Skocz do zawartości

Pjana

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pjana

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Pjana

0

Reputacja

  1. Witam, stanąłem ostatnio przed zadaniem zredukowania zjawiska "kozy" w mojej a4 b5. Od początku: kupiłem ją około 1,5 roku temu, stała normalnie. Musiałem jednak zmienić amortyzatory z przodu oraz komplet sprężyn. Po wymianie się załamałem. Przód wyszedł do góry o jakieś 4-7 centrymetrów (nie wygląda to estetycznie), a z kolei tył został mniej więcej na tym samym poziomie. Nie miałem pojęcia o tym, że wychodziły one w różnych zawieszeniach. Poza tym miałem nadzieję, że się "ubije". I rzeczywiście, może troszkę siadła po jakimś roku, ale kozą nadal pozostała. Postanowiłem wreszcie to zmienić i szukam kompletu amor + sprężyna do zawieszenia 1be. Szukałem cały dzień po internecie, ale nie potrafię rozróżnić sprężyn 1be od 1ba :/ druga sprawa to amortyzatory, oglądałem sachsy o skróconym skoku ale nie umiem dopasować do nich odpowiednich sprężyn myślałem również nad eibach pro kit -30/-30 ale boję się, że jeśli opuszczę ją od stanu zdrowego zawieszenia 1be 3 cm to koło wejdzie w nadkole, a chciałbym uzyskać efekt około 2-3cm przerwy między kołem a nadkolem. Proszę pomóżcie, wrzucajcie jakieś zdjęcia swoich, chętnie pooglądam Pozdrawiam @edit jeśli chodzi o nacisk na osie to z tabliczki pod maską wyczytałem 1-970kg 2-910/960kg
  2. Witam, od pewnego czasu zmagam się z problemem istniejącym od czasu zakupu samochodu (około 1,5 roku temu). Mianowicie nie mam podświetlenia przycisków deski rozdzielczej oraz pokręteł od ogrzewania.(wyjątkiem jest przycisk od świateł awaryjnych - na nim jedynym mam czerwone podświetlenie). Sprawdziłem już wszystkie bezpieczniki - żaden nie jest przepalony. Na każdej z kostek do których wpina się przyciski mam napięcie z aku, które pojawia się w momencie przekręcenia zapłonu. (przeciwmgłowe po włączeniu świateł). Kilka dni temu podłączyłem pod te kostki przyciski z innego samochodu ze złomu, ale efekt był taki sam, przyciski działają, ale nie mają podświetlenia. Na koniec dodam, że mam również problem ze stacyjką, czasami aby silnik zapalił muszę dopchnąć kluczyk mocno do końca. Czy kostka stacyjki może być winna braku podświetlenia ? Czy może macie jakieś inne pomysły ? Dołączam zdjęcia z rozkładem napięć na kostkach przycisków
  3. Dzięki Piotrek, po 2 latach i mnie przydały się te zdjęcia, zdjąłem plastiki łamiąc tylko jeden zaczep
  4. Witam Ostatnio w moim Audi postanowiłem wymienić amortyzatory oraz sprężyny (wszystkie 4) ponieważ były już mocno zmęczone. Części zakupiłem osobiście, natomiast wymianę zleciłem mechanikowi. Po wymianie pojawiło się stukanie w prawym przednim kole. Mechanik zapewnił mnie, że to nie groźny defekt który poprawią. Oddałem więc auto ponownie, wyszło, że klocki z przodu również nadawały się do śmieci. Po wymianie klocków ciągłe stukanie ustało, ale po przejechaniu pewnego dystansu znów się pojawiło, co dziwne nie jest ono stałym zjawiskiem, pojawia się za każdym razem dopiero gdy przejadę autem kilka kilometrów. Dodatkowo jeśli chociaż minimalnie wcisnę pedał hamulca, stukanie natychmiast ustaje i po puszczeniu hamulca powraca. I tu pojawia się moje pytanie, czy wie ktoś co może powodować to pojawiające się podczas jazdy stukanie w prawym kole ?
  5. Sprawdziłem, zdjąłem i założyłem stojan od nowa i wydaje się, że wszystko gra, także jeszcze raz dziękuje za pomoc.
  6. Po odwróceniu tego stojana(stojanu, nie wiem jak się odmienia) silniczek pracował tylko w jedną stronę bez różnicy czy wciskałem przycisk w dół czy w górę :/ @edit Jednak wcześniej coś źle zrobiłem, odwróciłem stojan i zaczęło działać jak powinno. Z kluczyka obydwie szyby się domykają. Chciałbym więc podziękować użytkownikom jacek70 oraz quadral20004 za pomoc w rozwiązaniu problemu, który frustrował mnie odkąd kupiłem samochód. Dodatkowo po odwróceniu stojanu/a odwróciło się zamykanie i otwieranie okna za pomocą przycisku po stronie kierowcy, po przebadaniu kostek zamieniłem w niej dwa kabelki, aby oba przyciski działały identycznie i wszystko póki co śmiga Martwi mnie tylko fakt, że ten silnik przy którym odwróciłem stojan nagrzewa się dużo intensywniej niż ten który mam po lewej stronie, powinienem się tym martwić ? czy póki chodzi to olać?
  7. Silniczka od szyby nie rozbierałem. Po zdjęciu boczków nie widziałem żadnej izolacji. Zabieram się w takim razie za chwilę za silnik od szyby i dam znać jak mi poszło
  8. Witam Pisałem ostatnio posta na ten temat, ale opisałem problem mało precyzyjnie. Mam problem z domykaniem szyb z kluczyka w moim audi a4 b5 1.8 adr. Mianowicie po przytrzymaniu kluczyka w pozycji domykania, domyka się szyba lewa, natomiast prawa się otwiera I tu pojawia się moje pytanie, co zrobić żeby prawa też się domykała ? Zaznaczę też, że przycisk na drzwiach z prawej strony też działa "odwrotnie" niż w drzwiach lewych Według mnie problem leży w napięciu sterującym mechanizmem w prawych drzwiach, jednak nie wiem co dalej z tym począć, miałem pomysł aby zmienić plus z minusem tego napięcia, jednak nie wiem dokładnie który kabelek z którym i miałem problem z wyjęciem ich z kostki
  9. Witam wszystkich serdecznie, pochodzę z Sosnowca, Śląskie. Od około 2-mcy jestem szczęśliwym posiadaczem audi a4 b5 1.8 ADR, moc nie za duża, ale wszystko przede mną
×
×
  • Dodaj nową pozycję...