Skocz do zawartości

matejko711

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O matejko711

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Łomża

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

207 wyświetleń profilu
  1. Wszystko się zgadza auto po sofcie a wtryski pochodzą z bexa. Miałem dwa błedy 17536 i 16683 skasowałem zrobiłem z 400km i błedy nie powróciły dlatego też zrobiłem te logi
  2. Pomoże ktoś ??? Dobrze to wygląda czy nie bardzo ?
  3. Witam proszę o analizę logów http://vaglog.pl/log-115_118_JaYqvG.html http://vaglog.pl/log-032_033_X5iz0w1.html http://vaglog.pl/log-003_020_sSt2rIL.html http://vaglog.pl/log-002_033_Ybc18dB.html Wszystkie grupy oprócz 115 118 robione najpierw na PB pozniej LPG
  4. Aha czyli lewym potrzebny z tego względu że ma w miarę odpowiednio wyprowadzone węże a czujnik jest bo jest ale podłączony nie będzie
  5. A do czego potrzebny ten czujnik w prawym w lewym oryginalnie nie ma czy jak?
  6. A czemu lewego? Bardziej pasuje ? Też jestem ciekaw ? I ja jestem ciekawy dlaczego potrzebny lewy skoro mamy zamontować go z prawej. Potrzebny ten czujnik, dobrze myslę ??
  7. Panowie mam pytanie jeśli chce zamontować ic z 2,5tdi b5 to którego potrzebuje prawego czy lewego ?
  8. matejko711

    Błąd P0011

    Witam niedawno kupiłem audi a4b6 Avant 1.8T BFB zmieniłem olej na LIQUI MOLY 5W40 ( nie wiem jaki był wcześniej zalany) po kilku dniach zapalił mi się check P0011 Przestawianie wałka rozrządu.A (rząd 1) Za wczesny lub błąd systemu Dodam, że nie wiem też kiedy był zmieniany rozrząd samochód nie szarpie nie traci mocy co może być przyczyną olej za rzadki ? Wina rozrządu? Po skasowaniu błędu zapalił się następnego dnia przy rozruchu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...