Skocz do zawartości

Mayday

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mayday

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Olsztyn, Skierniewice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

372 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mayday

0

Reputacja

  1. Witam pytanie takie do 3.0 asn v6 podejda mi te spręzyny do avanta nie wiem jak to sie dopasowuje ale teraz mam takie niskie auto ze szok wszedzie tre o ziemie nawet na podworku .dzieki za odp https://www.olx.pl/oferta/sprzezyny-amortyzatory-przod-audi-a4-b6-8e-avant-CID5-IDipihN.html#94f603844c lub te 2 http://allegro.pl/amortyzator-mcperson-a4-b6-3-0-v6-i6574932112.html w tym momencie o ile sie nie myle to mam takie beznadzieja https://www.olx.pl/oferta/sprezyny-sportowe-progresywne-h-r-audi-a4-b6-avant-CID5-IDjb0yD.html#8b32168a62
  2. Witam jak w temacie potrzebuje kod do radia w tym rzecz ze radio kupilem od kumpla za niewielkie pieniadze tylko tyle ze jest w tym chaczyk brak kodu wyskakuje safe i 2 proby nie udane jakimis kalkulatorami z neta co zrobic moze ktos cos wie na ten temat byłbym bardzo wdzięczny. Podaje nr z radia : AUZ5Z4A5088886
  3. Jak w temacie jakiś dobry olej w skrzynie potrzebuje co byście proponowali Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
  4. Mayday

    3.0 asn błędy

    Gaz nie nie Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
  5. Mayday

    3.0 asn błędy

    witam jak w temacie prośba jak wykluczyć te błędy i od czego zacząć ? dzieki foto vcds https://zapodaj.net/621eb02e7fd3a.jpg.html
  6. Jak masz rurę dolotowa do przepustnicy na samym środku z tyłu silnika to idzie wiązka gruba po prawej stronie i z pod niej tzn z niej osobno idą 3 kable w szmacie to jeden z nich czarno biały podajze :-) Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
  7. Dzięki wszystkim problem zrobiony wczoraj zauważyłem kune pod samochodem potem zajolem się tym czujnikiem od temperatury rozebralem dolot do kolektora ja ci tu pattze a tu przegryzione kable co wiazce lecą 3 kabelki od czujnika ciśnienia biały i niebieski oraz brązowy wchodzące pod pokrywę rozrządu obok filtra oleju. Dzięki za pomoc pozdrawiam :-) Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
  8. Jak w temacie mam kostkę elm 327 z paroma diodami na niej oraz vaga bodajże 10~ aktywowanego gdzieś na necie gość pokazywał no i wyszło ok pisze na zielono że aktywowany tylko nie czyta interface ; / może jakieś stery inne? W urządzenia w moim komputerze wszystko jest zmienione tak jak na Google opisane mój win to 7 ultimate co radzicie? :-/
  9. Ciśnienie jest okk sprawdzane podawane już na forum chodzi mi o to jak by go całkowicie z fisa wyłączyć żeby nie wyskakiwalo szukam jakiś porad może ktoś się bawił w takim celu i wie ocb Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Tzn. Chodzi mi dokładniej o zmienienie coś w vcds żeby go nie wykrywalo albo wyłączyć jakoś hmm.. Słyszałem że ponoć jak się zmasuje pina od tej kostki co wchodzi w czujnik ciśnienia oleju to przestanie świecić jeszcze nie spr muszę to sprawdzić może i mają rację :-) Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
  10. Mayday

    3,0 v6 multitronic wibruje

    Przeguby wewnętrzne tzw wachadelkowe przerabialem to już pzdr :-D Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
  11. Jak w temacie jak pozbyć się go z fisa ; / zmieniłem tylko jedynie jego wartość z kan 35 z 0 na 1000 Więcej się już nie da wyskakiwanie czujnika wyskakuje tera mniej więcej przy 3 tys a wyskakiwalo przy 1800~ co radzicie?
  12. Myślę że 90+ napewno było czujnik nie wyświetla nic poniżej 1600~1800 rpm. Hmm co do tego vcds to chyba w ciśnieniu oleju nic się nie bawiono jedynie z napisem na powitaniu logo bose i skladaniem lusterek a co do zmiany tego progu to konkretnie gdzie się go zmienia w wskaźniki na vcds?. Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Z tego ciśnienia co podałem przy tych stopniach co napisałem jest dobre w miarę czy bardziej negatywnie to wychodzi? Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Na dzień dzisiejszy zrobiłem 1700 km odkad zaswieca się ten Oil, silnik chodzi bez zarzutów :-? Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
  13. Ciśnienie oleju na różnych obrotach 800~ - 1.2 - 1.0 bar na rozgrzanym dosyć dobrze 1500 ~ 2.0 bar 2000~ 2.5 bar 2500 ~ 3.5 bar 4500 ~ 4.5 bar Wszystko jest przybliżone dosyć dobrze nie jestem w stanie utrzymać równych obrotow. Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka Bardzo przepraszam że tak zwlekalem ale nie było kiedy nawet do tego zobaczyc praca po 12... a wolałem już sam wkręcić sobie ten zegar w czujnik ciśnienia oleju bo wolę sam być pewny na 100% niż mechanik na 50 ; / Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
  14. Miało być wczoraj szef mnie męczył w pracy nie zdążyłem dzisiaj powinienem sprawdzić to napisze wieczorem :-P jeszcze jedno pytanko co sądzicie o ceramizerach? Przymierzam się do kupna dzisiaj ale nie wiem czy warto proponujcie :-) Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
  15. Chodzi o ten czujnik pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego? Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...