Skocz do zawartości

Jumber

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jumber

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

593 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jumber

0

Reputacja

  1. Jumber

    225/45/18 8.5" 1be

    Et jest 41, ale z tylu dystans 25mm, a z przodu 15mm
  2. Temat wspomagania się rozwiązał. Wystarczyło wejść pod samochód i tego krzyżaka pod kierownicą smarem w sprayu spryskać i po problemie
  3. Jumber

    225/45/18 8.5" 1be

    Sam malowałem, ale nie polecam czarnego koloru. Każdą najmniejszą przycierkę widać. A co do czystości to w miare spoko jak nie są umalowane na połysk
  4. Cześć, Mam problem ostatnio z zaciętymi klapkami układu dolotowego. Pali mi się check engine i po podłączeniu mechanik stwierdził że to właśnie te klapki. Chciałem sam się za to wziąć i spróbować naprawić. Kolektor dolotowy jest łatwy do demontażu, ale trzeba odkręcać te metalowe przewody paliwowe i tą listwę zasilającą (chyba tak to się nazywa) Moje pytanie, czy jeśli chodzi o demontaż kolektora i czyszczenie go to moge to rozkręcić i sam sobie wyczyścić i nie będzie mi potrzebny komputer do tego? Bo nie posiadam żadnego kabla do auta, a niechce się zdziwić jeśli rozbiore wszystko i wyczyszcze a później skręce i okaże się że nie odpale auta głównie chodzi mi o te przewody paliwowe i tą listwę, czy nie będę miał po demontażu problemu z uruchomieniem auta. Proszę o cenne wskazówki jeśli ktoś robił to sam i ma jakieś doświadczenia.
  5. Jumber

    225/45/18 8.5" 1be

    Tak wyglada przod
  6. Jumber

    225/45/18 8.5" 1be

    Trzeba uwazac nawet jak przez wyzsze progi zwalniajace przejezdzasz. Jesli duzo jezdzisz po nierownosciach to nie polecam. Teraz to ja nawet na głębszych koleinach uwazam bo potrafi przytrzeć :-)
  7. Jumber

    225/45/18 8.5" 1be

    Wymieniłem sprężyny i amortyzatory na niższe. I auto jest niższe od standardu o 5,5cm
  8. Jumber

    225/45/18 8.5" 1be

    Ja mam założone 225/40/18 i tak się prezentuje
  9. Nieeee, nigdy nie wymieniałem, nawet niewiem czy był wymieniany bo samochód mam dwa lata, a z tego co wiem co kolejne dwa lata wstecz stał praktycznie w garażu, bo zrobił 10tys. km przez dwa lata
  10. Nic nie robiłem z tym wspomaganiem i samo przeszło. Tylko się zastanawiam co może być przyczyną. Możliwe że płyn traci jakieś właściwości ze starości i tak się dzieje? Bo zrobiło się zimno i wspomaganie wróciło Troche głupio to brzmi ale tak wyglądają moje obserwacje
  11. Mysza z zimna piszczała
  12. Jadę w tym tygodniu napełnić klime to zobacze czy napełnienie coś pomoże i odpowiem
  13. A jakie są objawy uszkodzenia maglownicy? Nic z niej nie cieknie, nie stuka ani trzeszczy, żadnych objaw nie było i tak nagle zblokowało. A muszę wrócić 100km do domu i niewiem czy jechać nią, żeby się nie okazało że na którymś zakręcie pojadę prosto
  14. Cześć, Mam problem ze wspomaganiem w a4. Chyba to wspomaganie, a mianowicie przerywa. Wygląda to tak, że odpale samochód i jeśli kręce kierownicą to jest tak że na ok. 1/4 obrotu kręci się lekko, potem jest jakaś blokada i muszę mocno się zaprzeć żeby ją dalej obrócić, wrażenie jest jakby coś przyblokowało i wtedy siłą to przepchnę. Póżniej znowu 1/4 jest lekko i znowu coś ją przyblokuje. Olej w wspomaganiu jest wlany, dźwięków żadnych dziwnych nie wydaje, ani na wolnych obrotach ani podczas jazdy ani podczas kręcenia na postoju. Kiedyś mi się to raz zdarzyło że mi raz tak przyblokowało, ale ucichło potem i było dobrze. A teraz już nie odpuściło i strach troche tym jeździć. Macie może jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?
  15. Wydaje mi się że gdzieś z panelu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...