Skocz do zawartości

Mrozu23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mrozu23

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

168 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mrozu23

0

Reputacja

  1. Ale ja je dopiero kupiłem Dpf jest bo zapala sie wypalanie co jakis czas. Egr i rozrzad sprawdze bo niekt tam nie zaglądał. Egr da sie jakos sprawdzic w VCDS czy trzeba go rozebrac?
  2. Witam, Szukałem czegoś na ten temat i jest tego sporo, ale nie dokładnie z moimi objawami i nic konkretnego. Auto to: A4 B7 2008r. 2.0TDI BRD 170KM Problem polega na tym, że auto trzęsie na wolnych obortach. Dziwne jest to, że jeden dzień jest ok i pracuje równiutko a dzień później znowu telepie. Jeden wtrysk lał ale został zregenerowany. Do tego staram się jeździć ekonomicznie a spalanie i tak na poziomie 10-10,5L w cyklu wyłącznie miejskim (FIS pokazuje 9-9,5L ale kłamie ). Auto wydaje mi się też lekko mułowate. Sprawdzałem w VCDS korekcje wtrysków i o dziwo na każdym z nich korekcja waha się cały czas od -1 do +1 na zmiane. Czy tak powinno być? Błedów nie ma żadnych. Podpowiecie jakie jeszcze moge sprawdzić parametry VCDSem? Auto co prawda jest wystawione na sprzedaż, ale chciałbym uwolnić przyszłego właściciela od tego problemu. Mam nadzieje, żę tym razem temat zgodny z regulaminem bo znowu mnie opierdzielą
  3. Mhmmm. Z tego co pamietam mam ustawione "0" czyli bez limitu. A nie powinno byc tak ze jak wyciagam kluczyki i radio sie wylacza to wylacza sie tez bt? Aktualizacja. Dzisiaj BT wogole przestal byc widoczny dla telefonu Zmienię kodowanie BT na RNS-E + diagnostyka przez K-line i zobaczę czy coś to zmieni. I po problemie. Przy kodowaniu musi koniecznie być diagnostyka przez K-Line bo jeśli zakodujemy przez CAN dzieją się dziwne rzeczy Po zmianie kodowania wszystko działa jak powinno.
  4. Witam, Ostatnio dołożyłem moduł BT z literką "C" do auta i zakodowałem. Wszystko działa jak trzeba ,ale BT nie wyłącza się. Jak wyciągam kluczyki ze stacyjki RNS-E wyłącza się a BT jest połączone dalej z telefonem dopóki nie rozłączę go ręcznie z tel lub wyjdę z zasięgu. Nawet jak podejdę do auta po godzinie i jest zamknięte to BT jest cały czas aktywny. Szukałem w internetach, ale nic na ten temat nie znalazłem. Czy przy kodowaniu 5 cyfry powinno być: 3 - diagnostyka RNS-E przez CAN (mam zakodowaną tą opcję) czy 7 - diagnostyka RNS-E przez K-Line? Czy to może być przyczyną? Dodam, że nie mam multifunkcji w kierownicy (jeszcze ) Kostki przerabiałem zgodnie z instrukcjami na forum więc tu raczej jest OK.
  5. Cześć Wam, Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B7 2008r i prawdopodobnie zasype Was milionem pytań bo całe życie jeździłem BMW i nie mogę się odnaleźć w tym aucie Pozdrawiam Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...