Skocz do zawartości

Araskam

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Araskam

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Zachodniopomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

417 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Araskam

0

Reputacja

  1. Jeżeli okaże się, że sztanga nie pracuje jak trzeba to można pomyśleć o używce turbo. Tylko wydaje mi się, że ryzyko iż może być uszkodzone też jest duże....
  2. Okej, w takim razie wrzucę test 11BS i zobaczę czy chodzi w pełnym zakresie. Dam znać.
  3. Witam Od jakiegoś czasu czasem pojawia mi się problem z wyłączaniem się turbo (tak domniemam). Proszę o analizę poniższych logów. błąd 17965 - Regulacja ciśnienia doładowania P1557 - 35-10 - przekroczona granica regulacji - Sporadyczny Najczęściej jak jest zimny i go przycisnę ponad 3 tyś obrotów i nie jest rozgrzany. Po rozgrzaniu zdarza się to również. Nie jest to częsty objaw. Po wyłączeniu silnika moc pojazdu wraca. Nie wiem czy oddać turbo do regeneracji, co jest kosztowne czy coś innego sprawia problem. Załączam screeny z logów statycznych, nastaw podstawowych i z logów dynamicznych (wykresy i tabelaryczne). Gdyby czegoś było za dużo to z góry przepraszam. Liczę na Waszą pomoc i podpowiedź, za co z góry dziękuję. Logi statyczne LOGI BS LOGI DYNAMICZNE
  4. Witam. Przed uruchomieniem (zakodowaniem tylnych szyb - były korby) moduł miał nazwę Controller: 8E0 959 433 AR. Po zaadoptowaniu tylnych szyb moduł zmienił nazwę na: Controller: 8E0 959 433 AS. Kluczyk oryginalny: 8Z0 837 231D 433,92MHz 47/03 Kluczyk z modelu B7: 8E0 837 220K 433MHz. Jak napisałem powyżej, nie widzi kluczyka z B7.
  5. Drodzy koledzy... Jak to w końcu jest z tym kluczykiem. Pomimo wielu prób, nie mogę go zakodować!
  6. Czy rzeczywiście żaden z kolegów nie jest wstanie mi pomóc lub potwierdzić moje przypuszczenia, że pilot nie działa.... przy naciskaniu przycisków dioda działa (chociaż to nie jest potwierdzenie).
  7. Witam Nawiązując do modów mojego auta. Ad.4 - wstawiłem fotele w wersji Sline od audi a4 b7 w wersji czarnej. Mają elektryczne lędźwie, stawienie siedziska, wysokości fotela, pochyłu fotela zostało manualne. Po przejechaniu długiej trasy ponad 2 tyś km stwierdzam, że był to bardzo dobry pomysł. Są dużo wygodniejsze, poza tym nieoceniona jest zmiana podparcia nóg na siedzisku. Ostatnio udało mi się nabyć kierownicę z nowym obszyciem skórzanym w kolorze Martim. Tutaj kolejny plus, auto prowadzi się peweniej (ręce się nie ślizgają). Zobacz całą galerię | Aukcjoner.pl - darmowe galerie na Allegro W między czasie postaram się zrobić foto story całego auta.
  8. Proszę o cenę na priv jeśli radio jeszcze aktualne.
  9. Witam W nawiązaniu do ww. wpisu posiadam kluczyk 8Z0 837 231D 433,92MHz 47/03 oraz moduł komfortu 8E0 959 433 AR - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu. Kupiłem kluczyk z Audi b7 8E0 837 220K 433MHz. Według przeczytanych informacji powinienem bez problemu go zaadoptować w swojej audi b6 (grudzień 2003). Obecnie mam zakodowany 1 kluczyk scyzoryk z b6. Wiem, że mogę przełożyć pastylkę immo z kluczyka b6 ale chce mieć drugi (mam jeden scyzoryk i klucz awaryjny - z awaryjnego nie da się wyjąć bo transponder jest przyklejony a nie chcę połamać). Zatem: 1. Czy gdybym przełożył transponder z kluczyka b6 to mogę zakodować kluczyk b7 bez użycia PINu? Zakładam iż w kanale 46 adaptacja 010 kanał 21 wpisałbym 0 żeby wykasować oryginalny i następnie znowu 1 żeby dopisać z b7. Chciałem sprawdzić czy auto widzi kluczyk od b7 w grupie 46 bloki pomiarowe 08 kanał 007 przyciskając guziki w pilocie z b7, gdzie w drugiej kolumnie powinna się zmieniać cyfra 0 na 1, 2 lub 3 w zależności od naciśnięcia przycisku. (tak się dzieje naciskając przyciski oryginalnego kluczyka). Niestety nic nie widać przy kluczyku b7. (sprawdzałem według instrukcji wideo kolegi Isius - druga strona tematu). Czy to oznacza, że jest wadliwy, bo moja centralka powinna widzieć 433MHz - jak doczytałem na forum? 2. Aby dodać drugi kluczyk powinienem: - kupić pastylkę immo np. TRANSPONDER ID 48 CRYPTO MEGAMOS (ID48 TP08 T6) PREKODOWANY - CAN http://allegro.pl/transponder-can-id48-prekodowany-audi-pamiec-chip-i6639100182.html - zdobyć PIN auta, mam zywkły kabel kkl więc pewnie powinienem kupić http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3-6-pl-full-audi-seat-skoda-vw-i5698995268.html#thumb/1 za 100 zł Wtedy dopiero będę mógł dodać więcej niż jeden kluczyk - w module 46 zalogować się do sterownika i dopiero wprowadzić wartość 2 w kanale 21? Teraz nie przyjmuje mi nr 2. Ale czy to zadziała jeżeli nie widzę teraz dzialania kluczyka b7? Z góry dziękuję za odpowiedzi i przepraszam jeżeli informacje są już na forum ale ich nie odnalazłem. Arek.
  10. Witam Minęły dwa lata jak śmigam tym autkiem. Z założeń początkowych Oczywiście chciałbym parę rzeczy zrobić, m.in.: 1. Zmienić lusterko wsteczne i boczne na fotochrom. Sprawdziłem - moduł komfortu obsługuje. 2. Podświetlenie drzwi - białe lampki. Nie wiem czy mam instalację? 3. Dołożyć subwoofer w bagażniku z oryginalną wiązką audio. 4. Gdybym znalazł niebieskie fotele to bardzo chętnie dołożę w wersji S-line (kubełki). 5. Instalacja elektrycznych szyb w drzwiach tylnych. 6. Zastanawiałem się nad zmianą radia 1 DIN na 2 DIN. Instrukcję już przerobiłem więc wiem co i jak. Chciałbym aby radio 2 DIN również obsługiwało telefon przez bluetooth. Czy może ktoś mi potwierdzić które oryginalne radio ma taką funkcjonalność. Zrobione: 2 - podświetlenie lampkami białymi drzwi. 3 - dodałem subwoofer 5 - udało mi się nabyć boczki tylne w kolorze niebieskim od b7 (niewielka różnica odcienia - nie rzuca się w oczy) z obsługą elektryki, tj. podświetlenie lampek czerwonych i białych oraz klamek. Kupiłem oryginalny z ASO (90zł) panel na 4 elektryczne szyby - przyciski kupiłem osobno z b7. Do zrobienia: 1 Jeśli uda mi się dostać w dobrej cenie. 4 Szukam wersji sport w kolorze granatowym ale chyba nie produkowali takich w materiale. 6 2 DIN jest póki co stanowczo za drogie (RSN-E). Obecnie mam radio Becker Indiana Polis Pro z obsługą mp3, zmieniarką CD, obsługą telefonu i GPS (z tego nie korzystam).
  11. Okej, logiczne. A jakiś sprawdzony sposób wycięcia? Nawiercanie małym wiertłem i wycinanie...
  12. Witam A tak z innej beczki :-) Czym najlepiej wyciąć otwór na białe lampki w boczkach drzwi? Ktoś ma właściwe wymiary otworu? Tam jest dosyć twardy plastik i żeby zrobić to dokładnie i równo może być problem....
  13. Witam Moduł 8E0 959 433 AH obsługuje wersje elektrycznych szyb z przodu i z tyłu. Ty potrzebujesz 8E0 959 433 AJ Masz to opisane w wątku: Nie ma możliwości zakodowania go do obsługi korb z tylu. Prawdopodobnie poprzedni właściciel wymienił moduł komfortu na obsługujący tylko elektryczne szyby, a nie zdążył włożyć instalacji dla elektrycznych szyb albo oryginalny moduł się zepsuł i włożył co miał. U siebie wkładałem ostatnio elektryczne szyby i miałem w związku z tym parę problemów, m.in. z błędami w module komfortu z uwagi na błędne kodowanie i złe podłączenie instalacji. A masz podświetlenie nóg?
  14. Dzięki Panowie za potwierdzenie moich przypuszczeń. Nie chciałem niczego sknocić, stąd "głupie" pytania. Dzisiaj udało się wszystko sprawdzić i podłączyć jak trzeba. Zostały mi jeszcze dwa błedy które po skasowaniu wracają: 01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 62-00 No or Incorrect Adjustment 01334 - Door Control Module; Rear Right (J398) 62-00 No or Incorrect Adjustment Komunikaty mówią o nieprawidłowym ustawieniu? Czy trzeba zaprogramować szyby tylne (kodowanie opuszczenia i podnoszenia)? Póki co nie działa mi automatyczne opuszczanie i podnoszenie z kluczyka oraz z przycisku. Jutro postaram się zakodować. (Kodowanie w module komfortu nie zmieniło się). Kolejna sprawa - to nie mam zasilania na czerwonych lampkach - nie dociera napięcie. Kostki w silniczkach siedzą prawidłowo, instalacja jest oryginalna w drzwiach - nie klejona, więc powinny z automatu się włączyć? Szyby i centralny działa - czyli zasilanie jest prawidłowe. Jeżeli ma ktoś jakieś pomysły to chętnie je sprawdzę. Pozdrawiam ----------------------------------------------------------------------------- Panowie, informuję że wszystko już śmiga jak trzeba. Ostatnie dwa błędy wynikały z błędnej adaptacji kanału 62 w grupie 46 - moduł komfortu. Po wrzuceniu w kodowaniu na 0 (elektryczne szyby przód i tył) na kanale 62 w adaptacji wpisało mi automatycznie wartość 95. Po wprowadzeniu prawidłowej wartości (15) błędy zniknęły i dało się zaprogramować szyby (automatyczne opuszczanie i podnoszenie). Od tej chwili nawet te funkcje działają z pilota. Lampki zaczęły poprawnie działać. Dziękuję za cierpliwość i pomoc. Pozdrawiam
  15. Dziękuje za podpowiedź. Dzisiaj tego nie zweryfikowałem z uwagi na deszczowe popołudnie. A co z drugim pytaniem dotyczącym komunikacji CAN i instalacji elektrycznej drzwi do 2003? Fakt jest taki, że wymieniłem wewnętrzną elektrykę tapicerek we wszystkich drzwiach. Zmienione wiązki przednich drzwi mają czerwoną lampkę. Oryginalne obsługiwały tylko elektrykę szyb przednich. Przód działa poprawnie (Do słupka A instalacja przednich drzwi została stara - czyli nowsza). Według tego co wyczytałem w forum gdyby fakt posiadania starszej wiązki miał znaczenie powinienem zmienić piny w słupku B Obecnie mam pin 13 - bezpiecznik 15A pin 11 - bezpiecznik 30A pin 3 - CAN LOW pin 20 - CAN HIGH pin 14 - inklinacja Z uwagi na instalację od słupka B do drzwi - 8E0 971 687E oraz instalację tapicerek drzwi 8E0 971 693F czy podłączenie powinno wyglądać następująco: pin 3 - bezpiecznik 15A pin 11 - bezpiecznik 30A pin 4 - inklinacja którą trzeba połączyć w słupku A z pinem 14 pin 5 - CAN HIGH połączony w słupku A z pinem 20 pin 6 - CAN LOW połączony w słupku A z pinem 3 dla obu wersji w pin 1 jest masa. Jeżeli jutro pogoda będzie przyjaźniejsza to mógłbym to sprawdzić po potwierdzeniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...