-
Postów
69 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Luk Wasky

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Nowa Ruda
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BWE
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1022 wyświetleń profilu
-
-
Kodowanie zrobione jednak dalej grzania nie ma
-
-
W kodowaniu mam 0000 Bloki pomiarowe jak na zdjęciu przednia szyba nie zamontowana
-
Jak to sprawdzić?
-
Witam Panowie zwracam się do was z wielką prośbą. Od jakiegoś czasu przestało mi działać ogrzewanie przedniej szyby . W vcds zero błędów jak włączam tylną to słyszę w okolicy bezpieczników cykanie i działa natomiast przòd lipa. Bezpieczniki sprawdzone . Nie działa również podgrzewanie lusterek. Wszystko rok temu działało. Dziś zauważyłem tak jakby ta funkcja nie była obslugiwana w sterowniku. Ktoś pomoże jak się do tego zabrać?
-
Cześć od jakiegoś czasu mam problem z autem. Problem polega na tym że po odpaleniu auto pracuje nierowno czuć niespalone paliwo i swieci sie kontrolka EPC czasami z Check engine. Turbo nie dmucha wchodzi w tryb awaryjny totalny brak mocy. Czasami jest tak ze auto pochodzi 15-20 sekund i po zgaszeniu i odpaleniu problem znika auto mam moc i nie swieca zadne kontrolki tak jakby nigdy nic (coraz rzadziej). Dzieje się tak na zimnym i ciepłym silniku bez zadnej zalezności czy popada czy słońce czy -10 czy +30. wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia, zawór N75, zawor upustowy turbo, zawor odpowietrzania zbiornika paliwa, wszysttko to co wywalił mi vcds a problem dalej jest. Proszę o jakieś rady. Właśnie zauważyłem ze napięcie niskie przy wszystkich błędach, może w tym kierunku ? Adres 01: Silnik Plik etykiet: AKP\06F-907-115-AXX.clb Oznaczenie elementu: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Kodowanie: 010C0003180F0120 Kod serwisu: WSC 00191 264 15243 VCID: 2F6DA6BBBE1D45FEBB-807A 5 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one: 001112 - Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa (N80) P0458 - 002 - Zwarcie z mas¹ - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100010 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 229493 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 194 /min Obci¹¿enie: 76.8 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: 13.0*C Temperatura: 13.0*C Ciœnienie rzecz.: 960.0 mbar Napiêcie: 10.287 V 000051 - Zawór obejœciowy turbosprê¿arki P0033 - 004 - Usterka elektryczna - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 229493 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 184 /min Obci¹¿enie: 78.0 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: 6.0*C Temperatura: 6.0*C Ciœnienie rzecz.: 950.0 mbar Napiêcie: 10.414 V 000581 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciœnienia do³adowania (N75) P0245 - 002 - zwarcie z mas¹ - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100010 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 229493 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 184 /min Obci¹¿enie: 78.0 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: 6.0*C Temperatura: 6.0*C Ciœnienie rzecz.: 950.0 mbar Napiêcie: 10.414 V 008852 - Zawór regulacyjny ciœnienia paliwa (N276) P2294 - 004 - przerwa - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 229493 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 403 /min Obci¹¿enie: 65.1 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: 13.0*C Temperatura: 13.0*C Ciœnienie rzecz.: 960.0 mbar Napiêcie: 11.049 V 005634 - Zasilanie napiêciowe zacisku 30 P1602 - 002 - Napiêcie za niskie - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100010 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 0 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 0 /min Obci¹¿enie: 0.0 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: -40.0*C Temperatura: -40.0*C Ciœnienie rzecz.: 0.0 mbar Napiêcie: 0.000 V Kody gotowoœci: 0010 0100
-
Cześć tak jak w temacie posiada ktoś może schemat wiazki silnika do Audi A4 B7 2007r 2.0 TFSI BWE 200 km. z góry dziękuję.
-
Cześć ostatnio wymieniałem tuleje tylnej belki w A4 B5. Po wymianie chciałem pojechać na geometrię i mi powiedziano że tulejki są przekręcone belce. Proszę o pomoc najlepiej zdjęcie jak ta tulejka ma "siedzieć" w belce. Z góry dziękuję
-
Witam tak jak w temacie wszystko działało jeszcze tydzień temu i nagle brak . Czy wszystko jest jakoś ze sobą połączone, miał ktoś coś podobnego ? Sprawdzę coś vcds ?
-
Człowiek się całe życie uczy myślałem że torsen jest w dyfrze z tyłu do dyferencjału ten sam olej ? Dev miałbym do Ciebie jeszcze pytanie w sumie to Ty mnie przekonałeś do fsi turbo
-
3.5l w dyferencjale ? Az tak dużo ?
-
WAUZZZ8E47A154455
-
Więc Panowie ravenol 75w140 czy Castrol? Zdecyduje się na wymianę tego oleju bo nie wiadomo tak naprawdę czy tam jakiegoś ubytku nie ma
-
Cześć Panowie mam pytanie. Od roku posiadam A4 B7 tfsi BWE Quattro i cały czas zastanawia mnie czy to jest normalne że podczas spokojnego ruszania na pełnym skręcie czuc takie bardzo delikatne jakby tarcie opon o asfalt ? Podczas normalnej jazdy jest ok dzieje się to przeważnie podczas parkowania.