Skocz do zawartości

XVII

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O XVII

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Kiel

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

385 wyświetleń profilu

Osiągnięcia XVII

0

Reputacja

  1. Witam zainteresowanych. Mój problem to dymienie choć nie zawsze takie same, gdy jeżdżę spokojnie cały dzień i chcę kogoś wyprzedzić to przy depnięciu straszna chmura dymu, ale gdy przegonie kilka razy tak od 70 do 200 już dymienie się znacząco zmniejsza, ponadto na postoju silnik tak jak by szarpnie tak z raz na 10 sekund ale nie zawsze ma swój czas że chodzi dobrze a czasem rytmicznie pojawia się szarpnięcie mimo, że obroty trzyma równiutko, pali dość ciężko, błędów żadnych. logi wrzucę w postaci plików exela bo strona vaglog nie chce przyjąć mi plików twierdzi że są modyfikowane lub nie z VCDSa Zerknie ktoś i doradzi co się dzieje LOG-01-001 statyczne.xlsx LOG-01-004 statyczne.xlsx LOG-01-007-Statyczne.xlsx LOG-01-013 statyczne.xlsx LOG-01-014 statyczne.xlsx LOG-01-018 statyczne.xlsx LOG-01-023 statyczne.xlsx LOG-01-001 dynamiczne.xlsx LOG-01-003 dynamiczne.xlsx LOG-01-004 dynamiczne.xlsx LOG-01-008 dynamiczne.xlsx LOG-01-010 dynamiczne.xlsx LOG-01-011 dynamiczne.xlsx LOG-01-003-008-011 dynamiczne razem.xlsx LOG-01-003-011 dynamiczne razem.xlsx LOG-01-011-010 dynamiczne razem.xlsx
  2. Jeszcze tak odpiszę... Możesz mieć rację bo przy wymianie silnika i mechanizmu została mi jedna podkładka pod śrubę taka metalowa a z drugiej strony naklejona guma. Nie wyrzucałem jej tylko schowałem ale nie myślałem że może coś się dziać a jednak jak zajechałem na myjnie zauważyłem że trochę (może nawet nie trochę bo ciekła ciurkiem) wody dostawało mi się na nogi, ale po tym wydarzeniu szybko zlokalizowałem gdzie powinna być dołożyłem i już nic nie ciekło. Prawdopodobnie woda ta zrobiła gdzieś zwarcie na module. Trudno było trochę wydatków ale teraz działa bez problemów, trochę mnie to nauczyło a post ten może komuś być pomocny... Pozdrawiam wszystkich, którzy starali się w jakiś sposób pomóc mi w tym jak że ciekawym problemie
  3. Witam po długim czasie sorki że tak późno odpisuję ale na urlopie w końcu byłem a 2 dni przed wyjazdem naprawiłem sam usterkę. Ale opiszę co zrobiłem... odstawiłem auto z powrotem do mechaniora po dniu grzebania rozłożyli ręce i tyle... odbierając auto przez 6 km rzucałem w nich obelgami... . Dowiedziałem się że wycieraczkami steruje moduł centralnej elektryki który jest pod kierownicą za gniazdem bezpieczników, oczywiście zakupiłem go na ebayu za 20 eurasów, wymieniłem go i kurna działa ludzie kochani włączam i działa normalnie super miodzo problem rozwiązany. Pierwszy raz tak długo walczyłem i szukałem odpowiedzi ale udało się działa i cieszę się ogromnie, dziękuję wszystkim za rady i podpowiedzi a na koniec dodam, że do tego mechanika już na pewno nie pojadę nawet z hulajnogą.
  4. Przepraszam że tak późno odpisuję ale miałem trochę urwanie głowy w pracy... Postaram się go wykodować ale nie będzie to łatwe jestem raczkujący jeśli chodzi o kodowanie a vcds mam po niemiecku tam nie ma tego programu lcode co w polskim. Wiem że w moim przypadku nie jest to wina mechanizmu czy silniczka, ponieważ pojeździłem też po szrotach i w jednym mieli kompletny z silnikiem pożyczyłem podczepiłem wtyczkę i działo się to samo co z moimi bez ramion widać było jak silniczek się zatrzymuje i po chwili rusza jeszcze troszkę dalej. Na koniec napiszę że ostatnim krokiem po próbie wykodowania będzie oddanie go do profesjonalnego zakładu. Lubię majsterkować i myślałem że uda mi się podołać, ale się myliłem Na koniec tak się zachowują wycieraczki na nowym silniku firmy Topran 115 068 i z nowym kompletnym mechanizmem firmy nie pamiętam, Po wykodowaniu czujnika bez zmian w najbliższym czasie auto odstawiam do mechanika zobaczę co stwierdzą. NAPRAWIONE!!!! Autko oddałem do mechanika i przyczyną wariacji było źle złożony mechanizm ramion z nowym silniczkiem Mechanik wytłumaczył mi to tak, że na środku mechanizmu jest taki kawałek metalu co przenosi siłę z silniczka na mechanizm i ta łapa musi być w odpowiednim miejscu (kto rozbierał na pewno wie o co chodzi) i u mnie było przestawione. Facet twierdzi że przestawił o 90stopni i gotowe skasował 50 Euro i działa. Tylko strasznie dziwne wydaje mi się że raz działały dobrze a raz wariowały no ale jestem szczęśliwy jak małe dziecko w końcu wszystko gra dziękuję wszystkim za porady To wszystkie silniczki które podpinałeś na podmiankę były źle złożone? Jakby to było przyczyną to wycieraczki zatrzymywały by się w złym ale zawsze tym samym miejscu. No ale ważne, że naprawione. Masz rację, ponieważ pochodziło dzień bez problemów elegancko i trach znowu to samo, tylko bez zwalniania przypadkowego zatrzymywania się działa dobrze ale zatrzymuje się 5 cm przed dolnym położeniem... Auto wraca do mechanika (co ciekawe mechanik powiedział że jeszcze może trochę wariować ale przejdzie. Niestety po paru dniach i nie przeszło w tym tygodniu znowu zrobię termin... Ja jestem prosty chłopak ale dla mnie jest albo coś zrobione i działa albo nie i nie działa dlatego coś nie chce mi się wierzyć że to przejdzie... Co do warsztatu to nie jest tam pierwszy lepszy, mają dobrą renomę i nie jeden znajomy serwisuje tam auto ja sam oddawałem im nie jedno auto do robienia i zawsze byłem zadowolony tylko cenią się bo godzinę roboty wyceniają 36 euro a nie chcę iść do jakiegoś kebaba bo już raz oddałem tak auto... miał być za dwa dni zrobiony bo terminy itd. a po trzech dniach przychodzę a auto stoi na parkingu nie ruszone. Zobaczymy auto wraca do mechanika...
  5. Przepraszam że tak późno odpisuję ale miałem trochę urwanie głowy w pracy... Postaram się go wykodować ale nie będzie to łatwe jestem raczkujący jeśli chodzi o kodowanie a vcds mam po niemiecku tam nie ma tego programu lcode co w polskim. Wiem że w moim przypadku nie jest to wina mechanizmu czy silniczka, ponieważ pojeździłem też po szrotach i w jednym mieli kompletny z silnikiem pożyczyłem podczepiłem wtyczkę i działo się to samo co z moimi bez ramion widać było jak silniczek się zatrzymuje i po chwili rusza jeszcze troszkę dalej. Na koniec napiszę że ostatnim krokiem po próbie wykodowania będzie oddanie go do profesjonalnego zakładu. Lubię majsterkować i myślałem że uda mi się podołać, ale się myliłem Na koniec tak się zachowują wycieraczki na nowym silniku firmy Topran 115 068 i z nowym kompletnym mechanizmem firmy nie pamiętam, Po wykodowaniu czujnika bez zmian w najbliższym czasie auto odstawiam do mechanika zobaczę co stwierdzą. NAPRAWIONE!!!! Autko oddałem do mechanika i przyczyną wariacji było źle złożony mechanizm ramion z nowym silniczkiem Mechanik wytłumaczył mi to tak, że na środku mechanizmu jest taki kawałek metalu co przenosi siłę z silniczka na mechanizm i ta łapa musi być w odpowiednim miejscu (kto rozbierał na pewno wie o co chodzi) i u mnie było przestawione. Facet twierdzi że przestawił o 90stopni i gotowe skasował 50 Euro i działa. Tylko strasznie dziwne wydaje mi się że raz działały dobrze a raz wariowały no ale jestem szczęśliwy jak małe dziecko w końcu wszystko gra dziękuję wszystkim za porady
  6. Niestety problemu nie udało się jeszcze rozwiązać... wymieniłem silnik, nowe ramiona i przesmarowane dodatkowo wymieniłem manetkę i dalej problem nie znikną jest dzień że wszystko działa normalnie a jest dzień, że działa w ogóle nie zwalnia lecz zatrzymuje się na środku dopiero po kilku cyklach wraca na właściwą pozycję a czasem działają tak jak by zaraz miał się silniczek zatrzeć. Przeważnie problem pojawia się gdy manetka jest na pozycji czujnika deszczu gdy dam pozycję wyżej działa normalnie. Dodatkowo gdy jadę autostradą i mam ok 190 i więcej to żeby zeszły na sam dół to muszę zwolnić bo nawet na najwyższym biegu nie mają siły wrócić... po prostu nie mam już pomysłów
  7. Dziękuję za podpowiedzi Dziś po południu rozbiorę wszystko i po sprawdzam 10 razy i jak co napiszę co i jak Witam ponownie Troszkę to trwało ale miałem niespodziewaną wizytę szwagra na weekend co skutkowało bezpośrednią teleportacją z soboty do poniedziałku Wracając do tematu rozebrałem wszystko na części mimo że mechanizm działa bez najmniejszych oporów dołożyłem mu smaru na każdym łączeniu sprawdziłem czy kostka nie jest luźna uruchamiałem silniczek bez mechanizmu i zauważyłem, że sam silniczek stary (został mi na zapas z ostatniej wymiany bo to mechanizm się zatarł więc nowego już nie oddawałem do sklepu) jak i nowy działają bez mechanizmu tak jakby robiły jeden cykl, zatrzymywały się i po chwili robi jeszcze delikatne no może z pół obrotu i stop. po złożeniu wszystkiego do kupy dalej to samo robi cykl zatrzymuje się ok 10 cm przed końcem a po chwili dojeżdża do końca. Co wydaje mi się interesujące jak się zatrzyma i nie chce dalej iść, nie trzeba zmieniać mu biegu... na manetce jeszcze jest dodatkowy suwak którym można jeszcze regulować częstotliwość wachlowania, wystarczy przesunąć o jeden do góry lub w dół i wycieraczka rusza dalej mimo tego, że ogólnie suwak wydaje mi się być uszkodzony bo nie ma widocznej zmiany w częstotliwości wycierania. Tak łopatologicznie... czasem jak działają normalnie wycieraczki przesuwając ten dinks nic się nie dzieje. w załączniku postaram się wrzucić fotkę o co się mnie rozchodzi Panowie nowe spostrzeżenia problem pojawia się tylko gdy temperatura jest niska ok 7 stopni gdy auto się rozgrzeje i w środku jest ciepło problem znika wszystko działa jak należy... Chyba spróbuję wymienić manetkę od wycieraczek i w tedy zobaczę co i jak. Witam.... ciąg dalszy, udało mi się zamówić manetkę... Na aukcji piszą że mogą pomóc w kodowaniu. Część ma przyjść w czwartek więc mam trochę czasu VCDS też mam więc pytanie mógłby mi ktoś podpowiedzieć gdzie go zakodować bo na nieszczęście VCDS mam po niemiecku
  8. Witam!!! Szukałem dosyć długo jak się wyregulować klapę bagażnika ponieważ zauważyłem że prawa strona siedzi trochę niżej i chcę pokazać innym użytkownikom co i jak na pierwszym zdjęciu widać jak nisko opadła klapa na drugim widać jak powinno być i dalej rozebrałem plastiki osłaniające zawiasy ale tam nic nie było i znalazłem takie coś u mnie połowa gumy po prostu odpadła i dla tego klapa siedzi niżej jak się przyjrzeć środkowa śruba ma skalę od 1 do 7 kręcąc nią w kierunku zegara takie kółko wypycha gumę powodując, że klapę można regulować.. a na koniec strona z którą wszystko gra Cana Orginału w serwisie 26euro za sztukę
  9. Nie najpierw wymieniłem silniczek kosztował 300 zł przy wymianie zauważyłem że mechanizm ciężko chodzi i zamówiłem cały nowy i założyłem nowy silnik i mechanizm. Witam W dniu dzisiejszym było lepiej wycieraczki nie zatrzymywały się w połowie cyklu lub 10 cm przed ale zauważyłem, że dziś na suchej szybie działały bardzo wolno na każdym biegu jak popsikałem spryskiwaczem wszystko wracało do normy działały jak nowe i zatrzymywały się na samym dole. Co ciekawe przeważnie problemy z nimi mam rano po południu działają w miarę dobrze sam nie wiem gdzie leży problem bo ogólnie jest tu problem z wilgotnym powietrzem w poprzednim aucie (t5 multivan) też miałem same problemy z czujnikami to drzwi się nie otwierały elektrycznie to czujniki parkowania szfankowały a wystarczyło 2-3 dni słońca i wracało do normy
  10. W każdym przypadku na sucho jak puszcze płyn też Zapomniałem dodać że dzieje się tak jak jest na pozycji pierwszej włączają się w tedy od czujnika deszczu lub na pozycji drugiej tak jak by pierwszy bieg włączany, na biegu 2 i 3 działa normalnie ale jak chcę wyłączyć to zwalniają i zatrzymują się gdzie chcą
  11. Witam wszystkich zainteresowanych. Mam problem z wycieraczkami, czasem rano zachowują się dziwnie, w dwojaki sposób albo przy powrocie zwalniają lub zatrzymują się ok 10 cm przed końcem cyklu (w tedy muszę raz nacisnąć w dół i w tedy wracają na swoją pozycję) albo zwalniają. Od jakiegoś tygodnia problem się nasila i dziś już w ogóle tragedia. Zatrzymywały się albo na połowie albo u samej góry i już nic nie pomagało żeby wróciły do dolnej pozycji. Po kilku próbach przełączaniu manetką góra dół zatrzymały się na dole. Poniżej link do filmiku z porannych wariacji Szukałem na forum i przeważnie odpowiedzi brzmią "silniczek" albo "ramiona wycieraczek" a tu klops w grudniu podczas podróży do Polski wycieraczki zaczęły zwalniać aż w końcu zatrzymały się całkowicie. Wymieniłem w tedy wszystko na nowe, nowy silniczek i nowe ramiona, dodam, że wyeliminowało to problem zwalniania ale od czasu do czasu zatrzymywały się 10cm przed końcem cyklu przełączałem w tedy na szybszy bieg pochodziły tak z minutkę i cały dzień już był spokój. Na VCDS błędów nie wykazuje Ma ktoś jakąś dobrą radę
  12. Witam Nazywam się Łukasz pochodzę z woj. Opolskiego ale obecnie mieszkam w Niemczech (nad morzem). Rozbijam się 3 litrową B7 avant z 2005r. Dziękuję za przyjęcie mnie do grona klubowiczów-forumowiczów miejmy nadzieję że w przyszłości oficjalnych klubowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...