
Murat88
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Murat88

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Brzeszcze
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
381 wyświetleń profilu
-
Witam, posiadam audi a4 b6 rocznik 2002. Obecnie jestem na etapie zakupu nowych felg, chcę kupić w końcu coś aluminiowego Posiadam felgi o parametrach 7Jx15 A2 ET 39 - mam na nich założone opony zimowe. I teraz pytanie -> czy kupując felgi z parametrami z aukcji z linku poniżej https://www.olx.pl/oferta/alufelgi17audi100-200-a3-s3-a4-s4-a5-a6-s6-a7-a8-tt-q3-q5-q7-tt-s-line-CID5-IDu4czR.html#dccb05ca60 będą one pasować do samochodu ( czy nie będą ocierać o hamulce i nadkole) Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedz. Paweł
-
Nic nie dolega, odpala jeździ :-) Po czym poznać że są te nieszczelności? I w którym układzie? Zajął bym się naprawą tego odrazu. Wieczorem dodam logi dynamiczne tylko czekam na pomocnika.
-
Witam, zrobiłem takie oto logi statyczne ( silnik zagrzany 90 st C, zero obciążeń, czas pomiaru ok. 1 minuta, paliwo PB95) : - grup 33 + 32 http://vaglog.pl/log-033_032_6h8G8h.html - grupy 2 + 115 + 118 http://vaglog.pl/log-002_115_118_zFrUE3.html - grupy 003 + 020 http://vaglog.pl/log-003_020_6KJCL.html
-
Podpowie ktoś których grup zrobić logi (statyczne i dynamiczne) aby ocenić stan silnika?
-
Dzięki wielkie ;-) temat do skasowania
-
Witam, udało mi się zainstalować vag-coma, posiadam też kabel do obd2 od viakoma. I teraz moje pytanie - czy jestem w stanie usunąć informację o serwisie wyświetlającą się pomiędzy zegarami w aucie. Skanowałem programem auto i błędów żadnych nie wykrył (przez to zakładam że dobrze wszystko zainstalowałem)
-
Witam, ja planuje zmienić w okolicy 1 kwietnia. Nie wiadomo jak jeszcze będzie z tą pogodą u nas. Zapowiadają u mnie np deszcze i zimno
-
Hhmm czyli jest w niej za dużo powietrza np? Czy auto będzie dobierać benzynę? Jakie mogą być tego negatywne skutki ?
-
Też proszę o wyjaśnienie dlaczego duża butla jest zła "Helga".
-
Dzięki za linki, zakupiłem ten droższy kabel. Jak rozumiem będę mógł sobie sam dzięki temu kasować błędy w komputerze także?
-
No niestety nie mam "vaga"... ALE chętnie bym zakupił urządzenie czy program do własnej, domowej diagnostyki. Czy mógłbym prosić o linka lub jakieś wskazówki gdzie mógłbym to zakupić no i jakie to ma być żeby pasowało do wersji auta :-)
-
Witam. Posiadam a6 z sinikiem 1.8 150 koni z 2002 roku z przebiegiem 250k km. Wydaje mi się troszkę słaba już chciałbym podnieść moc do 180 koni. I teraz pytanie do Was forumowicze jak się do tego zabrać/jak zacząć zwiększanie mocy. Czy zabrać się za wymianę i naprawę podzespołów najpierw np: filtry, świece, hamulce, sprawdzić uszczelnienia, zrobić rozrząd i następnie jak wszystko wyjdzie "mechanicznie" dobrze to zrobić czipa w jakiejś firmie z hamownią?? Nie wiem jak ugryźć temat żeby po zmianie auto nie zaczęło się rozsypywać. Oglądam, czytam forum i yt, tam polecają najpierw np zmianę hamulców, amortyzatorów na twardsze, poprawę układu chłodzenia, zmianę przewodów hamulcowych... Sporo mogę zrobić sam, posiadam dobrze wyposażony warsztat oraz kanał :-) Proszę o jakieś wskazówki lub opis jak u Was wyglądały zmiany. ;-)
-
Jeśli chcesz mogę zrobić jakieś zdjęcia jutro i wrzucić na forum lub wysłać na maila.
-
Witam :-) ja zakładałem do a4b6 avant instalacje lpg brc i zakładałem maksymalnie największą butle jaką się dało. Gazownik ze mną podszedł do auta i zmierzył tak żeby podłoga mogła się "zamknąć". Nic nie wystaje wszystko idealnie się mieści. Obecnie do butli wchodzi mie około 53-55 litrów gazu. Za większy zbiornik dopłacałem 150 zł. Zasięg na pełnym zbiorniku 550 km. Polecam założyć jak największy się :-) Pozdrawiam
-
Dzięki za odpowiedzi ;-) większy zbiornik zamówiony.