Skocz do zawartości

dawidtee

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawidtee

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Wroclaw

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia dawidtee

0

Reputacja

  1. Witajcie, Jak już wcześniej wspomniałem jestem świeżym Audi-fanem, dlatego też nie mam pojęcia o wielu rzeczach. Moja wersja ma monochromatyczny wyświetlacz ze zmieniarką lub nawigacja w schowku (nie zwróciłem uwagi) + panelem przy drążku zmiany biegów. Chciałbym zapytać czy jest w miarę sensownym rozwiązaniem (nie niosącym ze sobą ogromnych kosztów) wymiana mojego zestawu na lepszy z kolorowym wyświetlaczem? Czy orientujecie się jakie to mogłyby być koszta całościowe oraz gdzie takie rzeczy można robić? Drugą rzeczą, o którą chciałbym od razu zapytać to jak wygląda podłączenie przednich czujników parkowania wraz z instalacją wizualizacji na ekranie. Wiem, że przy mojej konfiguracji tego nie ma i nie będzie bez zmiany wyświetlacza i całego systemu, ale ile dodatkowo mogłoby mnie kosztować zainstalowanie tego modułu? Z góry dzięki, Dawid ///Edit Dawid ogarnij dodawanie postów w odpowiednim dziale. Denis
  2. Olej nie wykapuje, a zapach z otworu muszę sprawdzić, bo nie mam pojęcia. Myślałem jeszcze nad przeszczepem całego silnika zamiast łatania problemów, ale to też trochę gra w ciemno, bo nie wiadomo do końca co się trafi.
  3. Witajcie, Od dwóch dni jestem posiadaczem mojego pierwszego Audi, jest to B8, 2.0 TFSI 211km. Moja sytuacja wygląda tak, że podczas powrotu do Wrocławia (100km) wszystko grało ładnie, samochód nie miał żadnych problemów. Następnie przez jedną dobę stał na parkingu i dziś pojechałem nim do pracy. Gdzieś po 3 km w korku zaczął nierówno pracować i zaświeciła się kontrolka EPC (dodatkowo wydawał trochę dziwny huczący głos, ale wydaje mi się, że to przez to że nie pali na jeden gar). Pojechałem do zaufanego magika, żeby rzucił okiem na szybko i okazało się, że cewka padła, a dalej że świece są do d*py. Wymienił mi cewkę i komplet świec. Przez jakieś 30 - 40 min była żyleta. Jeszcze lepiej się zbierał niż wcześniej, aż do momentu korków (znów). Stałem ok 10 min w korku na obrotach sięgających niewiele ponad 1000 i problem wrócił ale stopniowo. Im dłużej tym bardziej opadał z mocy i trząsł. Finalnie po 40 minutach jak dostał kopa przy starcie to na dwójce dostał moc ale po zwolnieniu znów to samo. Auto odstawiłem na parking, za pól godziny była już masakra. Ledwo ciągnął. Dzwoniłem do poprzedniego właściciela i mówi, że nic kompletnie mu się nie działo przez 3 tyś. km (wiadomo, że mógł ściemniać). Pytanie ode mnie: Czy jest możliwe, że po zalaniu słabej jakości paliwa może mi odwalać takie rzeczy? Dodam, że poprzedni właściciel lał 95, a ja zalałem 98, z tym że dostępna była tylko stacja "Intermarche" z paliwem ponoć od Orlenu. Sprawa powinna się wyjaśnić w środę, jak odstawię auto na pełną diagnozę, ale wstępnie są przypuszczenia, że czeka mnie remont silnika bo dwie środkowe świece są opalane bądź zalewane. Z góry dzięki za wszystkie informacje, Dawid
×
×
  • Dodaj nową pozycję...