Skocz do zawartości

Woyteusz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Woyteusz

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Mazury

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

184 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Woyteusz

1

Reputacja

  1. Mechanik zarzeka się, że to sprawdził i działa poprawnie. Z drugiej strony nie wiem czy to zrobił bo jak mu powiedziałem o tych zaworkach to stwierdził, że to nie jest możliwe przy takim ciśnieniu.
  2. Czujnik wymieniony, wycieków nie ma żadnych. Mechanik sprawdzał ciśnienie w różnych zakresach i jest zgodne z normą podaną przez Audi poza 1,5 tys obrotów Pompa to modyfikacja jaką koledzy wyżej też stosowali. To jest wbrew fizyce bo skoro przy 1,5 brakuje ciśnienia a po zdjęciu nogi z gazu ciśnienie wraca to jest bez sensu zupełnie.
  3. Smok i miska czysta jest. Dwa razy sprawdzana. Olej to shell z tego co pamiętam. Dopiero co wymieniany. Jeżeli byłoby coś zatkane to chyba powinno tym bardziej na jałowym piszczeć? Tak samo w przypadku pompy. W tym przypadku wyłącznie przy 1,5 tys
  4. Ciśnienie spada na moment poniżej 1,2 przy 1,5 obrotów
  5. Witam ponownie Nadal mam problem z piszczącym komunikatem ciśnienia oleju. Co zostało zrobione: -wymiana pompy oleju -wymiana oleju i filtra -wymiana czujnika -sprawdzony wał korbowy i wałek rozrządu. Wszystko w normie. -wyczyszczone zaworki obudowy filtra Komunikat występuje przy 1,5 obrotów po czym przy ich spadku lub zwiększeniu gaśnie. Ma ktoś jakikolwiek pomysł? Mechanik już załamał ręce a człowiek naprawdę się zna. Czy wg was możliwa jest usterka elektroniczna?
  6. Woyteusz. Niech odkręcą obudowę podstawy filtra oleju.Zaworki tam umieszczone mszą chodzić delikatnie- wszystkie 3 szt. Jeśli któryś idzie ciężej do wymiany. Potem dokładnie wszystko wymyć i wysuszyć. Dzięki kolego
  7. Witam To mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Nie jestem mechanikiem i pytanie może być nie na miejscu. Mam dokładnie taki sam problem jak kolega opisywał. Mianowicie ciśnienie oleju w 2.0 tfsi. Wymienione zostało: -pompa na nową modyfikację Cichy na mokrym pasku -czujnik -olej i filtr Nadal przy mocno rozgrzanym silniku świeci się oil preasure przez chwilę i gaśnie. Robi się tak po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów w momencie kiedy jadę powoli lub dojeżdżam do skrzyżowania. Wspominacie o obudowie filtra. Chodzi o obudowę filtra oleju? Czyści się to czy wymienia? Prosiłbym o jakieś wskazówki bo mnie mechanicy finansowo wykończą. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...