Skocz do zawartości

Cukier191

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cukier191

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Chocianów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

404 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Cukier191

0

Reputacja

  1. Cześć, Mam mały problem, od pewnego czasu samoczynnie zapala mi się światło STOP (już 2 razy wywaliło aku) i pewnie problem byłby prosty " kostka pod pedałem hamulca" gdyby nie fakt, że palą się tylko światła w błotnikach te w tylnej klapie są zgaszone ? Ma może ktoś jakiś pomysł co to może być?? Dzięki Za wszelką pomoc.
  2. Wszystko działa. Dzięki za pomoc.
  3. Miałem bardzo podobnie u mnie winny był zawór odmy. Tu masz opisane.
  4. Auto u mechanika, diagnoza : pęknięty wąż na króćcu i spory wyciek płynu. Przy okazji wymieniam również króciec żeby nie robić dwa razy roboty. Mam nadzieję, że grzanie wróci. Dam znać jak poszło. Dzięki za pomoc.
  5. Witam. Mam pytanie, zlokalizowałem u siebie wyciek płynu chłodzącego ( a4 b7 1,8t) standard w tych autach czyli cieknie dość mocno spod króćca w miejscu gdzie zamontowany jest czujnik temperatury. Ale dodatkowym problemem jest brak ogrzewania na wolnych obrotach ( podczas jazdy grzeje normalni) brak grzania pojawił się właśnie przy już dość sporym wycieku. Dolewka płynu około 0, 5 litra na 500 km. Zawsze dość duża plama pod autem. Myślicie, że brak ogrzewania ma coś wspólnego z tym wyciekiem? Z góry dzięki za pomoc.
  6. Cukier191

    Las kontrolek

    Problemem okazała się kostka stacyjki. Dzięki za pomoc.
  7. Cukier191

    Las kontrolek

    Witam Proszę o pomoc bo wydarzyło się dzisiaj coś bardzo dziwnego. Po odpaleniu auta zaczęły mi szaleć kontrolki na desce abs, ESP, komunikat o hamulcach kontrolka ręcznego, poduszka. Nie mam pojęcia co mogło się stać, nigdy wcześniej nie miałem czegoś takiego. ESP i poduszka przy przekręceniu stacyjki dodatkowo tak dziwnie mrugają jakby spadało napięcie. Auto odpala i pracuje normalnie, po trzecim zgaszeniu i odpaleniu auta zostaje tylko kontrolka ESP. Macie może jakiś pomysł co mogło się stać?? Z góry dzięki za pomoc.
  8. Koronka ABS była przyczyną. Wymiana piasty i wszystko działa jak trzeba ?
  9. Piastę już zamówiłem, i w piątek wymieniam. Chodzi mi bardziej czy może być jeszcze jakaś inna przyczyną tych kontrolek.
  10. Witam. Mam problem z zapalającymi się kontrolkami abs i ESP. Pojechałem na kompa i pokazało mi błąd (czujnik obrotowy koła prawy tył) czujnik wymieniony a broblem dalej został z tym, że wcześniej zapalał się przy prędkości 140 a teraz na nowym czujniku przy 90 ?‍♂️ zastanawiam się czy może to być wina piasty bo powiem szczerze, że po oczyszczeniu jej z rdzy itd stan zębów był tragiczny uszczerbione niektóre starte prawie do zera. Rok wcześniej miałem ten sam problem z lewą stroną ale po wymianie czujnika i oczyszczeniu piasty problem zniknął ale piasta z lewej strony była w dużo lepszym stanie. Macie może jakieś inne pomysły i sugestie? Z góry dzięki za pomoc.
  11. Cukier191

    Wycieraczki.

    Czyli ramiona muszą być ułożone tak jak idzie ta zielona linia??
  12. Cukier191

    Wycieraczki.

    Dzięki, przynajmniej mam jakiś punkt zaczepienia. Wiem że wymieniana była przednia szyba bo jak kupowałem auto gość pokazywał mi foty po uderzeniu kamienia, myślę że wtedy musieli coś popierdzielić.
  13. Cukier191

    Wycieraczki.

    Witam. Mam mały denerwujące problem z wycieraczkami a mianowicie chodzi o to że przy starcie wycieraczki najpierw robią delikatnych ruch w dół a później idą normalnie. Zaznaczę że raczej nie jest to problem zacierającego się mechanizmu bo dzieje się tak odkąd mam to auto czyli 3,5 roku. Kupując auto nie zwróciłem uwagi na to że wyciaraczki nie leżą idealnie na podszybiu tak jak powinny w Lini prostej ( zobaczyłem to dopiero po jakimś czasie) moje ułożone są pod lekkim skosem do góry tak że podczas jazdy cały czas je widzę. Próbowałem samodzielnie ustawić wycieraczki w pozycji zero i napewno by mi się to udało gdyby nie ten ruch w dół, podczas ułożenia zero wycieraczki najpierw walą o podszybie a później dopiero idą normalnie tak więc musiałem wrócić do ułożenia lekko pod skosem ? wiecie może co jest przyczyną tego ruchu w dół?
  14. Wymiana czujnika pomogła. Problemu nie ma. Dzięki za pomoc.
  15. Problemem okazał się czujnik temperatury. Po wymianie na oryginalny wszytko działa jak trzeba. Dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...