ZiBiS4

Pasjonat
  • Zawartość

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O ZiBiS4

    Informacje

    • Imię
      Zbigniew
    • Lokalizacja
      Limanowa

    Auto

    • Model
      S4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. ZiBiS4

      Czyli w oryginale sa rozne dlugosci? Czy 288? Bo nie wiem jak mam to rozumiec?
    2. ZiBiS4

      Tylko ktore? najdluzsze maja 288mm. Ciekawe jakie sa w orginale????
    3. ZiBiS4

      Mozna zwariowac po tym numerze ktory podales wyskakuja przewody od 260mm do 288mm. Masakra jakas Wauzzz8e68a127159
    4. ZiBiS4

      Wauzzz8e68a127159
    5. ZiBiS4

      Ok dzieki Dev. A jeszcze jedna mam prosbe bo chce na tyle wymienic przewody elastyczne i tutaj pytanie bo sa dwie dlugosci tzn 267mm i 288mm ktore wybrac?
    6. ZiBiS4

      Panowie jakie klocki ferodo na przod do a4 b7 avant? Zacisk ate 57. Byly tarcze 288 teraz obecnie tarcza 312. Wedlug katalogu fdb1323 a wszedzie widze ze maja byc fdb1717?????czym one sie roznia? No i to samo z tylem wg katalogu wyskakuja fdb1783 a czytam tutaj ze maja byc 1083???tylnia tarcza to 255mm zacisk lucas trw bez blaszek
    7. ZiBiS4

      Panowie czy taka tarcza bedzie ok do b7 avanta? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7698672299 Jaki klocek do tego zalozyc?
    8. ZiBiS4

      Ale brembo gladkie czy jakies inne beda dobre? Jazda na ogol spokojna aczkolwiek czasami przetykam konkretnie uklad wydechowychyba ze masz cos do zaproponowania od siebie we wmiare sensownych pieniadzach? Cos przedewszystkim co po 10tkm sie nie pofaluje....?????
    9. ZiBiS4

      Panowie tarcza brembo max + galfer sport bedzie ok? Audi b7 avancik tarcza 312mm...
    10. Panowie mam pytanie....jaki macie ustawiony kat synch w waszych BPW? I tym samym jakie spalanie na biegu jalowym?
    11. ZiBiS4

      Panowie mam pytanie....jaki macie ustawiony kat synch w waszych BPW? I tym samym jakie spalanie na biegu jalowym?
    12. ZiBiS4

      Panowie mam pytanie....jaki macie ustawiony kat synch w waszych BPW? I tym samym jakie spalanie na biegu jalowym?
    13. ZiBiS4

      Witam Panowie. Mam pytanko. W czy moze tkwic problem? Rozklejalem lampy i po zlozeniu bylem na myjce kilka razy i zero parowania. Wczoraj temp spadla na zewnatrz auto postalo na deszczu jakies 6h pojechalem wieczorem do znajomego, patrze a obydwie lampy zaparowane dolem na wysokosc 5cm mniej wiecej. Sklejone sa sznurem butylowym. Na tysiac procent sklejone szczelnie(szkla wcisnkete na ciasno w butyl). Wycigalem przy demontarzu sroby od regulacji lamp. Jeszcze myslalem ze moze woda dostala sie jak w b6 przez srube regulacyjna na boki ta przy kierunku. Woda z blotnika praktycznie bezposrednio splywa na ta srube. No bo co moze byc jeszcze????? Sa tam jakies odpowietrzniki w bixenonach z tylu lampy?(moze one sa niedrozne) Czy sa one poprostu szczelnie pozamykane deklami od wymiany zarowek???POMOCY CO WEDLUG WAS MOZE BYC NIE TAK???
    14. ZiBiS4

      jaka cena za komplet i czy faktycznIe dadza rade przy konkretnych kilku zchamowaniach?
    15. ZiBiS4

      Mam pytanko jaki zestaw tarcze+klocki na przod 312mm do avanta b7 bylby najlepszy? Cena niekoniecznie musi byc kosmiczna