umalowane na połysk
-
Cześć, Mam problem ostatnio z zaciętymi klapkami układu dolotowego. Pali mi się check engine i po podłączeniu mechanik stwierdził że to właśnie te klapki. Chciałem sam się za to wziąć i spróbować naprawić. Kolektor dolotowy jest łatwy do demontażu, ale trzeba odkręcać te metalowe przewody paliwowe i tą listwę zasilającą (chyba tak to się nazywa) Moje pytanie, czy jeśli chodzi o demontaż kolektora i czyszczenie go to moge to rozkręcić i sam sobie wyczyścić i nie będzie mi potrzebny komputer do tego? Bo nie posiadam żadnego kabla do auta, a niechce się zdziwić jeśli rozbiore wszystko i wyczyszcze a później skręce i okaże się że nie odpale auta głównie chodzi mi o te przewody paliwowe i tą listwę, czy nie będę miał po demontażu problemu z uruchomieniem auta. Proszę o cenne wskazówki jeśli ktoś robił to sam i ma jakieś doświadczenia.
-
Trzeba uwazac nawet jak przez wyzsze progi zwalniajace przejezdzasz. Jesli duzo jezdzisz po nierownosciach to nie polecam. Teraz to ja nawet na głębszych koleinach uwazam bo potrafi przytrzeć :-)
-
Wymieniłem sprężyny i amortyzatory na niższe. I auto jest niższe od standardu o 5,5cm
-
Ja mam założone 225/40/18 i tak się prezentuje
-
Nieeee, nigdy nie wymieniałem, nawet niewiem czy był wymieniany bo samochód mam dwa lata, a z tego co wiem co kolejne dwa lata wstecz stał praktycznie w garażu, bo zrobił 10tys. km przez dwa lata
-
Nic nie robiłem z tym wspomaganiem i samo przeszło. Tylko się zastanawiam co może być przyczyną. Możliwe że płyn traci jakieś właściwości ze starości i tak się dzieje? Bo zrobiło się zimno i wspomaganie wróciło Troche głupio to brzmi ale tak wyglądają moje obserwacje
-
Mysza z zimna piszczała
-
Jadę w tym tygodniu napełnić klime to zobacze czy napełnienie coś pomoże i odpowiem
-
A jakie są objawy uszkodzenia maglownicy? Nic z niej nie cieknie, nie stuka ani trzeszczy, żadnych objaw nie było i tak nagle zblokowało. A muszę wrócić 100km do domu i niewiem czy jechać nią, żeby się nie okazało że na którymś zakręcie pojadę prosto
-
Cześć, Mam problem ze wspomaganiem w a4. Chyba to wspomaganie, a mianowicie przerywa. Wygląda to tak, że odpale samochód i jeśli kręce kierownicą to jest tak że na ok. 1/4 obrotu kręci się lekko, potem jest jakaś blokada i muszę mocno się zaprzeć żeby ją dalej obrócić, wrażenie jest jakby coś przyblokowało i wtedy siłą to przepchnę. Póżniej znowu 1/4 jest lekko i znowu coś ją przyblokuje. Olej w wspomaganiu jest wlany, dźwięków żadnych dziwnych nie wydaje, ani na wolnych obrotach ani podczas jazdy ani podczas kręcenia na postoju. Kiedyś mi się to raz zdarzyło że mi raz tak przyblokowało, ale ucichło potem i było dobrze. A teraz już nie odpuściło i strach troche tym jeździć. Macie może jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?
-
Wydaje mi się że gdzieś z panelu...