assur
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O assur
Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
brak
-
Nadwozie
brak
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
brak
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
711 wyświetleń profilu
-
Tak jak w temacie problem z opcja telefon w samochodzie. Telefon łączy się z samochodem, można puszczać muzykę po bluetooth. W momencie przełączenia na telefon na wyswietlaczu (zielonym) brak połączenia (cały czas wyświetla się ta wiadomość niezależnie czy jakieś urządzenie jest sparowane czy nie). Wcześniej normalnie zestaw głośno mówiący działał z panelu można było wybierać numery dzwonić itp. Co robić?
-
Przy wyższych obrotach zapala się EPC i ograniczenie obrotów silnika do 4000. Został wymieniony jeden z czterech zawór ciśnienia oleju, filt oleju też. Po zgaszeniu silnika błąd się kasuje. Widziałem na forum podobny wątek ale nie padła żadna konkretna odpowiedź. Może ktoś już sobie z tym poradził.
-
Czy komuś udało się ogarnąć ten temat?
-
Czy ktoś zakłada już instalacje do tych silników? kod silnika: CTUA
-
Czy po podłączaniu kabla VAGCOM 17.1 VCDS HEX V2 uda mi się skasować błąd związany z chłodzeniem silnika? Jeżeli się da czy ktoś może podesłać instrukcję jak to zrobić?
-
Tak numery katalogowe te same. Układ został odpowietrzony a samochód nadal się grzeje. Po przejechaniu Ok 1 km. licznik pokazuje 90C ?
-
Czyli muszę pozbyć się PINu z karty sim? Myślałem ze jest simlock bo podczas zakupu dostawało się kartę tmobile a w późniejszych latach at&t. A może należy zmienić częstotliwość? W USA to 850MHz i 1900MHz w Polsce 800/900 i 1800/2600MHz może należy zmienić częstotliwość?
-
Witam, Czy ktoś wie jak zdjąć sim locka z audi? Audi S4 b8 2013 - USA
-
Pompa na 100% sprawna przełożona z samochodu kolegi. Po przełożeniu mojej do niego błąd nie występują a po przełożeniu jego do mnie mam ten sam błąd.
-
Dzięki wielkie
-
Podczas jazdy temperatura osiąga wysoką temperaturę grubo powyżej 90C. Komputer pokazywał że przyczyną tego jest wadliwa dodatkowa pompa wody. Pompa została wymieniona (pompa na 100% sprawna) plus cały układ elektryczny został sprawdzony. Po wymianie błąd zniknął ale po przejechaniu ok 30 km problem powrócił . Czy ktoś z was miał taki problem? Zna ktoś jakiegoś konkretnego mechanika który specjalizuje się w Audi (cała Polska)? Komunikat "Układ chłodzenia: awaria! Wyłączyć silnik" Audi A4 B8.5 - 3.0 TFSI - 333KM
-
Podczas jazdy temperatura osiąga wysoką temperaturę grubo powyżej 90C. Komputer pokazywał że przyczyną tego jest wadliwa dodatkowa pompa wody. Pompa została wymieniona (pompa na 100% sprawna) plus cały układ elektryczny został sprawdzony. Po wymianie błąd zniknął ale po przejechaniu ok 30 km problem powrócił . Czy ktoś z was miał taki problem? Szukam konkretnego serwisu który specjalizuje się w Audi (cała Polska) i ma pojęcie o silnikach 3.0 TFSI Komunikat "Układ chłodzenia: awaria! Wyłączyć silnik" Audi A4 B8.5 - 3.0 TFSI - 333KM
-
Witam, Tak jak w temacie, podczas jazdy temperatura osiąga wysoką temperaturę grubo powyżej 90C. Komputer pokazywał że przyczyną tego jest wadliwa dodatkowa pompa wody. Pompa została wymieniona (pompa na 100% sprawna) plus cały układ elektryczny został sprawdzony. Po wymianie błąd zniknął ale po przejechaniu ok 30 km problem powrócił . Czy ktoś z was miał taki problem? Zna ktoś jakiegoś konkretnego mechanika który specjalizuje się w Audi (cała Polska)? Komunikat "Układ chłodzenia: awaria! Wyłączyć silnik" Audi A4 B8.5 - 3.0 TFSI - 333KM
-
Czyli wizyta u mechanika i podłączenie samochodu do komputera?
-
Witam, Tak jak w temacie mam problem z złożeniem tylnego oparcia. W weekend zauważył że podwójne oparcie po złożeniu odstaje tu gdzie jest uchwyt jest ok ale im bliżej środka tym odstaje bardziej. Nic nie koliduje podczas zamykania itp. Czy ktoś już miał taki problem i wie jak sobie z nim poradzić?