PawelVK

Pasjonat
    • Zawartość

      154
    • Rejestracja

    • Ostatnia wizyta

    Komentarze sprzedającego

    • 0
    • 0
    • 0

    Reputacja

    0

    O PawelVK

    • Urodziny 09.04.1989

    Informacje

    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      Majdan Królewski

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AHH
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    549 wyświetleń profilu
    1. PawelVK

      Na początek do sprawdzenia wszystkie węże, podciśnienia oraz cały dolot. Demontuj po kolei i sprawdzaj
    2. PawelVK

      Póki co auto cały czas potrzebne i wizyta u mechanika musi poczekać. Natomiast po tym jak 2 tygodnie temu porządnie przegoniłem to auto to nie przeładowało ani raz od tamtej pory Wczoraj znów nim jeździłem więc dostało trochę "po d*pie" na początku trochę czarnego dymu wyszło a później już 70% mniej tego dymu, nie przeładowało ani raz, więc leci już 3 tydzień po tym porządnym przegonieniu i bez przeładowań.
    3. PawelVK

      Jak kupowaliśmy te kilka miesięcy temu używaną turbinę mechanik mówił, że wszystko było w porządku, gruszka też. W starej ponoć było coś nie tak z tą gruszką ale w tej "nowej" używanej ponoć była ok. Na dniach auto idzie do mechanika, cały czas jest potrzebne więc tak się przeciąga, ale mam już przygotowaną listę od Was koledzy do sprawdzenia i przekaże ją mechanikowi, może w końcu dojdziemy do tego czego to jest wina, że auto tak szybko "zasyfia" te turbiny
    4. PawelVK

      Dziękuje bardzo za odpowiedź. Co do wachy to lany jest zwykły ON z Orlenu więc nie powinno być źle pod tym względem. Ok czyli do listy dla mechanika dopisujemy: Wywalenia katalizatora (o ile on tam w ogóle jest) Sprawdzenie dolotu (wężyki, gumy, opaski, icek) układ podciśnienia Czyszczenie przepływomierza SPRAWDZENIE WTRYSKÓW - o ile się to uda w naszych warunkach Sprawdzenie kompresji Koledzy gdybyście jeszcze mieli jakieś rady jak i co sprawdzać czy jak podpowiedzieć coś mechanikowi to będę bardzo wdzięczny jeśli to napiszecie.
    5. PawelVK

      No ale po 3 miesiącach takiej jazdy to normalne, że zawaliło "czystą" sprawną turbinę? Bo przecież nie będziemy jej co 3 miesiące wyciągać i czyścić, teraz tą dynamiczną jazdą którą opisałem wyżej udało się i nie przeładowywuje le nadal mam wątpliwości czy z tym autem jest wszystko w porządku skoro tak szybko zabija te turbiny.
    6. PawelVK

      OK tak zrobię, póki co kolega instaluje vcds'a i na dniach się mamy spotkać. Koledzy ale mam świeże info które może coś zmieni lub Wam coś podpowie. TAk jak pisałęm samochód jest mojej dziewczyny i trasy robi rzadko, bo raz na 2-3 tygodnie takie po 30-40km na co dzień jeździ po 2km do pracy i tyle. Postanowiłem wczoraj na 2 pasmówce trochę "przegonić to auto" 1) Na początku złapałem przeładowanie i tryb awaryjny już przy dynamicznym rozpędzaniu na 4 biegu przy 100km/h Zgasiłem odpaliłem 2) Znów rozpędzanie ostre i tryb awaryjny na 4 biegu ale już troszkę dłużej jechałem ok 110km/h Zgasiłem odpaliłem i jazda dalej 3) Potrzymałem ją trochę na wysokich obrotach ok 3tys 4 bieg i 100km/h pojechałem trochę i tryb awaryjny wrzucił się dopiero przy 130km/h Zgasiłem odpaliłem i jedziemy dalej 4)Następnie 5 bieg jazda ok 120km/h bez przeładowań przy dynamicznym rozpędzaniu parenaście minut jazdy i rozpędzanie dalej przełądowało dopiero przy ok 150km/h 5) Ostatnia próba brak już przeładowań na 4 biegu na 5 jazdy do 160km/h JUŻ BEZ PRZEŁADOWAŃ Podpowie to Wam coś drodzy forumowicze? Czy po prostu przegoniłem to auto bardzo dynamicznie i wywaliło tą sadzę ale nadal ciężko powiedzieć dlaczego ona tak szybko tam się zbiera i zapycha. Dziewczyna moja nie jeździ wcale pomału jednak rozpędza to auto powiedzmy do tych prędkości 100-110 delikatniej, nie tak jak ja, że padał w gaz i ciśnienie cały czas.
    7. PawelVK

      faktycznie przeoczyłem to Ok to tak sprawdzimy i mam tu napisać wachania jakie były? Czy nacisnąć loguj na jakiś czas?
    8. PawelVK

      Podpowiesz jak to sprawdzić tym VCDS'em?
    9. PawelVK

      Podpowiesz jak to sprawdzić tym VCDS'em?
    10. PawelVK

      Ogromne dzięki za pomoc Z porzepływką myślę, że jakoś damy radę a z wtryskami widzę, że będę musiał szukać jakiejś firmy która się tym zajmuje a to pewnie będą już koszta ehh Najgorsze jest to, że tych powodów przeładować i zabrudzania się turbiny może być wiele i nie wiem czy nie popłynę trochę na tym w kosztach
    11. PawelVK

      Koledzy odświeżam bardzo bardzo liczę na waszą pomoc
    12. PawelVK

      Koledzy jeszcze jedno, bo na dniach odstawiam auto do znajomego i zaczniemy od: Wywalenia katalizatora (o ile on tam w ogóle jest) Sprawdzenie dolotu (wężyki, gumy, opaski, icek) Czyszczenie przepływomierza - tu bym prosił o pomoc jak i czym No i ostatni temat SPRAWDZENIE WTRYSKÓW Tylko jest problem bo ten kolega nie ma vcdsa lecz inny kolega wczoraj go zakupił tylko nie potrafi go jeszcze obsługiwać, czy jakiś dobry człowiek mógłby mi napisać jak tym vcdsem możemy sprawdzić stan wtrysków w mojej a4 b5 1.9tdi ahh?
    13. PawelVK

      Ja to wiem, że jest 11, napisałem to do Was jako ciekawostkę. Co do tematu to ktoś ma jeszcze jakieś pomysły albo propozycje?
    14. PawelVK

      90hp AHH AHH ma też zmienną geometrię i 90hp CZyli do listy dołączamy jeszcze czyszczenie przepływomierza. Co do logów tak jak pisałem, nie mam vaga może poszukam kogoś w okolicy Edit: Taka ciekawostka AHH w mojej A4 ma też pompę 11
    15. PawelVK

      Dzięki bardzo Karol przekaże to wszystko mechanikowi CZyli: sprawdzenie kata (jeśli jest to wywalić) sprawdzenie wtrysków (da się to jakoś tak prosto stwierdzić?) Sprawdzenie dolotu (wężyki, gumy, opaski, icek) Coś jeszcze Wam przychodzi do głowy?