
Chakus
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Czyli tylko kupić na allegro i przelutowac? Bo słyszałem że to się robi w poliftach. Tutaj inna zabawa
-
Witam. Padł mi fis i praktycznie do niczego już się nie nadaje;/ Jak to jest z naprawą? Starczy kupno wyświetlacza na allegro i przelutowac? Słyszałem że niby potem zabawa vagiem jest żeby kodować. (Foto robione przez pasażera jakby ktoś zaszeryfowal). Pozdrawiam A4 B5 96r AFN
-
Dzięki za rady. Będę szukał zderzaka od polifa z spryskami. Ogólnie ja chcę sobie pierw wrzucić wtryski 216 icek i mapę. Potem zbierać kasę i już polecieć grubiej. Turbo awx z kolektorami, pompa 11,wałek sdi, wtryski 230. I wtedy myślę że ok 170-180km powinna wypluć.
-
Witam. Powróciłem ostatnio do korzeni i zakupiłem znów A4?. A4 1.9TDI AFN. 1996r. Przebieg 450tys?? Wyposazenie; -Klimatronic -Pelen fis (wylany wyświetlacz;(() -Tempomat -Ele. szyby przód -Ele. lusterka -i chyba na tyle;D Modyfikacje; -Zawias H-R nie za nisko nie za wysoko;) -Zaslepiony EGR -Lampy polift -Fotele i tylna kanapa polift Plany: Na pewno wleca na początek wtryski 216, frontowy icek i mapa. Po tym będę myślał. Docelowo chciałbym ok 160-170km i ok 350nm. Wizualnie to odświeżenie lakieru oraz przedni zderzak od S. (Ewentualnie polift). Aluski jakieś ładne 17 i skóra recaro. Hamulce myślę Ori rozmiar ale jakaś mikoda GT czy coś podobnego wjedzie;). Na pewno przeglądając forum znajdę duuzo innych kreatywnych modyfikacji które będę chciał zamontować;). Samochod po zakupie wiadomo, nowe filtry i olej. Rozrząd był nie dawno robiony więc mam spokój. Turbo rok temu regenerowane. Z chęcią wysłucham rad i hejtow;) 9.08.2018. Z racji rozczelenienia się pompy wtryskowej. Została ona uszczelniona i zregenerowana;) Dodatkowo wleciało nowe Turbo (lekka hybryda), kolektor AWX. Cała instalacja EGR została wywalona, lekko zwiększona dawka na pompie. No i wpadł zegar doładowania w kratkę nawiewu;) Na chwilę obecną nie przewiduje pompy 11. W przyszłym miesiącu wjeżdżają 216/230 następnie 1mas z kevlarem. Celuje w ok 150-160km;)
-
Witam mam problem w mojej b5. Motor 1z. 95r. Problem jest taki ze po załączeniu patyka wycieraczek w dol (tryb manualny 1razowy) od czasu do czasu pojawiają mi sie wszystkie kontrolki na zegarach i odlacza na chwile obrotke i licznik. Oraz licznik tripa. Po chwili wszystko ok. Czasem climatronic sam sie zalacza ale tp myślę kwestia panelu bo ciezko cos zemna współpracuje. Problem z zegarami ustal. Zostala kwestia ciągłego restartu tripa po wyjeciu kluczyka
-
A co z ic? Bo mamw garażu od bmw duzo wiekszy i mysle czy nie wsadzic
-
Poprawka na 1z.( ah ta duza klawiatura w smartzlomie). Od czego wtryski? Bo jak pojadę na stacje demontażu to zebym wiedzial jak im wytłumaczyć. Same wtryski odrazu wsadzić czy odrazu z programem?
-
Na kompie pokazalo tylko absa. Kopci lekko jak przydusze ale wydaje mi sie ze przez to ze poprzedni właściciel wsadzil jakis box in allegro. Jest bardzo zwawy jak nie 90km;)
-
Mam problem z moim 90konnym 1z. Podczas jazdy przy niskich obrotach rzędu 1000-1600 na piątym biegu ( najbardziej odczuwalne) sa drgania calym autem po przekruczeniu tych obrotów problem znika. Myslalem o dwumasie ale z tego co wiem to nie posiadam.
-
Witam wiem ze jest duzo tematow na forum ale chciałbym indywidualnie pod siebie kolka rzeczy dowiedzieć. Wiec mam kilka pytan. Motorek mam w dobrej kondycji i chciałbym tak z 130-150kucykow wyciągnąć. Koszta wiem ze duze beda ale wszystko po troszkę. Jakie wtryski wsadzić ? Czy zmiana turbo wchodzi w gre? Czy większy ic cos da oraz wyrzucenie kata i zrobienie przelotu no i oczywiście program. Z gory dzieki za pomoc.
-
Witam wszystkich. Nazywam sie Kamil mam 21lat. Z zawodu jestem kierowca, mieszkam w Wałbrzychu. Moja przygoda z audi zaczela sie w Weekend;) posiadam a4 90km z 94r. Blacharsko i technicznie mozna powiedzieć igielka hehe;) Mysle ze milo spedze tutaj czas. Pozdrawiam;)