Bajak

Pasjonat
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bajak

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      ?ukasz
    • Lokalizacja
      Adamówka

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    89 wyświetleń profilu
    1. Z tego co się orientuje to raczej nie
    2. No wiadomo koszt może być różny, zależy co i ile bedzie rzeczy do zrobienia. Wybór należy do Ciebie
    3. Żarówki kupiłem jeszcze do starych lamp z myślą że może coś sie poprawi ale bez wiekszego skutku. Po założeniu nowych lamp przełożyłem je z powrotem i tak już zostały. A jeżdze na nich już dobre półtora roku i póki co sie nie popaliły. Jak sie spalą to wiadoma sprawa że włoże zwykłe
    4. Musisz dać dystanse bo inaczej nie bardzo założysz te głośniki.
    5. Ja w swojej wymieniałem na DEPO i powiem szczerze, że różnica jest kolosalna. Jak zobaczyłem stare po demontażu to sie za głowe złapałem, odbłyśniki wypalone prawie do końca, do tego brudna soczewka itd. Nie dało rady jeździć w nocy, a już nie mówie jak padał deszcz i jeszcze ktoś z przeciwka jechał, porażka, często musiałem nieźle zwalniać żeby np dojrzeć ewentualnego rowerzyste lub cokolwiek na drodze(chociażby pobocze ) Włożyłem nowe z Depo i aż chce się jeździć. Dołożyłem jeszcze żarówki Philipsa +150% światła i jest bajka A Koszt też nie jest kto wie jaki, za nowe dałem 340 już z przesyłką i co najważniejsze nie trzeba unieruchamiać auta by wysłać stare lampy do regeneracji, czekać itd, a regeneracja i koszty przesyłki wyjdą niewiele mniej, więc nic tylko po prostu zamówić nowe, chwila wolnego czasu i lampy wymienione
    6. No mnie sie wydaje że lepiej dołożyć te pare złotych i mieć zrobione jak należy. Zrobisz jak uważasz, ja osobiście wole dopłacić więcej i być spokojnym że mi nie odetnie mocy zaraz po wyjechaniu na droge, bo ciągłe stawanie i ponowne odpalanie auta doprowadzało mnie do szału ( już nie wspomne o autostradzie )
    7. Regeneracje robiłem w Audi A4 B5. Auto bylo robione u znajomego mechaniki i to on demontował turbine, wysyłał i później montował. Wszystko wiadomo uzgadnial ze mną na bieżąco. Wszsytkie turbiny jakie robił wysyłał wlasnie tam. W mojej bylo tak: - wytarty wałek na uszczelnieniu -piaskowanie koła kompresji -przegrzana osłonka termiczna -z obu stron wytarte łożysko oporowe -wytarte kierownice zmiennej geometrii -nieszczelny talerzyk, olej w muszli ssącej -nowy wałek, koło kompresji, talerzyk, zmienna geometria, osłonka. Za naprawe i części wyszło 1100zł plus 70zł za przesyłkę juz w obie strony. Teraz wszystko chodzi jak należy, wcześniej ją odcinało przy pewnych obrotach, przeładowywało ją, teraz jest ok.
    8. Polecam ASO BOSH w Stalowej Woli, sam ostatnio tam regenerowałem. Najpierw robią kontrole i oceniają co jest do zrobienia i jaki koszt. Jeśli sie decydujesz na naprawe to robią, jeśli nie to zabierasz z powrotem. Wycena jest darmowa. Także jak najbardziej polecam. Znajomi też tylko tam polecają.
    9. Witam, sprawa jest następująca. Otóż, podczas słuchania muzyki, z okolic nadkola/tylnego zderzaka po obu stronach auta słychać takie jakby pierdzenie, trzepotanie jakby gumą o coś, glownie slychac to przy wiekszym basie i jego tonach. Slychac to zarówno wewnątrz bagażnika jak i na zewnątrz. Strasznie mnie to denerwuje. Znalazłem ostatnio temat z tym zwiazany ale w B6. I teraz pytanie, czy ktos z Was juz rozwiązał ten problem u siebie ale wlasnie w B5 w Avancie? Jak sie za to zabrać, którędy najlepiej, czy poprzez sciągniecie zderzaka czy poprzez srodek bagażnika. Przydalby sie jakis dokladny opis. Z góry dziękuję i pozdrawiam niżej dołączam link do podobnego tamatu z B6 https://a4-klub.pl/topic/81131-all-b6-wyeliminowanie-pierdzenia-w-avancie-przy-słuchaniu-muzyki/?page=2
    10. O tym właśnie wiem, bardziej zastanawia mnie to, co zrobić z dołem, czyli całym czarnym progiem itd. Ale jeśli nic nie wymyśle to pozostanie tak jak jest, może kiedyś jak fundusze bardziej pozwolą to zaopatrze sie w te dokładki z laminatu i zobacze jakby to "siedziało"
    11. Powiem tak, jak kupiłem swoją A4 to miałem pomalowaną tylko tylną dokładke w kolor, przednia była czarna tak samo jak i progi. Po pewnym czasie postanowiłem przemalować też przednią. No ale wiadomo z biegiem czasu sie porysowała i ostatnio własnie znowu ją musiałem odnowić. Mi ogólnie widzi się żeby zrobić u siebie cały spód pod kolor, czyli dokładki, które już mam ogarnięte, jak i boku, czyli progi i dolne listwy, bo raczej ściągać ich nie będe. Tylko właśnie już od dłuższego czasu śledze internet i wszystkie możliwe strony, sklepy, forum itd gdzie znajde dokładki progów coś a'la z s4, żeby wszystko dać pod kolor, ale tak samo jak to długo już szukam itd, tak samo długo zastanawiam się nad tym czy to robić. Ostatnio widziałem wlasnie identyczną jak moja srebrna, przód tył w kolorze a boki po prostu pomalowane też pod kolor, bez zadnych dokładek, nakładek itp, gość poszedł widac troche na łatwizne, ale tak raczej robił nie będe. Także dalej będe myślał co z tym zrobic. Troche cięzki temat z tym a za razem troche kosztowny. Póki co musze cieszyć oko tym co mam Zdjęcie będzie jutro bo dziś brakło czasu
    12. Moja dokładka była troche porysowana, miałe pare głębszych rys itd. Chciałem kupić nową ale pomyślałem że sam to jakoś "odnowie". Potraktowałem ją po prostu papierem ściernym różnymi gradacjami żeby była jak najbardziej gładka(bez tcyh głębokich rys) a jednocześnie żeby sie jakoś lakier trzymał. Wszystko poczyściłem, odtłuściłem itp. Później spray wybrany najbardziej możliwie pod kolor autka i ogień położyłem w sumie 3 warstwy i wydaje mi sie ze jest git. Oczywiście widać drobne niedoskonałości po tych rysach, bo niektórych nie dało sie aż tak zminimalizować, bo inaczej na wylot bym papierem przetarł ale myśle że efekt końcowy jest w miare przyzwoity Jutro cykne fotke jak nie zapomne i pokaże co wyszło
    13. A możesz mniej więcej naprowadzić gdzie szukać tej kostki w schowku? Tzn gdzie "pchać" ręce i szukać, za subwooferem od strony karoserii czy od strony bagażnika? Na górze czy na dole? Tak mniej więcej
    14. Dziś udało mi się wkręcić wkręty bez zdejmowania zderzaka, musiałem jedynie usunąć te aluminiowe "haczyki", takie jakby kołeczki na końcach, bo przez nie, nie mogłem docisnąć do końca dokładki. Poza tym poszło w miare sprawnie a co najważniejsze efekt osiągnięty i najważniejsze dokładka odmalowana na nowo więc wszystko już jest tak jak ma być.
    15. Tylko żeby właśnie "złapać" je na końcach wkrętami, pasowałoby pewnie ściągnąć nadkola i jakoś sie dostać do łączenia od środka, albo zdjąć zderzak, bo tak to nie bardzo jest jak je wkręcic, a od spodu nie będe kręcił bo będzie widać Czy może inaczej sie za to zabierałes? Jutro wolne więc coś bym pokombinował i przy okazji odmalował z powrotem w kolor bo już troszke sie porysowała