Mateuszczen
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Mateuszczen
0
Reputacja
-
Witam, moje pytanie do kogos dla kogo to proscizna a dla mnie nie lada wyzwanie stwierdzenie czy bedzie, okej. przymierzam sie do zakupu takich felg: http://allegro.pl/alufelgi-5x112-19-audi-orginal-polecam-i6681857486.html#thumb/8 sprzedawca mowi, ze otwor centrujacy wynosi 66,1.. czy po prostu sie myli i jest to 66,5 czy istnieje mozliwosc, ze nie beda pasowac? moje auto a4 b8 avant. gume planuje 245/40/R19, jakie zdanie apropo calosci? bedzie git? co z czujnikami cisnenia bo w swoich ori 17" cali posiadam z czujnikami. dziekuje wszystkim za pomoc.
-
Witam, Otóż mam problem z multitronicem 8 biegłym , 2litry tdi, 205k przebiegu rok 2008 , problem pojawia sie przy rozgrzanym silniku, na zimny jest okej, lub bardzo delikatnie odczuwalny. A mianowicie skrzynia zaczyna szarpać, jesli wcisnę gaz tak normalnie to odczuwam jedno szarpnięcie przy ruszaniu i potem jest okej, zwalniam przyspieszam i wszystko jest okej, dopóki sie nie zatrzymam do zera i nie ruszam spowrotem jesli gaz wciskam delikatnie to zdarzy sie, ze kilka razy szarpie( zrobi taka żabkę) ale to rzadko, z dwa razy tez zdarzyło mi sie, ze przy postoju ( skrzynia w pozycji D i wciśniętym hamulcu ) auto sie trzęsło i obroty falowaly. Ktoś ma jakis pomysł? Chce sie troche dowiedzieć zanim oddam do specjalisty bo znając zycie bede mnie naciągać na kupę kasy jak bede zielony.
-
Czarny dym tylko przy gwałtownym przyspiezaniu
Mateuszczen odpowiedział(a) na Mateuszczen temat w 2.0TDI
Zapalalilo sie wypalanie dpf-a i wgl nie gasło wiec pojechałem i stwierdzili, ze jakiś czujnik poszedł i taniej bedzie pozbyć sie dpf i bedzie spokój na zawsze a tak czujnik by sie wymieniło a za jakiś czas znowu mógłby by z czymś problem,( czujnik spalin?) ale nie jestem pewny. Troche moja wina bo sie wtedy nie interesowałem ponieważ miałem bardzo duzo pracy i było tylko " dobrze Panie, rób Pan zeby było dobrze" -
Czarny dym tylko przy gwałtownym przyspiezaniu
Mateuszczen odpowiedział(a) na Mateuszczen temat w 2.0TDI
No to błąd z kompa to P0104 czyli z tego co sprawdziłem nie wystarczająca przypływ egr -
Czarny dym tylko przy gwałtownym przyspiezaniu
Mateuszczen odpowiedział(a) na Mateuszczen temat w 2.0TDI
Wyskakuje błąd egr, aczkolwiek egr jest wymieniony i dalej robi to samo.. P0104 Raczej to nie wina softa ponieważ przed nim było to samo.. Moze byc, ze wadliwe wtryski dają za duzo paliwa? -
Czarny dym tylko przy gwałtownym przyspiezaniu
Mateuszczen odpowiedział(a) na Mateuszczen temat w 2.0TDI
Osobiście sprowadzałem z Niemiec od prywatnej osoby. Po vinie sprawdzony w serwisie.. Rozrząd wymieniony przy 180, teraz jest lekko ponad 200, oleju nie bierze, przez 15 tys km ani kropli -
Czarny dym tylko przy gwałtownym przyspiezaniu
Mateuszczen odpowiedział(a) na Mateuszczen temat w 2.0TDI
Hmm.. A4 b8 w s linę na pełnym wypasie pol roku temu kosztowało mnie niespełna 50tys, nie wiem co w tym dziwnego.. Wina raczej nie leży po stronie dpf.. Bo jesli był i nie był zapchany tylko działa prawidłowo to tez byl problem z kopceniem.. A s4 b8 kosztuje ok 100tys wiec nie wiem po co piszesz takie głupoty. Znajdź mi s4 za 50 tys to kupie od reki -
Czarny dym tylko przy gwałtownym przyspiezaniu
Mateuszczen odpowiedział(a) na Mateuszczen temat w 2.0TDI
no wiem, ze 2008r i 200k przebiegu to nowe auto nie jest, aczkolwiek zapłaciłem za nie 50 tys i nie chciałbym zeby pojawiała sie za mną chmura dymu bo to poprostu wstyd.. Bo dymu jest naprawdę sporo.. I zaczęło tak robic w sumie nagle -
Witam, Mój problem z a4 b8 jest następujący.. Audi zaczęło ostro kopcić na czarno przy gwałtownym waciesnieciu gazu, np jesli jade po autostradzie powoli rozpędzam sie i jade na tempomacie 200km/h to dymu nie ma.. A jesli wciśnie mniej wiecej gaz do połowy pojawia sie chmura dymu, przy odpalaniu na zimnym silniku dymu tez nie widac, magicy z warsztatu powiedzieli mi, ze to wina dpf, wiec dpf, został usunięty, sterownik zmieniony , soft lekko tez i na hamowni wykazało 180km wiec mocy tez nie traci, wyświetlają sie kontroli od świec żarowych i chec engine i czasami gasną obie lub na przemian, teraz jeżdzę po warsztatach i nikt nie stawia diagnozy, najcześciej pojawia sie, ze to wtryski.. A i egr tez wymieniony. Ktoś miał taki przypadek? Albo orientuje sie czy to faktycznie mogą byc wtryski? Zeby nie wyrzucił kasy w błoto.