-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Mayday

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Olsztyn, Skierniewice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
420 wyświetleń profilu
-
Witam pytanie takie do 3.0 asn v6 podejda mi te spręzyny do avanta nie wiem jak to sie dopasowuje ale teraz mam takie niskie auto ze szok wszedzie tre o ziemie nawet na podworku .dzieki za odp https://www.olx.pl/oferta/sprzezyny-amortyzatory-przod-audi-a4-b6-8e-avant-CID5-IDipihN.html#94f603844c lub te 2 http://allegro.pl/amortyzator-mcperson-a4-b6-3-0-v6-i6574932112.html w tym momencie o ile sie nie myle to mam takie beznadzieja https://www.olx.pl/oferta/sprezyny-sportowe-progresywne-h-r-audi-a4-b6-avant-CID5-IDjb0yD.html#8b32168a62
-
Witam jak w temacie potrzebuje kod do radia w tym rzecz ze radio kupilem od kumpla za niewielkie pieniadze tylko tyle ze jest w tym chaczyk brak kodu wyskakuje safe i 2 proby nie udane jakimis kalkulatorami z neta co zrobic moze ktos cos wie na ten temat byłbym bardzo wdzięczny. Podaje nr z radia : AUZ5Z4A5088886
-
Jak w temacie jakiś dobry olej w skrzynie potrzebuje co byście proponowali Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
-
Gaz nie nie Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
-
witam jak w temacie prośba jak wykluczyć te błędy i od czego zacząć ? dzieki foto vcds https://zapodaj.net/621eb02e7fd3a.jpg.html
-
Jak masz rurę dolotowa do przepustnicy na samym środku z tyłu silnika to idzie wiązka gruba po prawej stronie i z pod niej tzn z niej osobno idą 3 kable w szmacie to jeden z nich czarno biały podajze :-) Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
-
Dzięki wszystkim problem zrobiony wczoraj zauważyłem kune pod samochodem potem zajolem się tym czujnikiem od temperatury rozebralem dolot do kolektora ja ci tu pattze a tu przegryzione kable co wiazce lecą 3 kabelki od czujnika ciśnienia biały i niebieski oraz brązowy wchodzące pod pokrywę rozrządu obok filtra oleju. Dzięki za pomoc pozdrawiam :-) Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
-
Jak w temacie mam kostkę elm 327 z paroma diodami na niej oraz vaga bodajże 10~ aktywowanego gdzieś na necie gość pokazywał no i wyszło ok pisze na zielono że aktywowany tylko nie czyta interface ; / może jakieś stery inne? W urządzenia w moim komputerze wszystko jest zmienione tak jak na Google opisane mój win to 7 ultimate co radzicie? :-/
-
Ciśnienie jest okk sprawdzane podawane już na forum chodzi mi o to jak by go całkowicie z fisa wyłączyć żeby nie wyskakiwalo szukam jakiś porad może ktoś się bawił w takim celu i wie ocb Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Tzn. Chodzi mi dokładniej o zmienienie coś w vcds żeby go nie wykrywalo albo wyłączyć jakoś hmm.. Słyszałem że ponoć jak się zmasuje pina od tej kostki co wchodzi w czujnik ciśnienia oleju to przestanie świecić jeszcze nie spr muszę to sprawdzić może i mają rację :-) Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
-
Przeguby wewnętrzne tzw wachadelkowe przerabialem to już pzdr :-D Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
-
Jak w temacie jak pozbyć się go z fisa ; / zmieniłem tylko jedynie jego wartość z kan 35 z 0 na 1000 Więcej się już nie da wyskakiwanie czujnika wyskakuje tera mniej więcej przy 3 tys a wyskakiwalo przy 1800~ co radzicie?
-
Mayday obserwuje zawartość Audi A4 B6/B7
-
Myślę że 90+ napewno było czujnik nie wyświetla nic poniżej 1600~1800 rpm. Hmm co do tego vcds to chyba w ciśnieniu oleju nic się nie bawiono jedynie z napisem na powitaniu logo bose i skladaniem lusterek a co do zmiany tego progu to konkretnie gdzie się go zmienia w wskaźniki na vcds?. Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Z tego ciśnienia co podałem przy tych stopniach co napisałem jest dobre w miarę czy bardziej negatywnie to wychodzi? Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Na dzień dzisiejszy zrobiłem 1700 km odkad zaswieca się ten Oil, silnik chodzi bez zarzutów :-? Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
-
Ciśnienie oleju na różnych obrotach 800~ - 1.2 - 1.0 bar na rozgrzanym dosyć dobrze 1500 ~ 2.0 bar 2000~ 2.5 bar 2500 ~ 3.5 bar 4500 ~ 4.5 bar Wszystko jest przybliżone dosyć dobrze nie jestem w stanie utrzymać równych obrotow. Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Bardzo przepraszam że tak zwlekalem ale nie było kiedy nawet do tego zobaczyc praca po 12... a wolałem już sam wkręcić sobie ten zegar w czujnik ciśnienia oleju bo wolę sam być pewny na 100% niż mechanik na 50 ; / Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
-
Miało być wczoraj szef mnie męczył w pracy nie zdążyłem dzisiaj powinienem sprawdzić to napisze wieczorem :-P jeszcze jedno pytanko co sądzicie o ceramizerach? Przymierzam się do kupna dzisiaj ale nie wiem czy warto proponujcie :-) Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
-
Chodzi o ten czujnik pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego? Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka