Skocz do zawartości

Bajak

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bajak

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Adamówka

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

463 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Bajak

1

Reputacja

  1. Odnośnie szyb, ja u siebie (avant) mam tył na 70% a przód na 30%, 90% to już całkiem smoła jak w busach ze nic kompletnie nie widac Felgi 18' fajnie by siadły, plus troche ją jeszcze obniżyć bo bedzie za wysoko, a podejrzewam oglądając zdjęcia że masz zawieszenie standardowe 1BA więc obniżenie byłoby koniecznością przy większych felgach. Po lifcie w zagarach folii już nie ma, są zwykłe białe żarówki na wcisk, ja osobiscie nie zmieniałbym na niebieski tylko zostawiłbym takie jakie są białe z czerwonymi strzałkami, tak jak reszta konsoli. Reszta również na czerwono, przyciski w lampkach podsufitki, włączniki szyb, przyciski np klimy itd, poza oczywiście zagarami-zagary na biało! W kwestii zderzaka masz dużo opcji, zmiana na ten z eski, lub np w tym pomalować w kolor dokładke, kratki czy jak tam chcesz, tak samo pasowałony zrobić z resztą czyli tylną dokładką zderzaka i progami łącznie z listwami drzwi, tak jak wspomniał #ziolek335 obniży to wizualnie auto. Co do koloru lampek w podsufitce to kupujesz rurkowe ledowe (długość z tego co pamiętam to 36mm, ale moge sie mylić bo dawno kupowałem) barwa biały zimny i świecą wtedy jak głupie, cały środek ładnie oświetlony a nie na żółto i słabo jak w ori Te mniejsze lampki z przodu pojedyńczo włączane też mozna wymienic na ledowe, z tego co pamiętam to idzie tam żarówka T5w, tylko dobrze jest wybrać taką która po włożeniu będzie świecic równie dobrze dookoła albo konkretnie na boki, a nie na wprost bo mocowanie jest jakby rownoległe do poziomu dachu i wtedy strumień światła będzie szedł jakby wprost na przód a nie na dół to samo możesz zastosować z tyłu. Ja osobiscie mam całe oswietlenie ledowe, lampka podsufitki przód/tył/bagażnik, podświetlenie rejestracji, schowek przedni, podświetlenie miejsca na nogi przód/tył plus podświetlone drzwi przód tył żeby czasami w kałuże nie wysiąść Chromowane ramki zegarów to już wedle uznania, ja osobiscie o tym nie myslalem i chyba nie będe zakłądał. Lotka jakaś mała powinna fajnie wyglądać po obniżeniu z fajną felą i czarnymi szybami. Nakładki na pedały bym odpuścił. Grill Rs całkiem fajnie by sie prezentował, nawet gdyby był cały czarny, osobiście mam cały czarny lecz ori (drugi w zapasie w chromie jak i znaczek w chromie też posiadam na zmiane ) Te starte plastiki np z uchwytów drzwi czy np wciskaną klapke zapalniczki można łatwo oszyścic z tej gumy np jakimś drewnianym patyczkiem( coś w stylu patyczek z loków) lub jakis plastikowy, tak żeby nie porysować, np w przypadku robienia tego srubokrętem pozniej można to pomalować albo normalnym lakierem, plastidipem albo oklecić czym tam chcesz, sposobów jest dużo, albo po prostu jeśli nie będą bardzo porysowane zostawić tak jak są, oczywiscie po zdarciu tej gumy, ewentualnie przypolerowac, Nie wiem jakie tam masz dekory w środku, ale też fajna opcja okleić je np w carbon albo szczotkowane aluminium, w subie to zalezy od koloru tapicerki jaką masz w srodku, ja osobiscie okleiłem wszystkie dekory w carbon połysk i jest lux Troche sie rozpisałem ale jeszcze coś na pewno bym znalazł do pomodzenia pozdro i dbaj o nią
  2. Też mam polift 99r, modelowo 2000 i AVG
  3. Różnicy nie powinno być w świeceniu ale wyglądać raczej nie będą. Takie jest moje zdanie
  4. Żarówki kupiłem jeszcze do starych lamp z myślą że może coś sie poprawi ale bez wiekszego skutku. Po założeniu nowych lamp przełożyłem je z powrotem i tak już zostały. A jeżdze na nich już dobre półtora roku i póki co sie nie popaliły. Jak sie spalą to wiadoma sprawa że włoże zwykłe
  5. Bajak

    Glosniki 10 cm

    Musisz dać dystanse bo inaczej nie bardzo założysz te głośniki.
  6. Ja w swojej wymieniałem na DEPO i powiem szczerze, że różnica jest kolosalna. Jak zobaczyłem stare po demontażu to sie za głowe złapałem, odbłyśniki wypalone prawie do końca, do tego brudna soczewka itd. Nie dało rady jeździć w nocy, a już nie mówie jak padał deszcz i jeszcze ktoś z przeciwka jechał, porażka, często musiałem nieźle zwalniać żeby np dojrzeć ewentualnego rowerzyste lub cokolwiek na drodze(chociażby pobocze ) Włożyłem nowe z Depo i aż chce się jeździć. Dołożyłem jeszcze żarówki Philipsa +150% światła i jest bajka A Koszt też nie jest kto wie jaki, za nowe dałem 340 już z przesyłką i co najważniejsze nie trzeba unieruchamiać auta by wysłać stare lampy do regeneracji, czekać itd, a regeneracja i koszty przesyłki wyjdą niewiele mniej, więc nic tylko po prostu zamówić nowe, chwila wolnego czasu i lampy wymienione
  7. Witam, sprawa jest następująca. Otóż, podczas słuchania muzyki, z okolic nadkola/tylnego zderzaka po obu stronach auta słychać takie jakby pierdzenie, trzepotanie jakby gumą o coś, glownie slychac to przy wiekszym basie i jego tonach. Slychac to zarówno wewnątrz bagażnika jak i na zewnątrz. Strasznie mnie to denerwuje. Znalazłem ostatnio temat z tym zwiazany ale w B6. I teraz pytanie, czy ktos z Was juz rozwiązał ten problem u siebie ale wlasnie w B5 w Avancie? Jak sie za to zabrać, którędy najlepiej, czy poprzez sciągniecie zderzaka czy poprzez srodek bagażnika. Przydalby sie jakis dokladny opis. Z góry dziękuję i pozdrawiam niżej dołączam link do podobnego tamatu z B6 https://a4-klub.pl/topic/81131-all-b6-wyeliminowanie-pierdzenia-w-avancie-przy-słuchaniu-muzyki/?page=2
  8. O tym właśnie wiem, bardziej zastanawia mnie to, co zrobić z dołem, czyli całym czarnym progiem itd. Ale jeśli nic nie wymyśle to pozostanie tak jak jest, może kiedyś jak fundusze bardziej pozwolą to zaopatrze sie w te dokładki z laminatu i zobacze jakby to "siedziało"
  9. Powiem tak, jak kupiłem swoją A4 to miałem pomalowaną tylko tylną dokładke w kolor, przednia była czarna tak samo jak i progi. Po pewnym czasie postanowiłem przemalować też przednią. No ale wiadomo z biegiem czasu sie porysowała i ostatnio własnie znowu ją musiałem odnowić. Mi ogólnie widzi się żeby zrobić u siebie cały spód pod kolor, czyli dokładki, które już mam ogarnięte, jak i boku, czyli progi i dolne listwy, bo raczej ściągać ich nie będe. Tylko właśnie już od dłuższego czasu śledze internet i wszystkie możliwe strony, sklepy, forum itd gdzie znajde dokładki progów coś a'la z s4, żeby wszystko dać pod kolor, ale tak samo jak to długo już szukam itd, tak samo długo zastanawiam się nad tym czy to robić. Ostatnio widziałem wlasnie identyczną jak moja srebrna, przód tył w kolorze a boki po prostu pomalowane też pod kolor, bez zadnych dokładek, nakładek itp, gość poszedł widac troche na łatwizne, ale tak raczej robił nie będe. Także dalej będe myślał co z tym zrobic. Troche cięzki temat z tym a za razem troche kosztowny. Póki co musze cieszyć oko tym co mam Zdjęcie będzie jutro bo dziś brakło czasu
  10. Moja dokładka była troche porysowana, miałe pare głębszych rys itd. Chciałem kupić nową ale pomyślałem że sam to jakoś "odnowie". Potraktowałem ją po prostu papierem ściernym różnymi gradacjami żeby była jak najbardziej gładka(bez tcyh głębokich rys) a jednocześnie żeby sie jakoś lakier trzymał. Wszystko poczyściłem, odtłuściłem itp. Później spray wybrany najbardziej możliwie pod kolor autka i ogień położyłem w sumie 3 warstwy i wydaje mi sie ze jest git. Oczywiście widać drobne niedoskonałości po tych rysach, bo niektórych nie dało sie aż tak zminimalizować, bo inaczej na wylot bym papierem przetarł ale myśle że efekt końcowy jest w miare przyzwoity Jutro cykne fotke jak nie zapomne i pokaże co wyszło
  11. Bajak

    Subwoofer fabryczny

    A możesz mniej więcej naprowadzić gdzie szukać tej kostki w schowku? Tzn gdzie "pchać" ręce i szukać, za subwooferem od strony karoserii czy od strony bagażnika? Na górze czy na dole? Tak mniej więcej
  12. Dziś udało mi się wkręcić wkręty bez zdejmowania zderzaka, musiałem jedynie usunąć te aluminiowe "haczyki", takie jakby kołeczki na końcach, bo przez nie, nie mogłem docisnąć do końca dokładki. Poza tym poszło w miare sprawnie a co najważniejsze efekt osiągnięty i najważniejsze dokładka odmalowana na nowo więc wszystko już jest tak jak ma być.
  13. Tylko żeby właśnie "złapać" je na końcach wkrętami, pasowałoby pewnie ściągnąć nadkola i jakoś sie dostać do łączenia od środka, albo zdjąć zderzak, bo tak to nie bardzo jest jak je wkręcic, a od spodu nie będe kręcił bo będzie widać Czy może inaczej sie za to zabierałes? Jutro wolne więc coś bym pokombinował i przy okazji odmalował z powrotem w kolor bo już troszke sie porysowała
  14. Witam wszystkich Otóż dokładka przedniego zderzaka w mojej niuni troche odstaje, niby trzyma się dobrze, ale czasami przy większych dołkach lubi minimalnie odejść końcem od zderzaka, przez co za każdym razem musze ją lekko docisnąć na swoje miejsce. Całe odejście nie jest duże, to raptem coś około jednego centymetra odstaje, ale jednak. Nawet też jak już ją docisnę na miejsce, to przy końcach widać że lekko odstaje i jest większa "szpara". Te zatrzaski niby trzymają ale wydaje mi sie że troche jakby same z siebie się "poddały" ku dołowi i dlatego efekt jest jaki jest i dlatego nawet jak je zatrzasne to i tak jest prześwit lekki. Nie wiem, może dogięcie ich w drugą strone coś da, by po ponownym dociśnięciu lepiej trzymało? Macie jakieś pomysły na to? Nie wiem, czy potraktować to jakimiś wkrętami żeby docisnąc ją "na zawsze", czy jak... Nie mam zielonego pojęcia. Jak macie jakiś pomysł to bardzo bym prosił o pomoc, rade, jakieś wskazówki Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...