Skocz do zawartości

Martyna Dudek-Zięba

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Martyna Dudek-Zięba

Informacje

  • Imię
    Martyna
  • Miasto
    Jawor

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

249 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Martyna Dudek-Zięba

0

Reputacja

  1. Jak coś mam do sprzedania praktycznie nowy wtryskiwacz bosch z mojej audi [emoji6] Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  2. Daj to pod wtryski wydaje mi się że miałam to samo co ty trzęslo buda mało silnik nie wyskoczył Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  3. Hmm a może to jest to co u mnie było... Powkladaj sobie pod wtryski takie "uszczelki" i zobacz czy pomoże [emoji6] Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Ewentualnie mogę podać namiary na magika z Dolnego śląska co mi auto do życia przywrócił Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  4. Masz zupełnie inne objawy niż u mnie. Więc trudno stwierdzić czy to ten sam problem aczkolwiek namiary na mojego magika mogę dać może też Ci pomoże tylko ja mieszkam na dolnymslasku okolice magika to Wałbrzych Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Masz zupełnie inne objawy niż u mnie. Więc trudno stwierdzić czy to ten sam problem aczkolwiek namiary na mojego magika mogę dać może też Ci pomoże tylko ja mieszkam na dolnymslasku okolice magika to Wałbrzych Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Możesz zacząć od sprawdzenia głowicy czy wtryski dochodzą tam dobrze. Mi się wydaje że u mnie tu tkwił problem i nie wiem czy zmienił śruby czy przegwintowal czy też dał jakąś podkładkę pod wtrysk... Taka nurtująca dalej sytuacja Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Kup nowe uszczelki do wtryskowl Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  5. Tak jak bym brała fakturę to jeszcze za VAT musiała bym zapłacić... Ale to musiała być pier**la...ale wracając do tych śrub trochę to było by dziwne bo one były wymieniane w październiku w asso ( chyba te bo na fakturze nie pisze ale wydaje mi się że one) w każdym bądź razie po wymianie w aso nic nie było robione i tak nagle zaczęło szarpać/trzasc to co one mogą się tak wyrabiać bez dotykania ich tak samoistnie? Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  6. A więc tak auto po 2 h chodzi jak złoto. Spec magik odrazu wiedział o co chodzi, mówił że już się kiedyś spotkał z tym problemem.. też się nawymienial wtryskow a to nie ich wina! Nie chciał zdradzić co było problemem. W każdym bądź razie mówił żeby tego 1 nie ruszać ( nie wiem czemu...czy się popsuje czy żeby nie zobaczyć co on tam zrobił) mówił że wszystkie wtryski sprawne włącznie z tym 3 co mi tu mechanik tutaj w pl wymienił a twierdził że holender mi bablola wcisnol do tego jeszcze nie chce zabrać go z powrotem mimo że nie miał racji i teraz 1500 zł poszło a wtrysk sobie w ramkę chyba oprawie bo po h... Mi on. Jak wrócę do Holandii to podjadę do mechanika nich mi moje wtryski włoży pomijając ten 1 bo go lepiej nie ruszać( pytałam mechanika czy mogę tamta resztę zamienić to stwierdził że tak bo szkoda kasy bo moje pewnie były w normie...tylko żeby mi się na innych nie zrobili to coś co na 1 ..ale jak już będzie ten holender wymieniał to powiedział mi tylko żeby tam zagladnol do środka czy nie ma rys...na głowicy?? Nie wiem czy ten wtrysk tam nie stykal..co on tam zrobił...tuleje dał czy podkładkę..). Dalej to wszystko jest nurtujące aczkolwiek cieszę się że działa moje audi Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  7. Tak w aso wymienili śruby mam na fakturze. U Holendra na fakturze tego nie ma (pisze tylko coś drobny sprzęt 5 e może to są te dwie śruby do pierwszego wymienionego wtrysku na 3 c- aczkolwiek wątpię ) i tutaj też nie wymieniali to wiem napewno. Mam tylko nadzieję że to nie będzie nic więcej a tylko te śruby bo już płyne na gruba kasę a to co piszesz ze może być poza tymi śrubami brzmi strasznie Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka A wiesz jak nie wiesz na kogo trafisz tym bardziej nie u siebie w kraju. I tak lepiej było pójść tam do Holendra niż polaka bo już spotkałam się z tragicznymi skutkami Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  8. Tak. Z tego co wiem uszczelniacze są ok. Auto już zawiozlam laweta na sprawdzenie do speców od wtryskiwaczy bo mój mechanik rozkłada ręce. Oni tam wszystkie sprawdza nawet ten 1 z 3 c czy jest zły i zobaczymy co wyjdzie jak winne będą śruby to bida poprzednim mechanikom...A tak czuję że to będzie pier**la. I tak teraz się zastanawiam czy wogole musieli mi w Holandii wymieniać te 2 kolejne wtryski czy już po wymianie 1 i zmianie śrub auto by chodziło normalnie. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  9. Raczej tymi samymi takie długie są. Wartości na 1 c są 2,99 jak już telepie na 2 i 3 w normie a na 4 na były też ok do momentu dodania gazu i wtedy gorsze tak jak by nadrabiać chciał za 1. Ale nie powiem ile dokładnie
  10. Generalnie teraz błąd poszedł jakby za wtryskiem. Bawiliśmy się w przekladanie teraz poszedł na 1 błąd stały 16685 wypadanie zapłonu. Kupiłam używany wtryskiwacz i okazał się też trefny.( oddałam na całe szczęście) ..ja już nie wiem jakoś to wszystko dziwne wtryski nowe a tu dalej ten błąd i szarpie buda nawet na luzie tak telepie że mało silnika nie wydrze. Jak to możliwe że tyle złych wyroków jest.. jakoś wierzyć mi się nie chce. Przy pierwszym podpięciu tutaj wyszedł błąd wypadanie wtrysku na 3 więc go wynienilismy żadnych na 1 czy 2 nie było a teraz są więc co nagle się ze..aly czy co??
  11. Tak wszystko wymienione filtr nówka. Tamto też wszystko ok i co teraz
  12. Witam, jestem tutaj nowa i w ogóle nie ogarniam co i jak i gdzie Potrzebuje pilnej pomocy z moją audi. Nie mam już pojęcia co się dzieje...w marcu zaczęło trzasc silnikiem tak na obrotach 2,5 tys. Obecnie przebywam za granicą w Holandii i tam diagnozowalam auto począwszy od zwykłego mechanika aż po serwis audi. Nikt konkretnie nie był w stanie mi pomóc zarówno w aso jak i u mechanika stwierdzili że być może jest problem z wtryskami ale póki co jedzic można tylko trochę irytuje trzęsienie. Potem już było coraz gorzej pewnego razu auto odmówilo jazdy totalnie.."odwiozlam" do najbliższego mechanika on stwierdził że to 3 wtrysk o czekał na informację o akcji serwisowej audi bo ponoć jakąś była że wymieniali wtryski ale to nie toczyło mojej audi. W każdym bądź razie wymienili wtrysk na nowy i pompę, filtr i dalej to samo, stwierdzili że to wina kolejnych dwóch więc je wymienili i dalej to samo telepie buda że mało silnik nie wyskoczy. Stwierdzili że być może to dwumas, koło zamachowe... Nie zrobili bo musiałam jechać na uropl do Polski...jakimś cudem dojechalam ale jazda po mieście odpada totalnie telepie bardzo na 1,2. Porażka totalna na autostradzie 3 tysiące obrotów 130 i na 5 biegu inaczej nie dało rady. Odwiozlam auto tutaj do mechanika pod podpięciu do kompa wyskoczył błąd 3 wtrysku ( wymieniony w Holandii na nowy) stwierdził że może nas w jajo zrobili... Zamienilismy miejscami aby się upewnić po zamianie faktycznie błąd wyskoczył na 2 więc wniosek jeden do d*py wtrysk nam wcisneli...A teraz faza wymienili niby ten oszukany na nowy a tu dalej błąd tym razem na 2 też nowym. Nie wiemy co się dzieje gdzie szukać problemu. Wiązka elektryczna i uszczelki wymienione w aso w październiku zeszłego roku.. Ratujcie bo muszę auto mieć do przyszłego tygodnia sprawne.. A i przepraszam ale nie wiem gdzie mam to dodać żeby byłoby dobrym miejscu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...