PawelVK

Pasjonat
    • Zawartość

      157
    • Rejestracja

    • Ostatnia wizyta

    Komentarze sprzedającego

    • 0
    • 0
    • 0

    Reputacja

    0

    O PawelVK

      Informacje

      • Imię
        Paweł
      • Lokalizacja
        Majdan Królewski

      Auto

      • Model
        A4 B5
      • Nadwozie
        Sedan
      • Rocznik
        1999
      • Silnik
        1.9 TDI
      • Kod silnika
        AHH
      • Napęd
        FWD
      • Skrzynia
        Manual
      • Paliwo
        ON

      Ostatnie wizyty

      602 wyświetleń profilu
      1. PawelVK

        Ok czyli tak łopatologicznie: Gdy wejdę w te bloki pomiarowe wybieram 03 następnie klikam log Wbijam 3 bieg przy 1000obr wciskam pedał do spodu i jednocześnie ktoś obok z laptopem wciska "start" Następnie przy 4tys obr kolega wciska stop a ja dopiero puszczam pedał. I grupa 03 załatwiona tak? Teraz następnie: grupa 11 Znów startuje od tysiąca obrotów kolega wciska start ja pedał w podłogę i przy 4tys zmiana biegu na 4 i "ciągnę tą 4 aż do 4tyś obr, kolega wciska stop i ja puszczam gaz. Później te wyniki wrzucam tu na forum Dobrze wszystko zrozumiałem? Czy grupę 11 mam zrobić osobno dla 3 biegu i osobno do 4 biegu ?
      2. PawelVK

        Obawiam się, że za głupi na to jestem... Kolega ma VCDS'a dopiero go zakupił i nie potrafi jeszcze go obsługiwać. Jest gdzieś na forum instrukcja dla takich jak ja? Czyli krok po kroku jak zrobić to logowanie dynamiczne?
      3. PawelVK

        Kontynuując Panowie bo auto jeszcze nie trafiło do mechanika, cały czas jest potrzebne.... Teraz reguralnie jest przeganiane raz na 2 tygodnie i problemów z przeładowaniami nie ma ale cholera jasna kopci na czarno dość ostro. Czy to to będzie problemem "zabijania" turbiny? Jak się je przegoni to kopci sporo mniej, ale jednak kopci szczególnie przy dynamicznym rozpędzaniu Panowie czy myślicie, że to może być ten katalizator? Dlatego by tak "walił" na czarno? Jak go wytniemy to auto przejdzie w ogóle przegląd?
      4. PawelVK

        Na początek do sprawdzenia wszystkie węże, podciśnienia oraz cały dolot. Demontuj po kolei i sprawdzaj
      5. PawelVK

        Póki co auto cały czas potrzebne i wizyta u mechanika musi poczekać. Natomiast po tym jak 2 tygodnie temu porządnie przegoniłem to auto to nie przeładowało ani raz od tamtej pory Wczoraj znów nim jeździłem więc dostało trochę "po d*pie" na początku trochę czarnego dymu wyszło a później już 70% mniej tego dymu, nie przeładowało ani raz, więc leci już 3 tydzień po tym porządnym przegonieniu i bez przeładowań.
      6. PawelVK

        Jak kupowaliśmy te kilka miesięcy temu używaną turbinę mechanik mówił, że wszystko było w porządku, gruszka też. W starej ponoć było coś nie tak z tą gruszką ale w tej "nowej" używanej ponoć była ok. Na dniach auto idzie do mechanika, cały czas jest potrzebne więc tak się przeciąga, ale mam już przygotowaną listę od Was koledzy do sprawdzenia i przekaże ją mechanikowi, może w końcu dojdziemy do tego czego to jest wina, że auto tak szybko "zasyfia" te turbiny
      7. PawelVK

        Dziękuje bardzo za odpowiedź. Co do wachy to lany jest zwykły ON z Orlenu więc nie powinno być źle pod tym względem. Ok czyli do listy dla mechanika dopisujemy: Wywalenia katalizatora (o ile on tam w ogóle jest) Sprawdzenie dolotu (wężyki, gumy, opaski, icek) układ podciśnienia Czyszczenie przepływomierza SPRAWDZENIE WTRYSKÓW - o ile się to uda w naszych warunkach Sprawdzenie kompresji Koledzy gdybyście jeszcze mieli jakieś rady jak i co sprawdzać czy jak podpowiedzieć coś mechanikowi to będę bardzo wdzięczny jeśli to napiszecie.
      8. PawelVK

        No ale po 3 miesiącach takiej jazdy to normalne, że zawaliło "czystą" sprawną turbinę? Bo przecież nie będziemy jej co 3 miesiące wyciągać i czyścić, teraz tą dynamiczną jazdą którą opisałem wyżej udało się i nie przeładowywuje le nadal mam wątpliwości czy z tym autem jest wszystko w porządku skoro tak szybko zabija te turbiny.
      9. PawelVK

        OK tak zrobię, póki co kolega instaluje vcds'a i na dniach się mamy spotkać. Koledzy ale mam świeże info które może coś zmieni lub Wam coś podpowie. TAk jak pisałęm samochód jest mojej dziewczyny i trasy robi rzadko, bo raz na 2-3 tygodnie takie po 30-40km na co dzień jeździ po 2km do pracy i tyle. Postanowiłem wczoraj na 2 pasmówce trochę "przegonić to auto" 1) Na początku złapałem przeładowanie i tryb awaryjny już przy dynamicznym rozpędzaniu na 4 biegu przy 100km/h Zgasiłem odpaliłem 2) Znów rozpędzanie ostre i tryb awaryjny na 4 biegu ale już troszkę dłużej jechałem ok 110km/h Zgasiłem odpaliłem i jazda dalej 3) Potrzymałem ją trochę na wysokich obrotach ok 3tys 4 bieg i 100km/h pojechałem trochę i tryb awaryjny wrzucił się dopiero przy 130km/h Zgasiłem odpaliłem i jedziemy dalej 4)Następnie 5 bieg jazda ok 120km/h bez przeładowań przy dynamicznym rozpędzaniu parenaście minut jazdy i rozpędzanie dalej przełądowało dopiero przy ok 150km/h 5) Ostatnia próba brak już przeładowań na 4 biegu na 5 jazdy do 160km/h JUŻ BEZ PRZEŁADOWAŃ Podpowie to Wam coś drodzy forumowicze? Czy po prostu przegoniłem to auto bardzo dynamicznie i wywaliło tą sadzę ale nadal ciężko powiedzieć dlaczego ona tak szybko tam się zbiera i zapycha. Dziewczyna moja nie jeździ wcale pomału jednak rozpędza to auto powiedzmy do tych prędkości 100-110 delikatniej, nie tak jak ja, że padał w gaz i ciśnienie cały czas.
      10. PawelVK

        faktycznie przeoczyłem to Ok to tak sprawdzimy i mam tu napisać wachania jakie były? Czy nacisnąć loguj na jakiś czas?
      11. PawelVK

        Podpowiesz jak to sprawdzić tym VCDS'em?
      12. PawelVK

        Podpowiesz jak to sprawdzić tym VCDS'em?
      13. PawelVK

        Ogromne dzięki za pomoc Z porzepływką myślę, że jakoś damy radę a z wtryskami widzę, że będę musiał szukać jakiejś firmy która się tym zajmuje a to pewnie będą już koszta ehh Najgorsze jest to, że tych powodów przeładować i zabrudzania się turbiny może być wiele i nie wiem czy nie popłynę trochę na tym w kosztach
      14. PawelVK

        Koledzy odświeżam bardzo bardzo liczę na waszą pomoc
      15. PawelVK

        Koledzy jeszcze jedno, bo na dniach odstawiam auto do znajomego i zaczniemy od: Wywalenia katalizatora (o ile on tam w ogóle jest) Sprawdzenie dolotu (wężyki, gumy, opaski, icek) Czyszczenie przepływomierza - tu bym prosił o pomoc jak i czym No i ostatni temat SPRAWDZENIE WTRYSKÓW Tylko jest problem bo ten kolega nie ma vcdsa lecz inny kolega wczoraj go zakupił tylko nie potrafi go jeszcze obsługiwać, czy jakiś dobry człowiek mógłby mi napisać jak tym vcdsem możemy sprawdzić stan wtrysków w mojej a4 b5 1.9tdi ahh?