Skocz do zawartości

uosiek

Pasjonat
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

9

O uosiek

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1176 wyświetleń profilu
  1. Auto wystawione na sprzedaż. Potencjalnym chętnym wszystko opowiem przez telefon.
  2. Skrzynia biegów GJW w A4 B6 1.8T Quattro BFB. Zmęczona jest już zmęczona życiem po 350k km, coraz ciężej wchodzi jedynka, dwójka, zaczyna być gorzej z trójką, pomimo wymian oleju w skrzyni wraz z wymianą oleju w silniku. Przydałaby się kompleksowa regeneracja. Kogo polecacie?
  3. Pojechałem do Elektronika z dwoma zegarami na wymianę (plus trzeci- ten uszkodzony zamontowany w aucie). ŻADEN nie czytał kluczyków. Wg Elektronika walnięta jest wiązka lub pętla immo. Cóż, akurat przyszła do mnie świeżo wystrugana wiązka między zegarami a pętlą, jutro jestem umówiony do serwisu kluczykowo-elektronicznego, niech ogarniają a może ta wiązka przyszła akurat rychło w czas.
  4. Dzisiaj zweryfikowałem tezę że zegary są uszkodzone. Pierwszy rozruch jest okej, potem musi minąć kilka godzin (a na pewno więcej niż jedna) żeby zegary się wyspały i wtedy kolejny rozruch jest ok. Jeśli się nie wyśpią to SAFE i cały cyrk od nowa. Może wyjęcie któregoś bezpiecznika pozwoli zasymulować ten sen, żebym jeszcze tych kilka dni przejeździł?
  5. Najlepsze, że awaria wystąpiła po 2 latach używania ColorMFA
  6. Hej, Mam licznik N z dołożonym colormfa.ru, szwankuje mi immobiliser- błędy to cewka immo (D2). Cewka jest już wymieniona, lecz problemy cyklicznie powracają. Elektronik na próbę wykonał immo off w ECU. Przy awarii immo mam wtedy ~10 minut świateł awaryjnych oraz nie działa klimatronik. Wg elektronika jest to trop wskazujący na awarię zegarów- one są bramką CAN dla innych modułów. Wg Was- potwierdzacie jego diagnozę? Czy skupić się na wymianie okablowania pomiędzy zegarami a stacyjką?
  7. Wiesz może jak z trwałością? Generalnie, wszystko co robię staram się liczyć na 5 lat bezproblemowej eksploatacji.
  8. O, fajny pomysł, dzięki! Zobaczę jak to wyjdzie, w razie czego wrapster chce 200 za to na gotowo.
  9. No i już odebrane Wjechał zderzak z przodu S-Line PDC + Xenon Zderzak z tyłu, chyba S-line, pod PDC i dwa kominy. Muszę wykleić wnętrze dyfuzora folią. Dolne listwy drzwiowe S-Line. Ogarnięty jest tylny lewy błotnik (był pogięty) oraz tylny prawy (porysowany przez kogoś). Ogarnięte ognisko korozji na dachu na krawędzi przedniej szyby i klapie bagażnika Polerowanie całego lakieru Konserwacja podwozia Generalnie, malowany jest: przedni zderzak, błotnik PP, drzwi PP, pół dachu, drzwi TP, błotnik TP, klapa bagażnika, zderzak tył, błotnik TL, pół drzwi TL. Do zrobienia: wymiana błotnika PL + malowanie + malowanie połowy drzwi Generalnie, 3 elementy więcej i mógłbym malować całe auto... Z planów: Muszę wsadzić końcówki wydechu 90mm Wyklejenie dyfuzora na czarno Większa lotka tylnej klapy No i wizualnie chyba będzie finito Potem to już silnik i audio.
  10. Taki mały sneak peek Jeszcze zostało ostateczne uruchomienie Parktronika i wyklejenie dyfuzora w zderzaku.
  11. Auto odstawione na naprawę bezgotówkową. Przy okazji dorzuciłem coś od siebie. Szef firmy śmiał się, że jeszcze 3 elementy i mogę malować całe auto w dowolny kolor Uznałem, że co za dużo to niezdrowo (bo jeszcze mnie głowa rozboli od wyboru koloru) i zostanę przy tym. Wrzucę jeszcze parę zdjęć dla potomnych, żeby nie było że malowane całe auto bo jakiś potworny dzwon był tylko taki kaprys https://photos.app.goo.gl/VYxs8caZeT7e5Trc9
  12. uosiek

    A4 b6 1.8t

    TRW
  13. Idę sobie rano do samochodu i zastaję widok jak na zdjęciu... Także ten, kolejny element do malowania, wraz z nowymi zderzakami (Sline+PDC-8+Xenon+Dwururka z dyfuzorem! :D), listwami S-Line, nowym przednim lewym błotnikiem i krawędzią dachu nad przednią szybą. Denerwuje mnie ten niespodziewany koszt, ale co zrobisz?
  14. 299 500km: Przyczyną był niedokręcony przewód hamulcowy przy pompie ABS. Przy cofaniu się pedału układ zasysał lewe powietrze. Sytuacja ogarnięta a cały układ ma nowy płyn hamulcowy. Nowe klocki i tarcze z tyłu (TRW) Na dniach umawiam się na wymianę przedniej szyby. Będzie lusterko z fotochromem, ale zapewne wrzucę szybę atermiczną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...