-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dyslexia

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
331 wyświetleń profilu
-
A wbije sobie posta +1 i przywitam młodego
-
Panowie, szukam dekli do moich felg, ktoś może podlinkować zdjęcie/ogłoszenie bo na prawdę nie orientuję się które kołpaki zakrywające śruby mogą do tych felg pasować? http://imgur.com/a/9qEHy
-
Montaż systemu nagłośnienia BOSE w Audi A4 B6/B7
dyslexia odpowiedział(a) na mk4 temat w Audi A4 B6/B7
Czołem wszystkim, Jako że muzyka to moje drugie imię, noszę się z zamiarem z'upgrejdowania systemu nagłośnienia w mojej b6 2004 rok sedan. Od znajomego dowiedziałem się że zamontowany jest fabryczny, aktywny system nagłośnienia (radio to RNS-E) i dosyć dobrze gra (subwoofer w tylnej desce, wzmacniacz pewnie też jest) jednak już "przy górze" zaczyna "harczeć" i troszkę drażnić. I teraz moje pytania przez które cierpię na bezsenność: 1. Czy jest możliwość wymiany samego wzmacniacza? Ktoś to robił? Jakieś konkretne efekty? 2. Czy warto przesiąść się na fabryczny zestaw Bose? np ten: http://allegro.pl/naglosnienie-bose-audi-a4-b6-b7-sedan-glosniki-i6134011871.html#thumb/1 3. Czy lepiej wywalić wszystko oprócz radia i złożyć coś od nowa? Dajcie znać co wiecie z doświadczenia, koszty, problemy etc. Szerokości -
Czy jak po ok 7-8tyś km zapaliła się kontrolka oleju to wszystko w normie? Wlany olej w kwietniu valvoline 5w40. Na bagnecie, po wyjęciu przy żółtej kontrolce "czajniczka z kropelką" ledwo co zaznaczony film olejowy. Pytanie: spalanie oleju w normie czy mam się zacząć martwić?
-
Rocznie trzaskam KM jak typowy janusz 12-15k W mieście zależy-jak srogie korki to i 16-17 pokazuje (wrocław) Teraz w okresie wakacyjnym jak jest luźniej to na normalnej jeździe z pod domu do pracy (13km) 10,8. Jak będę wracał do domu to ustawię tempomat na 90-95 i cykne fote na spalaniu chwilowym Edit: u mnie przy 140km/h jest 2150 rpm
-
To fakt, multi świetnie też daje sobie radę w mieście-wystarczy do max 2k obrotów i samo ruszanie i jazda jest na tyle płynna że reszta na światłach zostaje w lusterkach:) Pod dystrybutorem zalane pod korek, ok 275-280zł (nie pamietam) i po wyjeździe na autostradę komp pokazywał ok 740km zasięgu z tego co pamiętam i wg, moich obliczeń prawie pokrywało się to z rzeczywistością (tak samo do +/- 0,2L/100km). Także montaż gazu który miałem na myśli po zakupie Audi w kwietniu wypadł mi już z głowy
-
Jakoś nie mogę uwierzyć... To chwilowe z górki czy średnie (uprzednio zresetowane) zebrane z odcinka o długości powiedzmy 20-30km? To ile Ci pali w trasie przy 90-95km/h? Oba powyższe odczytane z FIS-a podczas jazdy non stop na tempomacie Kolejno na fotkach: czas jazdy, średnia prędkość (140km/h było na blacie, oszukujom!) i średnie spalanie. Przy 150-160km/h 9,9L-10,4L, zależy od temperatury otoczenia, pozdrawiam http://imgur.com/a/ywONC http://imgur.com/a/OsMKP http://imgur.com/a/jZKt0
-
Podziele się sowimi doświadczeniami po wymianie przegubów (krzyżaków)... Zakupiłem na allegro "zamienniki" (bo nie wiem czy mozna te częsci nawet nazwać zamiennikami) za 200zł za sztukę za komplet na jedno koło (400zł oba krzyżaki). Po wymianie-pięknie, wszystko super, brak wibracji, audiolka i jej v6 płynie po dordze niczym queen mary po oceanie jednak po miesiącu wibracje zaczeły wracac i to na autostradzie przy ok 180km/h. Po dojechaniu do warszawy, zrobieniu kilku kursów po miescie, przy koljenym ruszaniu nagle całe auto zaczęło się bujać tak jak bym miał odkręcone koło Prawy przegub wyrzucił smar i był juz fioletowy od przegrzania takze nie polecam chinskich "zamiennikow", aktualnie zalozylem 2 ori krzyzaki z aso za 550zł sztuka i teraz jest znowu dobrze, zobaczymy czy na dłużej niż miesiąc
-
Czołem wszystkim, Chciałem się upewnić jaką skrzynie w swoim aucie posiadam ale za cholerę nie wiem gdzie dekodować vin z audicy. Ktoś ma sprawdzone źródła?
-
Kij, już zamówiłem te przeguby, zobaczymy co to wyjdzie z tego chyba że ostatecznie się okażę że to nie to wibruje ))))
-
Witojcie! Od miesiąca intensywnie użytkuje swojego ASNa, na tą chwilę jestem bardzo zadowolony i ze spalania i z kultury pracy całego auta Jako że zaobserwowałem kilka niepokojących rzeczy to chciałbym abyście podpowiedzieli co tam w duszy mojego ASNa gra 1. jak depnę w podłogę np tak z 40km/h do 90-100km/h to mam wrażenie że "wywaliło" mi szambo pod autem-we wnętrzu unosi się podobny do tego zapach? 2. przy 180km/h-210km/h zaczyna śmierdzieć w aucie spalenizną (nie aż tak intensywnie) ale czuć jakby plastik albo jakaś wiązka się "przypiekała" 3. kiedy dodaję gazu z prędkości do 20km/h autem lekko szarpnie-normalny objaw w multitronicu czy już zapowiedź "remontów"? 4. czy multitronici też nie lubią jak im się "depta" od zera? Mam na myśli starty z nogą w "podłodzę"? 5. Jaki interwał wymiany oleju w skrzyni biegów? Raz w roku nie zaszkodzi? To na tą chwilę tyle jak cos jeszcze mi przyjdzie do głowy to dopiszę.
-
Czy chodzi dokładnie o coś takiego? http://allegro.pl/przegub-wewnetrzny-passat-b5-b6-audi-a4-a6-a8-i6177201224.html Poza tym warto wymienić od razu dwa czy wystarczy tylko jeden?
-
Czy wymiana samych tłumików końcowych polepszy dźwięk "ściszonej" v6 asn?
-
14-15L PB w godzinach 7-8:00 i 16-17:00 (czyli korki we wrocławiu:)) Jak ruch w mieście jest w miarę płynny to komp pokazuje 11-12l W trasie przy 150kmh pokazuje 9-10L także nie narzekam
-
Dzięki wielkie, od jutra sprawdzam