Skocz do zawartości

Drifter

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Drifter

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Turek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Tu nie chodzi o olej że go nie ma bo jest tylko o tą kontrolkę śmieszną..... bo oleju mi bierze róznie 0,3-0,4l/1000km przy wyciekach które mam. rozrząd też był wymieniony przy tym przebiegu tylko jakiś kre**n w NIEMCZECH co robił to nie wymienił tych uszczelniaczy i teraz będę musiał i tak przodem "wyjeżdzać" aby to zrobić. w piatek zalalem rowniez motula ; ) tak wiec mowie moze przy wymianie oleju ta ''smieszna kontrolka'' ustąpi Ile km masz zrobione na nowym oleju i jaki pobór
  2. Samochód mam od września 2015 gdy go zakupiłem olej był wymieniony na Mobil 1 5w30 zrobiłem na nim 8500km zamierzam zmienić go gdzieś za miesiąc bo muszę jeszcze zrobić uszczelniacze przy rozrządzie bo nie wymienili ich przy wymianie oleju a był też robiony rozrząd i łąńcuch oraz napinacz rozrządu a z nich mi cieknie, oraz wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, olej jest na świecy i uszczelka do wymiany zamierzam wymienić olej na 10w 40 motula 6100 synergie+ Tu nie chodzi o olej że go nie ma bo jest tylko o tą kontrolkę śmieszną..... bo oleju mi bierze róznie 0,3-0,4l/1000km przy wyciekach które mam. rozrząd też był wymieniony przy tym przebiegu tylko jakiś kre**n w NIEMCZECH co robił to nie wymienił tych uszczelniaczy i teraz będę musiał i tak przodem "wyjeżdzać" aby to zrobić.
  3. chłopaki wymieniali te bagnety na nowe, faktycznie są dłuższe... wg. mnie nie ma to sensu na oryginale też da się operować. kontrolka to tylko czujnik który może świrować. moja po 2 dniach uzytkowania padła w ogóle i jestem zadowolony bo w tych autach lepiej samemu sprawdzać olej i Tobie nie zważając na kontrolkę też tak radzę trzymaj te pół albo 3/4 oleju na bagnecie i bedzie wszystko ok kwestia wyczucia własnego autka ; ) Ale jeśli nowe są dłuższe to moim zdaniem pokazują jeszcze więcej niż rzeczywiście jest, hm wiesz ale jak jedziesz gdzieś w dłuższą trasę bardzo to denerwuje jak musisz stanąć otworzyć maskę odczekać około minuty zamknąć i jechać dalej i tak co 100 km, dlatego ja swój oryginał zostawiłem będzie bardziej wiarygodny. Da się sprawdzić ten czujnik w jakiś sposób czy On prawidłowo pokazuje?
  4. Jestem Tutaj nowym użytkownikiem forum, chociaż stronkę czytam od kilku miesięcy, jestem w posiadaniu AUDI A4 B6 2.0 ALT 2001 r., posiadam problem z kontrolką oleju min na bagnecie po 15-20 min po zgaszeniu samochodu jest pół stanu a kontrolka i tak potrafi wyskakiwać po 100 km, olej zalany obecnie w silniku MOBIL 1 5w30 samochód sprowadzony z NIEMIEC we wrześniu 2015r, z przebiegiem 178000km po wymianie oleju od razu założona instalacja gazowa LANDI RENZO, obecnie mam przejechane nim około 187000 km, mam pytanie czy uporaliście się osobiście z tym problemem, dzwoniłem dzisiaj do ASO IGNASZAK KALISZ ponieważ na etce znalazłem że bagnet powinien mieć na końcu literke P mój ma D ale z wymiarów bagnetu z literką P wychodzi na to że i tak on jest dłuższy niż mój obecny w samochodzie i moim zdaniem jeszcze więcej pokazywał by oleju
  5. Witam, jestem posiadaczem AUDI A4 B6 2.0 PB + LPG od września 2015 z okolic Turku koło Konina. Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...